کد خبر : 12306 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۸:۵۴

پیروزی پرگل تراکتورسازی ایران مقابل الجزیره امارات

تراکتورسازی در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تیم فوتبال الجزیره امارات رفت. نماینده فوتبال ایران در این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. شاگردان اولیویرا از شروع بازی نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند …

تراکتورسازی در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تیم فوتبال الجزیره امارات رفت. نماینده فوتبال ایران در این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان اولیویرا از شروع بازی نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با گل سید مهدی سید صالحی ۳۷، جواد کاظمیان ۵۹ و مسعود ابراهیم زاده ۸۱ به هر ۳ امتیاز این بازی دست یافتند.

پیروزی پرگل تراکتورسازی ایران مقابل الجزیره امارات

تک گل الجزیره امارات را علی مهبوت ۷۹ به ثمر رساند.

داور بازی هان های از چین به محمد نصرتی از تراکتورسازی و ابراهیم دیاکی از الجزیره کارت زرد نشان داد. همچنین محمد ابراهیمی در دقیقه ۸۳ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

نماینده ایران در این بازی موقعیت‌های زیادی داشت و حتی می‌توانست ۲ بار دیگر دروازه حریف خود را باز کند.

در این مسابقه مهدی ثابتی، محمد ایران پوریان، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، جواد کاظمیان (۷۰ مسعود ابراهیم‌زاده)، فلاویو لوپز، محمد ابراهیمی، مصطفی کریمی و سید مهدی سید صالحی (۸۱ گلسون سوآرز) برای تراکتورسازی در ترکیب اصلی به میدان رفتند.

تراکتورسازی با کسب ۳ امتیاز این مسابقه به صدر جدول صعود کرد.

در دیگر دیدار این گروه الشباب عربستان و الجیش قطر از ساعت ۲۲:۵۵ امشب به مصاف یکدیگر می‌روند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 447 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php