کد خبر : 266487 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

پامپئو باید قطعنامه ۲۲۳۱ را مطالعه کند

پامپئو باید قطعنامه ۲۲۳۱ را مطالعه کند وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه برجام علت وجودی قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد است، به وزیر خارجه آمریکا توصیه کرد که این قطعنامه را مطالعه کند. به گزارش میهن فال و نقل از مهر. محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه …

پامپئو باید قطعنامه ۲۲۳۱ را مطالعه کند

وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه برجام علت وجودی قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد است، به وزیر خارجه آمریکا توصیه کرد که این قطعنامه را مطالعه کند.

پامپئو باید قطعنامه ۲۲۳۱ را مطالعه کند

به گزارش میهن فال و نقل از مهر. محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در پیامی توئیتری به «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا توصیه کرد که پیش از اظهارنظر درباره قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، ابتدا قطعنامه را مطالعه کند.

ظریف در این پیام توئیتری خاطرنشان کرد: «پامپئو وانمود می‌کند که قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد، مستقل از برجام است. او باید قطعنامه 2231 را مطالعه کند. برجام بخشی از قطعنامه 2231 است، به همین دلیل است که این قطعنامه 104 صفحه است و به همین دلیل است که او [پامپئو] آن را نخوانده است.»

وزیر امور خارجه کشورمان با لحنی طعنه‌آمیز ادامه داد: «قطعنامه 2231 برای مبتدیان: این قطعنامه بدون برجام وجود نداشت. آمریکا آن را نقض کرد و از اجرای آن توسط دیگران نیز جلوگیری کرد. آمریکا هیچ جایگاهی [در قطعنامه 2231 ] ندارد.»

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار بین المللی ، مجله خبری بازدید 449 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php