کد خبر : 269644 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۳۴

مسافران کدام هتل‌های همدان را بیشتر انتخاب می‌کنند؟

همدان، قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان با جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر خود همچون دهکده گنج نامه، آرامگاه باباطاهر عریان و بوعلی سینا و تپه هگمتانه از دیرباز محبوب گردشگران بوده است. از این رو مردمان میهمان‌نواز همدان با امکانات رفاهی مطلوب و اقامتگاه‌های متنوع از گردشگران پذیرایی می‌کنند. …

مسافران کدام هتل‌های همدان را بیشتر انتخاب می‌کنند؟

همدان، قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان با جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر خود همچون دهکده گنج نامه، آرامگاه باباطاهر عریان و بوعلی سینا و تپه هگمتانه از دیرباز محبوب گردشگران بوده است. از این رو مردمان میهمان‌نواز همدان با امکانات رفاهی مطلوب و اقامتگاه‌های متنوع از گردشگران پذیرایی می‌کنند. اگر شما هم در فکر سفر به این شهر با اصالت هستید، بهتر است این مطلب را دنبال کنید تا با بهترین هتل‌های همدان از نظر مسافران آشنا گردید.

هتل بابا طاهر همدان

هتل باباطاهر همدان یک هتل بین المللی و پنج ستاره در مجاورت آرامگاه باباطاهر همدانی است. این هتل که در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته، در حال حاضر ۴ طبقه و ۱۳۰ باب اتاق دارد. هتل باباطاهر، لوکس‌ترین هتل همدان به شمار می‌رود. امکانات مجهز رفاهی در اتاق‌ها و نیز مجموعه هتل در کنار موقعیت مکانی ایده‌آل، این هتل را به گزینه‌ای مطلوب برای اقامت مسافران همدان بدل کرده است.

همجواری با آرامگاه باباطاهر بزرگ‌ترین مزیت اقامت این هتل به حساب می‌آید. به علاوه هتل با دیدنی‌های تاریخی و تفریحی همدان فاصله اندکی دارد. برای نمونه گنبد علویان و آرامگاه ابن سینا حداکثر ۷ دقیقه با شما فاصله دارند. برای رسیدن به پارک ارم، مجموعه تفریحی تپه‌های عباس آباد، آبشار گنج‌نامه و دره مرادبیگ کمتر از ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید. خبر خوب این است که هتل باباطاهر تنها ۴ دقیقه از ترمینال مسافربری و ۹ دقیقه از فرودگاه شهر دور است.

مسافران کدام هتل‌های همدان را بیشتر انتخاب می‌کنند؟

هتل پارسیان بوعلی همدان

هتل چهار ستاره پارسیان بوعلی همدان در سال ۱۳۳۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ۱۳۵۷ پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت گروه هتل‌های پارسیان درآمده است. هتل بوعلی همدان از دو ساختمان مجزا با مجموع ۳۶ واحد اتاق و سوئیت تشکیل شده است. از آن‌جا که ساختمان مرکزی هتل با دو باغ مصفای زیبا احاطه شده، چشم انداز زیبایی برای واحدهای اقامتی به وجود آمده است.

موقعیت مکانی هتل همواره معیار مهمی برای انتخاب یک هتل خوب است. هتل بوعلی همدان با موقعیت مکانی مناسب در مرکز شهر دسترسی خوبی تا مکان‌های مهم دارد. از این رو می‌توانید به آسانی از آرامگاه بوعلی، بقعه استرو مردخای، گنبد علویان، میراث فرهنگی وگردشگری، آرامگاه بابا طاهر، تپه هگمتانه، گنج نامه ولالجین بازدید کنید. هم‌چنین با حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طی مسافت با خودرو، به غار معروف و زیبای علی صدر رسیده و لحظات زیبایی را در سفر خود تجربه خواهید کرد.

مسافران کدام هتل‌های همدان را بیشتر انتخاب می‌کنند؟

هتل پارسیان همدان

هتل چهار ستاره پارسیان آزادی همدان در سال ۱۳۷۲ در منطقه باغشهر و در دامنه کوه الوند فعالیت خود را آغاز نمود. ۴۵ باب اتاق این هتل در قالب اتاق و سوئیت در سه طبقه میزبان میهمانان شهر همدان است. هدف مدیران و پرسنل هتل، فراهم آوردن فضایی آرام و راحت برای اقامت میهمانان است.

