کد خبر : 31548 تاریخ انتشار : شنبه 3 آگوست 2013 - 10:30

لطفا به چشم خواهری نگاه کنید!

لطفا به چشم خواهری نگاه کنید!

mihanfal.com

به نظرتون این دوست ما در تصویر بالا پسره یا دختر؟ icon neutral لطفا به چشم خواهری نگاه کنید ! + عکس

من که خودم دچار شک و شبهه شدم !! نمیدونم چی به چیه والا

نظر شما چیه؟

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سرگرمی
دیدگاهتان را بنویسید

مطهره در تاریخ 21 ژانویه 2014 گفته : پاسخ دهید

بابا معلومه دیگه پسره …. این دور و زمونه پسرا خودشونو بهتر از دخترا ارایش میکنن خخخخخخخخخخخخخ

مجتبی در تاریخ 21 ژانویه 2014 گفته : پاسخ دهید

به نظر من دختره.چون ظرافت صورتش خیلی شبیه دخترا هستش.نگاه کنید به اون چشماش/لباش وپوست صورتش

علی در تاریخ 11 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

پسره

علی آقااااااااااا در تاریخ 12 نوامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

اگه دختره چرا خط ریش داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هاهاهاهاها از دست شما دخترا

الناز در تاریخ 9 نوامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

بد بخت زن این پسر خانوم اخه مگه مرض دارن واقعا خیلی براش متاسفم

mohammad0511 در تاریخ 3 اکتبر 2013 گفته : پاسخ دهید

از ظرافت صورتش معلومه دختره بععععععععععله

پویا در تاریخ 25 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

پسره
چقدر چندشه……….!

sadaf در تاریخ 16 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

حالم ازاین جور آدمای عقده ای بهم می خوره؟واقعا که به نظر خودش خیللللللللللللیخوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

asal در تاریخ 12 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

baba belataklife

عباس جمالی در تاریخ 12 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

به قول قزوینی ها بچه مفد باشه کوفت باشه

ناهیرا در تاریخ 8 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

لطفا ازین چیزا نذارین واس بازارگرمی سایتتون کسیو مضحکه نکنین اون هرچی که هست یه آدمه.اصلا قشنگ نبود

نیلو در تاریخ 10 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

عسیسم اون خودش دوس داشته دیده شه ،مردم دربارش بحرفن وگرنه خودشو اینجوری نمیکرد……همش جلبه توجهه……

ناهیرا در تاریخ 8 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

پسر یا دختر دوس داره این شکلی باشه به کسی ربطی نداره ،اگرم دوجنسه باشه درست نیست اینطوری بگیم راجبش چون هیچکس خودش تعیین نمی کنه که چجوری متولد میشه. هممون می گیم خوش به حال خارجیا کاری به کار هم ندارن دریغ ازین که خودمون به کار همه کار داریم.

نیلو در تاریخ 8 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

خدا به دادمون برسه شب خواستگاری چاره ای جز معاینه نداریم…..
معلومه پسره چون ارایشش تو ذوق میزنه…..

مونا در تاریخ 6 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

واقعا براش متاسفم!خاک برسرش هیچیش شبیه مردا نیس!

ندا در تاریخ 6 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

فقط معاینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mahtab در تاریخ 6 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

Chera ma iraniha intori hastim har kasi zendegi shakhsi khodesho dare dust dare intori bashe pesar ya dokhtar budan ishon zarari be shoma resunde

tt در تاریخ 5 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

اگه دختره که باید بگم خشگله، ولی اگه پسره خاک برسرش، مرد باید مردونگی داشته باشه

سحر در تاریخ 5 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

اه اه حالم بهم خورد چقد بعضی پسرا چندش خودشونو درست میکنن!!

مژگان در تاریخ 5 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

پسره بابا تابلوئه! ;-O

کتی در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

lیا دختره یا پسره.هرکی هست خیلی بی خوده. نظر من اینه که همین الان عکسشا برداره تا حالم بهم نخورده؟اصیش خوشم نیومد

مهدي در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

دو جنسس.

