کد خبر : 201256 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید

مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای شما همراهان عزیز در نظر گرفته ایم که امیدواریم بپسندید. با ما همراه باشید. برای خانمهای مشکل پسند در این مطلب از سایت میهن فال مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید  جمع …

مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که برای شما همراهان عزیز در نظر گرفته ایم که امیدواریم بپسندید. با ما همراه باشید.

برای خانمهای مشکل پسند در این مطلب از سایت میهن فال مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید  جمع آوری کرده ایم که امیدواریم بپسندید. با ما همراه باشید.

ترکیب الماس و طلای سفید، ترکیبی خیره‌کننده و درخشان است و البته به درخشش بیشتر الماس منجرمی‎شود. دوبیرزdebeers  که تخصص اصلی‌اش الماس است و با معادن الماسی که در آفریقا دارد، بخش بزرگی از الماس جهان را تامین می‌کند، در اینجا مجموعه‌ای دستبندهای الماس خود را ارئه کرده است که با زنجیر یا به‌صورت تسمه‌ای بر روی مچ دست قرار می‎گیرند و نمایش خیره‌کننده‌ای از الماس و طلای سفید را ارائه می‌کنند. گل‌هایی با گلبرگ‌های فراوان در میانه این دستبندها درخشش الماس‌ها را گلگون کرده‌ و زنجیرها و تسمه‌ها، سپید طلای سفید را دوچندان کرده‌اند.

مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید مدل جواهرات دخترانه الماس و طلای سفید

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : زیور الات و جواهرات ، لباس و مد بازدید 340 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php