کد خبر : 269660 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

به جرات می توان گفت که بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی لوله کشی شهری، سیستم تصفیه آب اسمز معکوس Reverse Osmosis System می باشد و یک دستگاه تصفیه آب خانگی معتبر میبایست حتما از این روش استفاده نماید تا به طور کامل املاح مضر موجود در آب آشامیدنی حذف کند …

به جرات می توان گفت که بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی لوله کشی شهری، سیستم تصفیه آب اسمز معکوس Reverse Osmosis System می باشد و یک دستگاه تصفیه آب خانگی معتبر میبایست حتما از این روش استفاده نماید تا به طور کامل املاح مضر موجود در آب آشامیدنی حذف کند و آب آشامیدنی تصفیه شده و مطابق با استاندارد بهداشت جهانی در اختیار شما قرار دهد.

برندهای معتبر و متفرقه ی زیادی در بازار تصفیه آب وجود دارند که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. به همین علت خرید دستگاه تصفیه آب ممکن است برای خریداران کمی دشوار باشد. در ایران مراکز فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی انواع برند های ساخت ایران، چینی و تایوانی را عرضه می کنند. تایوان قطب اصلی و مهد تولیدات انواع آب تصفیه کن خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی در دنیا شناخته شده است و بهترین دستگاه های تصفیه آب ساخت کشور تایوان می باشند.

پرفروش ترین و معروف ترین برند دستگاه تصفیه آب بازار ایران تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی است که در مدل های شش مرحله ای تا هشت مرحله ای توسط نمایندگی انحصاری برند مینروا، یعنی شرکت مینروا فیلتر عرضه و به فروش ویژه می رسند. این برند به علت کیفیت بسیار بالای قطعات و خدمات ارزنده و قیمت بسیار مناسب ارزش خرید بسیار بالایی دارد. شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و مشخصات فنی بیشتر و دریافت مشاوره راهنمای خرید با کارشناسان مجموعه مینروا فیلتر به صورت 24 ساعته شبانه روزی تماس برقرار نمایید.

در این مطلب به بررسی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و بهترین برند دستگاه تصفیه آب می پردازیم تا پاسخ به سوالاتی از قبیل این که دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ و دستگاه تصفیه آب خانگی چی بخریم را به شما داده باشیم و با راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی بتوانید بهترین تصفیه آب خانگی مناسب منزل خود را انتخاب نمایید.

معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی

برند مینروا انواع دستگاه 6 مرحله ای آب معدنی ساز، دستگاه 7 مرحله ای قلیایی کننده، دستگاه 8 مرحله ای فرابنفش و دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز را تولید و عرضه کرده است. برند مینروا را می توان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران دانست که از سیستم اسمز معکوس بهره مند است.

عملکرد کامل ترین مدل مینروا یعنی مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز آن به این صورت است که در فیلتر مرحله اول تا سوم تصفیه آب، املاح درشت بزرگتر از 5 میکرون یعنی رسوبات و شن و ماسه و هم چنین گاز ها و مواد شیمیایی محلول در آب مثل کلر را به طور کامل حذف خواهد کرد.

در مرحله چهارم فیلتر ممبران فیلمتک Filmtec تحت لیسانس آمریکا دارای هولوگرام رنگی دستگاه های مینروا، بهترین مارک ممبران محسوب می شود قادر است تا املاح مضر آب لوله کشی شهری را تا ابعاد 0,0001 میکرون حذف نماید و سختی آب به میزان زیادی کاهش یابد.

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی post carbon یک فیلتر آب شیرین کن خانگی است که وظیفه ی تصفیه نهایی آب را بر عهده دارد و بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تصفیه شده را بهبود می بخشد.

در مرحله ششم آب وارد فیلتر مینرال معدنی ساز می شود تا املاح مفیدی که مورد نیاز بدن انسان هستند و توسط ممبران دستگاه از بین رفته اند را به آب برگرداند.این املاح عبارت اند از کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات.

فیلتر هفتم یعنی آلکالاین یونیزه قلیایی ساز آب، با افزایش پی اچ و سختی آب و رساندن آن به عددی بین 7.5 تا 9 از مضرات نوشیدن آب اسیدی جلوگیری می نماید. از فواید نوشیدن آب قلیایی می توان به جلوگیری از بروز سرطان ، تنظیم قند خون و دیابت، کاهش وزن و افزایش متابولیسم بدن اشاره کرد.

فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز که به فیلتر o2plus نیز مشهور است با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب باعث هیدراته نگه داشتن بدن می شود انرژی زیادی را به ما منقل می کند و باعث شادابی و سرحال بودن بدن انسان در طول روز میشود.

این دستگاه دارای پمپ تایوانی اصل قدرتمند و کم مصرف می باشد و مخزن ذخیره تحت فشار آن دارای ظرفیت 12 لیتر آب است که در صورت قطعی برق و آب، هم چنان می تواند آب آشامیدنی تصفیه شده بدون افت فشار را در اختیار شما قرار دهد.

معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

قیمت تصفیه آب ساخت تایوان

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در سایت مینروا فیلتر، از دو میلیون تومان تا پنج میلیون تومان متغییر است. انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مینروا، قیمت اقتصادی و مقرون به صرف دارند و ضمن این که در کنار گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات که مختص محصولات تصفیه آب مینروا Minerva در سراسر ایران می باشند، تضمین قیمت نیز به شما می شود. قیمت انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل بستگی به برند و تعداد مراحل دستگاه دارد . شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب شرکت مینروا فیلتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

راهنمایی خرید آب تصفیه کن خانگی

مینروا دارای مخزن های با کیفیت تانک پک است که آنتی باکتریال هستند و از رشد باکتری ها و جلبک ها در آب جلوگیری می نماید.. یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی توجه به کیفیت قطعات دستگاه مثل پمپ و قطعات پلاستیکی آن است فیلتر ها ی کربنی گیاهیی، ممبران آمریکایی ، شیر های برقی و شیر برداشت استیل از دیگر نکات مهم در خرید آب تصفیه کن می باشد که باید به نوع کیفیت آن توجه کردقطعات دستگاه مینروا کاملا FOOD GRADE بوده یعنی واکنش شیمیایی با آب تصفیه شده نمی دهند و این موضوع باعث افزایش طول عمر فیلترها و قطعات دستگاه می شود. مخزن دستگاه نیز بسیار مهم می باشد.

معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

خرید از نمایندگی معتبر آب تصفیه کن

خرید از مرکز فروش تصفیه آب تایوانی مینروا فیلتر خدماتی چون خرید قسطی آب تصفیه کن تا 10 ماه با شرایط ویژه ،سرویس دوره ای دستگاه شما در زمان های معین و مورد نیاز را نیز برای شما مشتریان گرامی به همراه خواهد داشت. مرکز خرید تصفیه آب تایوانی مینروا فیلتر نمایندگی انحصاری برند مینروا و نمایندگی فروش آب تصفیه کن خانگی اورجینال اصل تایوان با برند های سافت واتر و سی سی کا در ایران بوده وشما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مینروا فیلتر مراجعه نمایید و یا برای دریافت مشاوره ی خرید با کارشنسان مجرب این مجموعه تماس حاصل نمایید تا شما را برای خرید مناسب ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب متناسب با بودجه و نیازتان راهنمایی نمایند.

این مجموعه که خدمات ارزنده ای همچون نصب و ارسال رایگان، گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و پاسخگویی 24 ساعته جهت مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب را به شما عزیزان ارائه می دهد.

5/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 2,099 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php