کد خبر : 12329 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۹:۰۰

نسخه جدید از تراکتور Nitro لامبورگینی + تصاویر

به نقل از  بازار خبر ؛پیش از آنکه فروچیو لامبورگینی دست به ساخت خودروهای پرسرعت بزند، مهندس جوانی بود که روی محصولات کشاورزی مانند کمباین و تراکتور کار می‌کرد. بعدها وقتی او توانست شرکت خودروسازی Lamborghini را تاسیس کند، بخش ساخت تراکتور را نیز هم‌چنان حفظ کرد. دانش طراز اول …

به نقل از  بازار خبر ؛پیش از آنکه فروچیو لامبورگینی دست به ساخت خودروهای پرسرعت بزند، مهندس جوانی بود که روی محصولات کشاورزی مانند کمباین و تراکتور کار می‌کرد. بعدها وقتی او توانست شرکت خودروسازی Lamborghini را تاسیس کند، بخش ساخت تراکتور را نیز هم‌چنان حفظ کرد.

نسخه جدید از تراکتور Nitro لامبورگینی + تصاویر

دانش طراز اول مهندسی که در محصولات سوپراسپرت این شرکت استفاده می‌شد، کم‌کم به تراکتورهای آن نیز سرایت کرد. تراکتورهای این شرکت سال‌ها مورد استفاده کشاورزان اروپایی قرار می‌گرفت. پس از وقفه‌ای یکی دو ساله مدل جدید این خودرو با نام Nitro معرفی شده است.

نسخه جدید از تراکتور Nitro لامبورگینی + تصاویر

طراحی جسورانه و تهاجمی آن در نگاه اول چشم بیننده را به خود می‌دوزد. نصب چراغ‌های LED جلوه شاسی‌بلندهای بلند بالا را به آن بخشیده است. به لطف نصب شیشه‌های بزرگ در اطراف کابین راننده، دید سرتاسری او به میزان ۳۶۰ درجه افزایش پیدا کرده است.

نسخه جدید از تراکتور Nitro لامبورگینی + تصاویر

برای این تراکتور زیبا چند موتور در نظر گرفته شده است. مدل پایه دارای ۳۰۰۰ سی‌سی حجم و ۱۳۹ اسب‌بخار قدرت است. مدل متوسط آن دارای موتور ۵۰۰۰ سی‌سی به قدرت ۲۶۸ اسب‌بخار است. دست آخر قوی‌ترین قوای محرکه نیترو دارای ۸۰۰۰ سی‌سی حجم و ۶۷۱ اسب‌بخار نیرو است.

جعبه‌دنده اصلی آن ۵ سرعته و جعبه‌دنده کمکی یا قدرتی آن نیز ۳ سرعته است.

برای این خودرو هنوز قیمت نهایی اعلام نشده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، تصویر روز بازدید 534 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php