کد خبر : 14734 تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

مهدی مهدوی کیا مادرش را از دست داد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پیام محمد رویانیان به مهدی مهدوی کیا فوت مادر او را تسلیت گفت. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پیام محمد رویانیان به مهدی مهدوی کیا امده است: بازگشت همه به سوی اوست کاپیتان عزیز و با اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس، از …

مهدی مهدوی کیا مادرش را از دست داد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پیام محمد رویانیان به مهدی مهدوی کیا فوت مادر او را تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پیام محمد رویانیان به مهدی مهدوی کیا امده است:

بازگشت همه به سوی اوست

کاپیتان عزیز و با اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس، از شنیدن خبر درگذشت ناگهانی مادر گرامیتان متاسف و متاثر شدم. بدون شک ضایعه از دست دادن مادری مهربان و فداکار که چنین قهرمان با اخلاقی را به جامعه فوتبال کشورمان هدیه داده است، غمی بس بزرگ و جبران ناپذیر برای شما و خانواده گرامیتان خواهد بود.

مصیبت وارده را صمیمانه از طرف خودم و به نیابت از هواداران پرسپولیس به پدر بزرگوارتان، جنابعالی، برادر عزیزتان هادی مهدوی کیا و خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت گفته. از درگاه ایزد منان صبر و شکیبایی برای بازماندگان و غفران الهی برای آن عزیز از دست رفته را مسالت دارم. ما را هم در غم خود شریک بدانید.

همچنین یحیی گل محمدی سرمربی و سعید شیرینی سرپرست تیم نیز که از درگذشت ناگهانی مادر مهدوی کیا مطلع شدند با پیام تسلیت مراتب ابراز همدری خود با کاپیتان پرسپولیس را اعلام داشته و مصیبت وارده را از طرف خود و کلیه اعضای تیم به مهدی و هادی مهدوی کیا و خانواده گرامی شان تسلیت گفتند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی بازدید 672 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php