کد خبر : 8306 تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۹

فال روز شنبه ۲۳ دی ۹۱-۱۲ ژانویه

فروردین : امروز شما فکر می‌کنید که فقط باید به فکر خودتان باشید، اما افراد دیگری هم هستند که نیاز به توجه و محبت شما دارند. البته شما حس دلسوزی و ترحم خود را از دست نداده اید؛ بلکه فقط بیش از اندازه حساس شده اید. شما قدری هم فراموشکار …

فال روز شنبه ۲۳ دی ۹۱ ۱۲ ژانویه

فروردین : امروز شما فکر می‌کنید که فقط باید به فکر خودتان باشید، اما افراد دیگری هم هستند که نیاز به توجه و محبت شما دارند. البته شما حس دلسوزی و ترحم خود را از دست نداده اید؛ بلکه فقط بیش از اندازه حساس شده اید. شما قدری هم فراموشکار شده اید و همینکه کسی پیدا شود که نیازهای افراد دیگر را بهتان یادآوری کند، موفقیت‌های چشمگیری را حاصل خواهید کرد.

اردیبهشت : امروز احساسات قلبی تان عوض شده است، پس به کسانی که درک‌تان می‌کنند دقیقاً بگویید که چه حسی دارید. اما سخنان شما مقصود واقعی تان را پنهان می‌کند. شما باید بفهمید که چرا دیگران سخنان رک و راست شما را بد متوجه می‌شوند، چرا که ممکن است کم کم واقع بینی خود را از دست بدهید. فراموش نکنید که هیچ کس از روی قصد نمی‌خواهد برایتان مشکل تراشی کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد.

خرداد : شما امروز خیلی سریع به سمت فعالیت‌های اجتماعی کشیده می‌شوید، چرا که خیلی مجذوب پویایی و فعالیت‌های گروهی که عضوش هستید شده اید. علاوه بر این خیلی دوست دارید سوءتفاهمات را برطرف کنید. اگر کسی بهتان گفت که شما انسان ضعیفی هستید چون خیلی زود از موضع خود پایین می‌آیید، از اینکه افکار خود را به او بگویید هراس نداشته باشید.

تیر : شما امروز به هویت خود و احساسات‌تان اطمینان و ایمان کامل دارید، اما گفتن این موضوع به دیگران اصلاً کار راحتی نیست. شما اصلا دوست ندارید نقاط ضعف خود را آشکار کنید. ولی به خصوص وقت‌هایی که در جمع دوستانتان هستید کمتر از آن چیزی که فکر می‌کردید توانایی دفاع کردن از خود را دارید. لزومی‌ ندارد که درجمع زیاد حرف بزنید، اما دیوارهای غیر لازمی ‌که دور خود کشیده اید و شما را از دوستانتان دور کرده است را فرو بریزید.

مرداد : امروز شانس‌تان ر امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتی‌تان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.
شهریور : شما از یک طرف می‌دانید که باید مسئولیت پذیر باشید و کارهای عاقلانه انجام بدهید، اما از طرف طرف امروز تن‌تان می‌خارد برای هیجان و خطر کردن!! باوجود اینکه هم اکنون هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند، ولی لازم است که قبل از اینکه کاری بکنید که باعث پشیمانی تان شود جوانب و جزئیات هر کاری را خوب بررسی کنید.

مهر : شما می‌دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی‌توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی‌دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می‌توانید مقصود خود را بیان کنید.

آبان : گاهی اوقات وقتی که شما در کاری موفق می‌شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانی که شما از نظر احساسی ضربه می‌خورید توانایی انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمی‌توانند به این شکلی که در حال حاضر هستند مدت زیادی دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفی قضاوت نکنید؛ شما خودتان می‌دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

آذر : امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمت‌هایی که دارید شکرگزار باشید.

دی : امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی‌ تلاش کنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

بهمن : شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید، از احساسات خود حرف بزنید.

اسفند : هم اکنون که ماه در دومین خانه شما یعنی خانه باورها و اعتقادات فعال است، شما روش جدیدی برای نگاه کردن به خود کشف کرده اید! اگر تازگی‌ها نسبت به جایگاه خود در جهان و ارزش خود به عنوان یک انسان شک و شبهه‌ای داشتید، الان وقت تغییر دادن نگرشتان است. دیگر نیازی نیست در تاریکی و ظلمات زندگی کنید؛ از آفتاب و روشنی‌های طبیعت بهره گرفته و اجازه دهید در روزهایی که پیش رو دارید افکار مثبت وارد زندگی تان شوند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 359 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php