کد خبر : 22113 تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹

نامه عاشقانه اوباما به دوست دختر رفیقش!+ عکس

مجله امریکایی تایم (TIME) برای نخستین بار یک عکس را به همراه متن نامه ای از باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا، منتشر کرده است که حکایت آن به 34 سال پیش برمی گردد. اوباما در تصویر یادشده به همراه برخی از دوستان خود دیده می شود، در حالی که به …

مجله امریکایی تایم (TIME) برای نخستین بار یک عکس را به همراه متن نامه ای از باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا، منتشر کرده است که حکایت آن به 34 سال پیش برمی گردد.

اوباما در تصویر یادشده به همراه برخی از دوستان خود دیده می شود، در حالی که به مناسبت فارغ التحصیلی در دبیرستان جشن گرفته اند. وی در آن زمان تنها 17 سال سن داشته است.

نامه عاشقانه اوباما به دوست دختر رفیقش!+ عکس

در نامه کوتاهی که به همراه تصویر یادشده توسط مجله تایم منتشر شده، رئیس جمهور کنونی امریکا خطاب به دختر همکلاسی اش “کِلی” نوشته است:

«خوشبختم از اینکه امسال با تو آشنا شدم… آرزو می کنم این آشنایی ادامه یابد و اگر “گریک” (دوست مشترک باراک و کلی) نبود، با من تماس بگیر تا ناهار را برایت آماده کنم[!]… دوست تو “باری اوباما”.»

گفتنی است “گریک” -که رئیس جمهور امریکا در روزهای جوانی اش از دختر همکلاسی خود خواسته تا در غیاب او، خبرش کند!- از دوستان صمیمی باراک اوباما به شمار می رفته است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 319 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php