دیدگاهتان را بنویسید

یگانه در تاریخ 14 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

از این جا شمعی ها خیلی جایی نمیشه استفاده کرد !!!!!!!!!!!! قشنگ تر از اینا خیلی هست

GHAZAL در تاریخ 3 مهر 1392 گفته : پاسخ دهید

یگانه جون چند تا از جاشمعی هایی که گذاشتن برای اتاق خواب قشنگ بود این طور نیست؟

نگار در تاریخ 13 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

بد نبود ولی از اینا قشنگ تر هم هست