کد خبر : 6336 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۷

فال روز دوشنبه ۲۷ آذر ۹۱-۱۷ دسامبر

فروردین : شما امروز به یاد آرزوهای گذشته خود افتاده اید و تمایل‌تان به یادآوری آرزوهای قدیمی‌تان خیلی شدت گرفته است. اما فکر نکنید که این آرزوها فقط با یادآوری کردن برآورده خواهند شد. شما مجبور خواهید شد بخش‌هایی از رویاهای خود که مهم‌تر هستند را انتخاب کنید. تلاشی سخت …

فال روز دوشنبه ۲۷ آذر ۹۱ ۱۷ دسامبر

فروردین :
شما امروز به یاد آرزوهای گذشته خود افتاده اید و تمایل‌تان به یادآوری آرزوهای قدیمی‌تان
خیلی شدت گرفته است. اما فکر نکنید که این آرزوها فقط با یادآوری کردن برآورده خواهند شد. شما مجبور خواهید شد بخش‌هایی از رویاهای خود که مهم‌تر هستند را انتخاب کنید. تلاشی سخت برای فهمیدن توانایی‌های خود هم اکنون عاقلانه ترین کار است.

اردیبهشت :
سیاره بخت شما یعنی ونوس امروز با نپتون معنوی برخوردی عاشقانه دارد و شما از سمت خواست‌های جسمانی به سوی جهان خیالی پیدا می‌کنید. این اولین قدم برای به حقیقت پیوستن آرزوهایتان است. شما باید توجه خود را بر روی چیزهایی که بیشتر بهشان علاقه دارید متمرکز کنید، اما بعد باید از نگرانی و حرص و جوش خوردن دست بردارید و همه چیز را به خدا بسپارید.

خرداد :
شما امروز می‌خواهید بحث و گفتمانی هیجانی راه بیندازید، اما ممکن است تصادفاً باعث بروز سوء تفاهم شوید، مگراینکه قبل از باز کردن دهانتان به همه چیز فکر کنید!! الان شما زیاد تمایل ندارید کارهای لازم را انجام دهید، بنابراین قبل از اینکه شروع به کار کنید، زمانی را به استراحت کردن اختصاص بدهید.

تیر :
شما وقتی با دوست صمیمی‌تان در مورد مشکلات خود در منزل صحبت می‌کنید باید کاملاً واقع بین باشید. اعتماد شما به دوست خود باعث می‌شود به هر حرفی که به شما می‌زند و شما بهش نیاز دارید گوش دهید، اما ممکن است او نتواند توصیه‌ای به شما بکند که بهش نیاز داشته باشید. به جای اینکه از دیگران توقع زیادی داشته باشید، خودتان تلاش کنید چیزهایی که نیاز دارید را بیابید.

مرداد :
امروز که ماه وارد برج ثور می‌شود اوضاع به نفع شما پیش می‌رود و شما فراموش نمی‌کنید که باید وظایف روزانه خود را انجام دهید. اما چون اورانوس نیز وارد این تصویر می‌شود انگیزه تغییر دادن امور در شما بسیار شدت می‌گیرد. به کارهای که قبلاً انجام داده‌اید دیگر فکر نکنید؛ خودتان را برای آینده و اهداف اصلی و ویژه خود آماده کنید.

شهریور :
امروز شما در کارتان کمی ‌به مشکل برخواهید خورد و اگر این اتفاق بیفتد دیگر چیز زیادی آن طور که انتظار داشتید برایتان روشن نخواهد شد. خوشبختانه کارتان به جاهای باریک نمی‌کشد!! به جای اینکه برای چیزهایی که دوست دارید بجنگید، آرامش داشتن و انعطاف پذیر بودن را تمرین کنید. از توانایی‌های جسمانی طبیعی خود استفاده کرده تا روزتان را از این حالت و وضعیت مشکل بیرون آورید.

مهر :
شما امروز می‌توانید یک هنرمند و یا شاعر باشید!! بنابراین کارهای دستی و یا ژورنال خود را بیرون آورده و خودتان را مشغول سازید. اما این کار فقط جزو اولویت‌های شما نیست، بلکه باعث ارتباط پیدا کردن با آرزوهایتان نیز می‌شود. هر چیزی که امروز به شما حال و هوای معنوی بدهد، در نهایت می‌تواند بهتان کمک کند که به اهداف و آرزوهای خود نزدیک تر شوید.

آبان :
امروز شما اگر بخواهید با توجه به تخیلات و رویاهای خود پیش بروید کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، اما شما در مطرح کردن تخیلات خود با دیگران خیلی سریع عمل نمی‌کنید. چرا که می‌خواهید بعضی چیزها را مخفی نگه داشته و در موردشان به دیگران حرفی نزنید و در این راه خیلی هوشمندانه رفتار می‌کنید. اگر بعضی از چیزها به بیرون درز یپدا کرد ناراحت نشوید! شما کاملاً توانایی دارید که این مشکل را رفع کنید.

آذر :
امروز پیدا کردن راهی برای تعادل برقرار کردن بین تبادل نظر کردن با دوستانتان و بیش از اندازه حرف نزدن برایتان خیلی سخت است. امروز شما برای خود مرزهای روشن و دقیقی تعیین نکرده‌اید، بنابراین حواستان باشد که ممکن است وقتی جواب سئوال دیگران را می‌دهید آنها زیاد به حرف‌های شما توجه نکنند. پس اگر کسی از شما سوال خوبی هم بپرسد شما ترغیب می‌شوید بهش بگویید که اهداف اصلی خود را فراموش کرده‌اید.

دی :

اگر شما نتوانید حقایق را به صورت داستانی منسجم گردآوری کنید حسابی ناراحت خواهید شد. شاید امروز اطلاعات زیادی هم در دسترس شما باشد، ولی ظاهراً شما هر قدر هم تلاش کنید نمی‌توانید حرف خود را بزنید. از منطق و استدلال کردن دوری کنید؛ فقط در برابر چیزهایی که بهشان ایمان دارید ایستادگی کنید.

بهمن :
امروز با بحث کردن و توجیه کردن یکی از باورها و اعتقادات خود بی‌خودی انرژی‌تان را هدر ندهید. دفاع کردن از موقعیت و جایگاه خود کاری عبث و بی‌فایده خواهد بود، مگر اینکه اطلاعات شسته رفته و منظمی‌ داشته باشید که فقط در این صورت می‌توانید به چیزی که می‌خواهید برسید. تغییر دادن فکر خود کار راحتی نیست، اما اگر شما یک بار سود و منفعت خود را تشخیص داید، این کار برایتان راحت تر خواهد شد.

اسفند :
امروز ابراز عشق کردن برایتان کار زیاد راحتی نیست، برای اینکه ذهن شما درگیر مسائل و موضوعات خیلی مهمی‌است. وقتی که شما مجبور می‌شوید به خاطر مصلحت و نفع شخصی تمام مسائل عاطفی خود را فراموش کنید، روز خوشایندی نخواهید داشت. اگر احساسات شما نسبت به دیگران خیلی شدید شده است نگرانی به خود راه ندهید، فقط وقتی با کسانی که دوستشان دارید صحبت می‌کنید، راستگو و مهربان باشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه بازدید 401 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php