کد خبر : 4752 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۹:۵۰

گفتگو با امیر عابدزاده پسر عقاب آسیا

امیر عابدزاده درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: «شرایط خوب است. خوشبختانه با بردی که تیم مقابل پیکان به دست آمد، همه چیز آرام شد و هواداران هم به پرسپولیس امیدوار شدند. خوشحالم که هواداران پرسپولیس کمی خوشحال شدند. امیدوارم در آینده هم موفقیت هایمان تکرار شود.» وی درباره حضورش در …

گفتگو با امیر عابدزاده پسر عقاب آسیا

امیر عابدزاده درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: «شرایط خوب است. خوشبختانه با بردی که تیم مقابل پیکان به دست آمد، همه چیز آرام شد و هواداران هم به پرسپولیس امیدوار شدند. خوشحالم که هواداران پرسپولیس کمی خوشحال شدند. امیدوارم در آینده هم موفقیت هایمان تکرار شود.»

وی درباره حضورش در پرسپولیس و اینکه بعید است در این فصل به او بازی برسد، گفت: «من همیشه آرزوی حضور در پرسپولیس را داشتم. دوران کودکی ام همیشه پدرم می گفت تو باید جای من را بگیری و حالا هم در پرسپولیس هدفم همین است. وقتی فهمیدم آقای رویانیان مرا می خواهند خیلی خوشحال شدم و با اینکه در لس آنجلس بلوز فیکس بودم و هر هفته هم نمرات خوبی از کارشناسان می گرفتم اما هرطور شده شرایط را مهیا کردم تا به پرسپولیس بیایم. اینکه الان بازی نمی کنم برایم مهم نیست چون سنم کم است و برای پیشرفت جای زیادی دارم. مطمئنم روزی می آید که فیکس پرسپولیس می شوم. من دست از تلاش برنمی دارم و اگر تمریناتم را دیده باشید، متوجه می شوید که چقدر انگیزه دارم.»
فرزند احمدرضا عابدزاده همچنین گفت: «پدرم همیشه به من می گوید از رقابت نترس. او اگر عقاب آسیا شد به این دلیل بود که با خیلی ها رقابت کرد و خودش را ثابت کرد. من هم راه او را در پیش گرفته ام و می خواهم موفق باشم.»
وی درباره اینکه می تواند جای پدرش را بگیرد یا نه افزود: «پدر من یکی بود. هیچ کس نمی تواند جای او را بگیرد اما من سعی می کنم به توانایی های او نزدیک شوم. همیشه از راهنمایی هایش استفاده می کنم و لذت می برم که یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال آسیا را بالای سر خودم دارم.»
عابدزاده درباره اینکه آیا به تیم ملی فوتبال هم فکر می کند، عنوان کرد: «این هم یکی از رویاهای من است و مطمئنم در آینده ای نزدیک به آنها می رسم. من پسر عقاب آسیا هستم و باید مثل او باشم.»
وی درباره اینکه آیا می تواند رکورد پدرش در نباختن در دربی ها را ادامه دهد، اضافه کرد: «نمی دانم اما اگر فرصت بازی کردن در دربی های آینده را پیدا کنم سعی می کنم دروازه ام را بسته نگه دارم و به تیمم کمک کنم که بازنده نشویم.»

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی بازدید 293 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php