کد خبر : 269704 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

نکات خرید هوشمند برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری

جمعه سیاه و دوشنبه Cyber بزرگترین رویدادهای خرید سال هستند که هزاران نفر در خیابان‌های اصلی و آنلاین به قیمت‌های مناسبی دست پیدا می‌کنند. فرض کنید از یک سایت خوب خرید تلویزیون قصد خرید آنلاین تلویزیون دارید. اما مراقب باشید زیرا همه معاملات آنقدر که به نظر می رسد خوب …

نکات خرید هوشمند برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری

جمعه سیاه و دوشنبه Cyber بزرگترین رویدادهای خرید سال هستند که هزاران نفر در خیابان‌های اصلی و آنلاین به قیمت‌های مناسبی دست پیدا می‌کنند. فرض کنید از یک سایت خوب خرید تلویزیون قصد خرید آنلاین تلویزیون دارید.

اما مراقب باشید زیرا همه معاملات آنقدر که به نظر می رسد خوب نیستند. در اینجا توضیح می‌دهیم که برای اطمینان از اینکه یک معامله واقعی دارید و چگونه یک کلاهبرداری را تشخیص دهید، باید به دنبال چه چیزی باشید.

جمعه سیاه و دوشنبه Cyber چیست؟

بلک فرایدی یک خرید عجیب و غریب است که در دهه 1950 در ایالات متحده آغاز شد. از سال 2013، خرید جمعه سیاه در بریتانیا به یک رویداد سالانه تبدیل شده است.

بر اساس یک تفسیر، نام آن از این ایده گرفته شده است که اغلب روزی بود که بسیاری از فروشگاه‌ها «به سیاهی» نقل مکان کردند – به عبارت دیگر، زمانی که شروع به کسب درآمد بیشتر از هزینه‌شان کردند. یا بخواهید از بهترین سایت خرید بلیط قطار یک بلیط تهیه کنید.

نظریه دیگری که به آغاز این پدیده در ایالات متحده باز می گردد، این است که این اصطلاحی است که توسط پلیس برای توصیف شیفت های طولانی کابوس وار آنها در برخورد با انبوهی از خریدارانی که به فروشگاه ها هجوم می آورند تا تخفیف های بزرگ ارائه شده را ارائه دهند، ابداع شده است.

برخی از خرده فروشان خیابانی قبل از باز کردن فروشگاه های خود در ساعت 6 صبح، قیمت ها را از نیمه شب از طریق وب سایت خود کاهش می دهند. اما بسیاری از آنها فروش خود را در روزهای منتهی به جمعه سیاه آغاز می کنند. چه بلیط قطار باشد یا تلویزیون فرقی نمی کند.

Cyber Monday در سال 2005 ایجاد شد تا هر چند که اکنون به نظر تعجب برانگیز است، مشتریان را تشویق به خرید آنلاین کند. به طور مستقیم جمعه سیاه را دنبال می کند.

معاملات سایبر دوشنبه فقط برای خرید آنلاین اعمال می شود، در حالی که جمعه سیاه نیز در فروشگاه است.

جمعه سیاه و دوشنبه Cyber 2022 چه زمانی است؟

جمعه سیاه در جمعه پس از روز شکرگزاری است که در چهارمین پنجشنبه هر نوامبر در ایالات متحده جشن گرفته می شود.

در سال 2022، جمعه سیاه در 25 نوامبر رخ می دهد، در حالی که سایبر دوشنبه در 28 نوامبر است. اگرچه در واقعیت، فروش بیش از یک روز بزرگ است، اما گسترش یافته است، حداقل یک هفته قبل از جمعه سیاه شروع شده است.

خرده فروشان فروش هایی را انجام خواهند داد که به آنها «شمارش معکوس برای جمعه سیاه» می گویند – فروش جمعه سیاه در همه چیز به جز نام.

فروش Cyber دوشنبه یا معاملات جمعه سیاه: کدام بهتر است؟

دشوار است که بگوییم کدام روز برای پس انداز پول بهتر است – بستگی به این دارد که به دنبال خرید چه هستید.

اگر می‌خواهید در زمینه فناوری، لوازم کوچک، کارد و چنگال، ظروف آشپزخانه یا محصولات اپل به صرفه باشید، احتمالاً قیمت‌های جمعه سیاه برای شما بهترین هستند.

اگر به‌دنبال لباس، اسباب‌بازی، کفش یا زیبایی هستید، در روز Cyber Monday خرید کنید زیرا در سال‌های گذشته کاهش قیمت‌های بهتری در روز وجود داشته است.

روز باکس و فروش ژانویه 2023

فراموش نکنید که فروش بیشتری بعد از کریسمس در راه است. Boxing Day به دوران ویکتوریا برمی گردد و قبل از جمعه سیاه، معروف ترین روز تخفیف در تقویم بریتانیا بود.

این نام از تمرین هدایای بوکس ثروتمند برای دادن به فقرا سرچشمه می گیرد. خدمتکاران همچنین یک جعبه کریسمس و همچنین روز تعطیلی کار دریافت می کردند.

فروش بسیاری از فروشگاه های آنلاین و خیابانی از 26 دسامبر یا بلافاصله پس از آن شروع می شود و تا اواسط ژانویه ادامه دارد.