این هتل با هدف آسایش و رفاه میهمانان به تمام امکانات رفاهی از قبیل سالن همایش و مجالس دریای نور با گنجایش ۶۰۰ نفر، کافی شاپ با امکان سرو انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ، رستوران پارسه در ضلع جنوبی لابی با ظرفیت ۱۵۰ نفر، رستوران آبشار با فواره‌ آبنما و محیطی دوستانه، اینترنت بی سیم، خشکشویی، تاکسی سرویس، پارکینگ، صندوق امانات، زمین بازی کودک، آسانسور، حمام همراه با وان (بعضی از اتاق‌ها)، بالکن (بعضی از اتاق‌ها)، مینی‌بار و سشوار مجهز است. بعضی از واحدهای اقامتی هتل چشم انداز کوه الوند و برخی دیگر چشم انداز شهر همدان را دارند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری همدان که هتل پارسیان آزادی به آن‌ها دسترسی خوبی دارد می‌توان اشاره کرد به شهر بازی رنگین کمان،کتیبه‌ها و آبشار گنجنامه، باغ موزه دفاع مقدس، تپه عباس آباد و پارک ارم.

هتل بین المللی امیران

هتل چهار ستاره امیران همدان در اسفند ماه سال ١٣٩۵ در زمینی به مساحت ١٠۶٠ متر مربع و زیربنایی معادل٨٠٠٠ متر مربع در هشت طبقه کار خود را آغاز کرد. در طراحی این هتل از معماری ایران باستان الهام گرفته شده و مجسمه‌ها و سمبل‌های ایرانی نیز بخشی از دکوراسیون داخلی هتل است.

هتل امیران در بلندترین نقطه‌ همدان قرار دارد و از یک سمت چشم انداز کوه الوند را داشته و از سمت دیگر چشم انداز شهر را. شهر همدان جاذبه‌های تاریخی و گردشگری زیادی دارد، اگر چه فاصله‌‌ آن‌ها تا هتل کم نیست؛ اما اقامت در هتلی نوساز با امکانات رفاهی خوب ارزش پیمودن این مسافت را دارد.
در راستای احترام به مسافران و فراهم آوردن بستری مناسب برای اقامتی خاطره انگیز، مدیران این هتل برآن شدند تا پروژه‌ هتل امیران ٢ را نیز آغاز کنند، عملیات احداث این پروژه در ٩ اردیبهشت سال ١٣٩۶ رسما شروع شد.

هتل بین المللی امیران 2

یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی در شهر همدان به شما هتل چهاره ستاره بین المللی امیران ۲ است که از زیباترین هتل‌های شهر همدان به شمار می‌رود و بر اساس جدیدترین امکانات و تجهیزات روز دنیا در عرصه‌ هتل‌داری در سال 1396 طراحی و ساخته شده است. معماری هتل امیران ۲ همدان برگرفته از سمبل‌های اصیل و ناب ایرانی است. این هتل از نظر موقعیت مکانی در ورودی شهر همدان و در نزدیکی شهرک فرهنگیان قرار دارد.

هتل امیران ۲، 7 طبقه مثبت و ۵ طبقه منفی دارد که ۵۹ واحد اقامتی را در خود جای داده است. این هتل ۱۸۰ تخت دارد که در طبقات سوم تا هفتم این هتل پراکنده شدند. در کلیه‌ اتاق‌ها امکانات عالی است و با اقامت در این هتل می‌توانید از چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای کوه الوند نهایت لذت را ببرید.

در نزدیکی هتل امیران ۲ می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی شهر همدان همچون آرامگاه باباطاهر، تپه هگمتانه، آرامگاه بوعلی سینا، مقبره استر و مردخای که فاصله کمی با هتل فاصله دارند، دیدن کنید. هتل ۴ ستاره امیران ۲ با فرودگاه و با ایستگاه قطار و ترمینال بزرگ همدان فاصله زمانی کوتاهی دارد.

چگونه هتل‌های همدان را رزرو کنید؟

در این مطلب با 5 هتل لوکس و با بهترین سطح از امکانات و خدمات آن‌ها آشنا شدید. اگر قصد دارید یکی از این هتل‌ها را رزرو نمایید، بهتر است عجله نکنید. توصیه می‌شود ابتدا به سایت‌های رزرو اینترنتی هتل مانند جااینجاس www.jainjas.com مراجعه کنید و مشخصات کامل هتل‌ها را مورد بررسی قرار دهید. اطلاعاتی همچون آدرس، موقعیت مکانی آن در نقشه، میزان فاصله از نقاط مهم گردشگری، لیست کل اتاق‌ها، امکانات، قیمت و قوانین در دسترس شما است. هم‌چنین می‌توانید نظر مسافرین قبلی را بخوانید. حالا با اطمینان خاطر، اتاق مورد نظر خود را انتخاب نموده و آنلاین رزرو کنید. یه یاد داشته باشید در صورت رزرو آنلاین از جااینجاس، از بیشترین میزان تخفیف برخوردار شده و در هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

2.3/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی : مجله خبری بازدید 1,518 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php