کد خبر : 269692 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

مناسب ترین قیمت انواع داکت اسپلیت (ال جی، میدیا گلدیران و ….) در تهویه مطبوع مایسا

یکی از اساسی ترین نیاز هر ساختمان مسکونی، اداری و تجاری دستگاهی است که بتواند دمای آن محیط را متناسب با فصول مختلف سال تنظیم کنترل نماید. انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای بر طرف نمودن این نیاز اساسی ساختمان ها طراحی و تولید شده اند. با گذشت زمان …

یکی از اساسی ترین نیاز هر ساختمان مسکونی، اداری و تجاری دستگاهی است که بتواند دمای آن محیط را متناسب با فصول مختلف سال تنظیم کنترل نماید. انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای بر طرف نمودن این نیاز اساسی ساختمان ها طراحی و تولید شده اند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در کنار افزایش آلودگی هوا سبب شد تا امروزه سیستم‌ها و تجهیزاتی طراحی شوند که علاوه بر عملکرد برودتی تهویه مطبوع را نیز برای محیط مورد نظر فراهم سازند. داکت اسپلیت ها در واقع یکی از همین سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع هستند که در حال حاضر به دلیل مزیت های فراوانی که دارند، در میان کاربران محبوبیت بسیار بالایی به دست آورده اند به طوری که جایگزین مناسبی برای سیستم های قدیمی نظیر کولر گازی ها و کولر های آبی شده اند. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت بالا و بهره برداری گسترده از این محصول در پروژه های ساختمانی تعمیر و نگهداری ساده با هزینه پایین در کنار ویژگی مثبت ایجاد استقلال دمایی آن برای هر فضا است.

مناسب ترین قیمت انواع داکت اسپلیت (ال جی، میدیا گلدیران و ....) در تهویه مطبوع مایسا

با توجه به این که اسپلیت های کانالی در مقایسه با کولر های گازی از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار بوده و همچنین قابلیت های بیشتری مانند تقسیم هوای سرد و گرم در سراسر محیط، امکان خنک نمودن محیط‎‌های دور از دسترس کولر و … را دارا هستند قیمت آن ها نیز از کولر های گازی گرانتر خواهد بود، که همین مسئله سبب شده است که بسیاری از کاربران به دلیل بالاتر بودن قیمت داکت اسپلیت میدیا گلدیران (Midea) ، داکت اسپلیت سامسونگ، داکت اسپلیت جی پلاس و ….. و گران‌تر بودن آن ها، از خرید آن ها صرف نظر کنند. در صورتی که داکت اسپلیت برای محیط‎‌های مختلف بزرگ تجاری و مسکونی و حتی اداری که می‌خواهند تمامی محیط با کاهش یا افزایش دما روبرو شود و توانایی پرداخت هزینه از بابت چندین کولر اسپلیت را ندارند بسیار مفید و کارآمد واقع خواهند شد.

در واقع این داکت‌ها با تقسیم مساوی هوای خنک و گرم می‌توانند به هم دما بودن سراسر محیط کمک کرده و راحتی بیشتری را خصوصاً برای افراد گرمایی و همچنین به شدت سرمایی فراهم آورند.

مناسب ترین قیمت انواع داکت اسپلیت (ال جی، میدیا گلدیران و ....) در تهویه مطبوع مایسا

 

انواع داکت اسپلیت

این محصول در انواع اینورتر و معمولی به وسیله برند های مختلفی تولید و در بازار به فروش می رسد. در اسپلیت کانالی نوع معمولی پس از تنظیم شدن دمای محیط به حد دلخواه و مطلوب موتور سیستم به صورت خودکار تا زمانی که دما به طور مجدد دچار تغییر شود خاموش می گردد، و با تغییر دما کمپرسور دستگاه دوباره روشن شده و کار خود را شروع خواهد کرد. همانطور که مشخص است با روشن و خاموش شدن کمپرسور داکت اسپیلیت به صورت مداوم اتلاف انرژی و مصرف برق بالایی خواهیم داشت. اما در سیستمی که مجهز به کمپرسور اینورتر است، بعد از اینکه دما تنظیم به جای اینکه موتور خاموش شود دور موتور پایین آمده و به محض ایجاد تغییر دما به طور مجدد موتور با توان حداکثری خود فعالیت می کند. به این طریق مصرف برق تا حد بسیار زیادی پایین می آید. قیمت داکت اسپلیت معمولی پایین تر از نوع اینورتر است اما با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد به دلیل مصرف برق پایین می توان نتیجه گرفت که استفاده از نوع اینورتر بسیار به صرفه تر خواهد بود.

انواع داکت اسپلیت بر حسب برند

همانطور که حتما در بازار دیده اید برند های ایرانی و خارجی بسیار متنوعی این محصول را تولید و در بازار به فروش می رسانند که طبیعتا در کیفیت های مختلفی نیز بر خوردار هستند. برند های خارجی همچون زانتی، بویمن، گرین و ….. اسپلیت های کانالی را در انواع ظرفیت های مختلف تولید می کنند و به بازار ایران وارد می شود، همچنین قیمت این محصولات بر اساس عوامل گوناگونی همچون برند و کشور سازننده، کیفیت ساخت، ظرفیت و عوامل دیگر مشخص می‌شود. لازم است بدانید که داکت اسپلیت‌های ایرانی در مقایسه با انواع خارجی قیمت کمتری دارند. علت قیمت پایین تر آن ها کسر هزینه گمرک و سایر پارامترهای مشترک تعیین قیمت می باشد.

برای استعلام قیمت داکت اسپلیت ال جی (LG) ، داکت اسپلیت هایسنس، داکت اسپلیت آکس و دیگر برند هایی که از نامدار و با کیفیت هستند می توانید به وب سایت مجموعه مایسا به آدرس https://maysa-co.com/ مراجعه نمایید و یا برای دریافت مشاوره از تیم مجرب و متخصص از طریق شماره تلفن 87700962-021 با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

مناسب ترین قیمت انواع داکت اسپلیت (ال جی، میدیا گلدیران و ....) در تهویه مطبوع مایسا

4.5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 1,891 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php