کد خبر : 4972 تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۲

فروش ۵ میلیارد تلفن هوشمند تا سال ۲۰۱۶

به نظر بسیار زیاد می‌آید اما شرکت کوالکام پیش‌بینی کرده بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ حدود ۵ میلیارد تلفن هوشمند در دنیا به فروش خواهد رسید. کوالکام یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پردازشگر برای تلفن های هوشمند به حساب می آید و با این پیش‌بینی می گوید که …

به نظر بسیار زیاد می‌آید اما شرکت کوالکام پیش‌بینی کرده بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ حدود ۵ میلیارد تلفن هوشمند در دنیا به فروش خواهد رسید. کوالکام یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پردازشگر برای تلفن های هوشمند به حساب می آید و با این پیش‌بینی می گوید که موبایل ها دنیای کامپیوترها را متحول خواهند کرد.

 فروش ۵ میلیارد تلفن هوشمند تا سال ۲۰۱۶

کوالکام می گوید که فقط در سال ۲۰۱۶ باید منتظر فروش ۶۵۰ میلیون تلفن و تبلت باشیم در حالی که سرعت دسترسی به اینترنت این دستگاه ها هم در آن سال ۲ برابر خواهد شد. در عین حال این شرکت می گوید امکان اتصال به شبکه های موبایل پرسرعت به صورت پیشفرض به لپ تاپ ها هم اضافه خواهد شد و آنها نیز از این امکان بهرمند می شوند.

در کنار آن کوالکام می گوید تا سال ۲۰۱۶ میزان ورود اطلاعات و محتوا به خانه های ما از طریق اینترنت ۳ برابر خواهد شد و بنابراین نقش اینترنت در این مورد نیز پر رنگ تر می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : فناوری اطلاعات بازدید 321 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php