نکات خرید جمعه سیاه

اگر قصد دارید در جمعه سیاه امسال شرکت کنید، قبل از شروع خرید، هک های جمعه سیاه زیر را بررسی کنید.

1. دنبال کنید

فروشگاه های مورد علاقه خود را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و در خبرنامه های ایمیلی ثبت نام کنید تا جزو اولین کسانی باشید که از معاملات مطلع می شوند.

برندها اغلب به این ترتیب یک یا دو روز زودتر به پایگاه داده خود دسترسی دارند – می توانید مطمئن شوید که آیتم مورد علاقه خود را در اندازه یا رنگ مناسب دریافت می کنید.

2. تحقیقات خود را انجام دهید

کالایی را که می خواهید بخرید پیدا کنید و سپس شروع به مقایسه قیمت ها کنید تا ارزان ترین را پیدا کنید.

کیتی ری، کارشناس خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک در آژانس دیجیتال مارکتینگ Reload Digital، پیشنهاد داد که فروشگاه‌های جدیدی را که قبلاً از آن‌ها خریداری نکرده‌اید، جستجو کنید تا شانس تطابق قیمت‌ها را داشته باشید.

او گفت: “گاهی اوقات برندها مشتاق هستند تا مشتریان جدید را از طریق درب جذب کنند، و شما ممکن است بتوانید فقط به دلیل اینکه یک مشتری جدید آنلاین هستید، تخفیف بیشتری دریافت کنید.”

3. از ردیاب قیمت استفاده کنید

آیا واقعا قیمت ها در جمعه سیاه کاهش می یابد؟ اگر می خواهید تاریخچه قیمت یک محصول را بررسی کنید، وب سایت های بررسی کننده قیمت مانند Alertr، PriceSpy و CamelCamelCamel می توانند کمک کنند.

اندی بار، یکی از بنیان‌گذاران وب‌سایت ردیابی قیمت آنلاین Alertr، می‌گوید ردیابی قیمت محصول مورد نظر قبل از جمعه سیاه بسیار کلیدی است: «Alertr همیشه دریافته است که معاملات معمولاً حدود دو هفته قبل از جمعه سیاه، قبل از افزایش قیمت و سپس بهتر است. دوباره پایین بیایید تا مردم فکر کنند که معامله واقعاً خوبی دریافت می کنند.

4. حساب های آنلاین را از قبل تنظیم کنید

با توجه به افزایش مورد انتظار خرید آنلاین که در سال جاری انتظار می رود، وب سایت ها ممکن است به یک خزیدن دردناک کاهش پیدا کنند.

با راه‌اندازی یک حساب آنلاین از قبل و وارد کردن جزئیات پرداخت و تحویل خود، از درد خود خلاص شوید تا بتوانید وارد شوید، پس از انجام معاملات سریع خرید کنید و خارج شوید!

5. لیست خواسته های خود را آماده کنید

راه دیگر برای آماده شدن خوب برای خرید آنلاین این است که اقلام را در فهرست آرزوهای آنلاین ذخیره کنید تا به محض اینکه اقلام به فروش می رسند، آماده قرار دادن مستقیم در چرخ دستی شما باشند.

بی جهت در معاملات بلک فرایدی تراول نکنید.

6. از کارت اعتباری استفاده کنید

کارت‌های اعتباری می‌توانند روش امن‌تری برای پرداخت هزینه خرید بلیط‌های بزرگ باشند. هر چیزی که بین 100 تا 30000 پوند هزینه داشته باشد، توسط بخش 75 قانون اعتبار مصرف کننده پوشش داده می شود. این بدان معنی است که اگر مشکلی در سفارش شما پیش بیاید، ارائه دهنده کارت اعتباری شما متضامناً مسئول بازپرداخت شما است.

علاوه بر این محافظت، یک کارت اعتباری خرید 0% می تواند به شما کمک کند هزینه یک خرید بزرگ را تقسیم کنید و برای مدت معینی – بین سه تا 26 ماه – سود پرداخت نکنید.

نکات خرید هوشمند برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری

اگر 1000 پوند در جمعه سیاه خرج کرده باشید و از کارتی با دوره 15 ماهه بدون بهره استفاده کرده باشید، می توانید 1000 پوند را در اقساط ماهانه 66.66 پوند پرداخت کنید. رتبه‌بندی‌های مستقل ما را در کارت‌های اعتباری خرید 0% مشاهده کنید.

با این حال، بسیار مراقب باشید: مطمئن شوید که می توانید کارت خود را به طور کامل در پایان دوره بدون بهره پرداخت کنید و اجازه ندهید که به شدت بدهکار شوید.

نکات مهم خرید در جمعه های سیاه:

  1. اطلاعات بانکی و مالی خود را در اختیار سایت ها قرار ندهید.
  2. از فروشگاه ها و سایت های با سابقه خریداری کنید.
  3. برای صرفه جویی در وقت قبل از خرید لیست خرید تهیه کنید.
  4. هنگام پرداخت آنلاین از درگاه های معتبر و امن پرداخت انجام دهید.
  5. کالاهایی با گزینه مرجوعی انتخاب کنید.

 

1.7/5 - (4 امتیاز)
دسته بندی : سبک زندگی ، مد و پوشاک بازدید 3,676 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php