نسیم در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

دختره.بچه.کسی.زن.نمیخواداینوبگیره.زن.نازیه.ها

matin در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

به نظر من عروسکه

Unknown در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

هر چی زمان جلوتر میره روحیه بعضی پسرا لطیف تر میشه و روحیه بعضی از دخترا خشن تر.
همه چیز شده تیپ و قیافه و مسائل مادی. البته توجه به اینا نه تنها بد نیست بلکه خوبم هست.
ولی در نهایت مهمترین چیزی که یک انسان رو از بقیه متمایز میکنه عقل و خرده.
بعضی از دختر و پسرهای های امروزی که در متولدین دهه ی هفتاد شایع تره، یک سری از مسائل مهم رو کامل فراموش کردن. بعضی دخترها یادشون رفته چه عزت و منزلت بالایی دارند و عزت نفس خودشون رو نزد هر کسی خورد میکنند.
این ما نیستیم که باید از ظاهر غربی ها تقلید کنیم. ما دوهزار و هفتصد سال پیش کشور بزرگی داشتیم، در حالی که هنوز قاره آمریکا و استرالیا کشف نشده بود و اروپایی ها در جهل و نادانی و گالیله کشی زندگی می کردند.

یگانه در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه !!!!!!!!!!!!!!!حالم به هم خورد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خانم فاطی جوجو این حرف ها در شآن یک دختر ایرانی نیستا !!!!!!!!!!!!!!!!!!البته فکر کنم کم سن و سال باشی که دوست داری با همچین پسری که خودش و شخصیتشو گم کرده ازدواج کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا متاسفم برات!!!!!!!!!!!!11

فاطی جوجو در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

واااااااااای چه خوشمله زنم میشی!!!!!! آخ ببخشید شوولم میشی؟؟
اقا من قصد ازدواج باهاشو دالم. یکی بهش زنگ بزنه بگه ک میمیرم براش بگه هنوزم عاشقم، عاشق اون رنگ چشاش

radin در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

من فکر کنم اوا خواهره

پريسا در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

عجب پسر دختريه…………

سپیده در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

آخه چرامیگید دختره؟؟؟¿¿¿¿¿

واقعامشخصه که یه پسره و خیلی تلاش کرده این چهره روبدست بیاره.اصلاظرافت یه دخترونداره.یه پسر عقده ای.دوست داره دخترباشه.یابه قول دوستان از این اوا دوجنسه هاست

نیلوفر در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

دختره از نوعه……… .چشمایه پسر انقد خوشگل نمیشه …………..البنه ببخشیدا

hosseinali در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

اصلأ شما فزولین تشریف دارین ک بفهمین دختره یاپسره

مجتبي در تاریخ 5 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

حرف متيني زدي…

elnaz در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

gushash yekam tablo mizane ke pesar bashe!!!!!!!!!!are fekr konam pesare
shayadam 2khtare!!!!
hala ke fekr mikonam motmaenam pesare

م.ك در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

شاىبه داره!!!!

eli در تاریخ 4 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

har chiye khoskele

مینا در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مجتبي در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

به زرس قاطع ميتونم بگم که طرف تو آمپاس گير کرده بوده.آمپاس نه ها آمپااااس که مجبور شده اينجوري قوپي بياد و جنسيتش رو بهم کنه!!! ولي به احتمال زياد دختره و اون ريشش هم با مداد کشيده،داره داد ميزنه….

رسول در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

دختره

یگانه در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

باور کنید خودشم نمیدونه اونوقت من از کجا بدونم؟؟

SADAF در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

فکر کنم دو جنسه باشه بیچاره اخیییییییییییییییییییییییییی

fateme در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

pasare vai khodesho gom karde.in mikhad farda zan begire mard beshe masalan.?

امیر حسین در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

LOJI

امیر حسین در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

خوببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

امیر حسین در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

خوببببببببببببببببببببببببببببب

اردلان در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

مممممممممممممن شـــــــــــــــــــــک ندارم کــــــــــــــــــــه دو جنسستــــــــــــــــــــــــ دو جنســـــــــه

hasan در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

منم مثل خودت دچارشک وشبه شدم؟؟؟چیزی نمیتونم بگم

sahel در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

من مطمئنم خودشم شک داره

آذین در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

پسر می ش ه واقعا که

y در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

ریش داره پسره

مریم در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

اخره زمانه چی بگم

مریم در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

آخره زمان دیگه چی بگیم

maryam در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

منم فک کنم دختره- چی بگم؟؟؟؟

سلي در تاریخ 3 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

فك كنم دختره

عاطفه در تاریخ 21 ژانویه 2014 گفته : پاسخ دهید

هههههههههه
ههههههههههههه
ههههههههههههههههه
چی بگم والا
خخخخخخخخ
فقط متاسفم
همین
خخخخ