کد خبر : 15246 تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۴:۵۶

موی سر باعث جوش صورت می شود!

پزشکان متخصص پوست و مو در جدید ترین تحقیقات به نتایج جدیدی در زمینه ی بروز آکنه های صورت از افراد و ارتباط آن با شوره های سر پی برده اند. خوردن شکلات باعث بروز جوشهای صورت نمی شود، بلکه خوردن شکلات به مقدار کم و مناسب به ویژه شکلاتی …

موی سر باعث جوش صورت می شود!

پزشکان متخصص پوست و مو در جدید ترین تحقیقات به نتایج جدیدی در زمینه ی بروز آکنه های صورت از افراد و ارتباط آن با شوره های سر پی برده اند.
خوردن شکلات باعث بروز جوشهای صورت نمی شود، بلکه خوردن شکلات به مقدار کم و مناسب به ویژه شکلاتی که تلخ باشد و با مواد خوب ساخته شده باشد سبب ترشح ماده ی شیمیایی سرو تونین در بدن می شود و همین طور شکلات منبع آنتی اکسیدان و باعث جلوگیری از افسردگی و نشاط روح و جسم و جلوگیری از بیماری های قلبی می شود.
گفتنی است: عواملی مانند استرس، خون ناخالص تولید بیش از حد سبودیم و عدم تعادل هورمونی و رژیم غذایی ناسالم منجر به بروز آکنه می شود.
در اغلب افرادی که دچار آکنه های صورت هستند این افراد معمولا پوست سرچربی دارند که اغلب شوره دارد واین ترشح سیودیم و ریختن آن بر روی پوست صورت به ویژه در هنگام خواب سبب بروز آکنه می شود، پزشکان توصیه می کنند تا افراد نسبت به درمان شوره های سر خود اقدام کنند تا پوست سالم تری داشته باشند.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پوست و مو ، سبک زندگی بازدید 530 بار
دیدگاهتان را بنویسید

aref afshari در تاریخ 24 فروردین 1392 گفته : پاسخ دهید

سایت بسیار جالب و لذت بخشی است . مطالب علمی فراوان و مفید دارد.

داوود در تاریخ 2 مرداد 1392 گفته : پاسخ دهید

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت عزیز واقعا ممنوم ازتون که به فکر سلامت مردم هستید

css.php