کد خبر : 7375 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱

فال روزانه ۱۵ دی ۱۳۹۱

فال روزانه ۱۵ دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!   فروردین: ممکن است امروز شخص خاصی بر سر راه شما برای رسیدن به رضایت و خرسندی مانع ایجاد کند که  باعث شوکه شدن تان شده و مجبور شوید برای رسیدن به حق خود با وی …

فال روزانه ۱۵ دی

 فال روزانه ۱۵ دی ۱۳۹۱

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

 

فروردین: ممکن است امروز شخص خاصی بر سر راه شما برای رسیدن به رضایت و خرسندی مانع ایجاد کند که  باعث شوکه شدن تان شده و مجبور شوید برای رسیدن به حق خود با وی بجنگید. شما در موقعیتی قرار ندارید که بگذارید شخص دیگری در مورد شما قضاوت کند. به یاد داشته باشید که احساسات شما الان بسیار قوی است و این باعث می‌شود که دیگر لازم نباشد که برای غلبه و ایستادگی در برابر این مشکل خود نیروی خود را هدر داده و با آن بجنگید. در عوض،‌ ایده‌های بزرگ خود را در مسیر عمل قرار دهید و گام به گام و به تدریج جلو بروید.

 

اردیبهشت: سیاره حاکم شما ونوس می‌تواند عشق آرام و ملایم شما را به عشقی آتشین و سوزان تبدیل کند که خواسته‌ها و‌آرزوهایتان را افزایش دهد. خوشبختانه،‌ به نظر می‌رسد شما قادر به جلوگیری از اشتباهات خود هستید،‌ حتی اگر احساسات خود را برای رسیدن به آنچه که مطلوب تان است کنار بگذارید. با این وجود،‌ اما هنوز بهترین کار این است که  راه سخت و متعالی را انتخاب کرده زمانیکه برای بدست آوردن عالی ترین موفقیتی که می‌توانید تمرکز کنید.

 

خرداد: شما امروز حتی اگر شغلتان هم ایجاب کند، نمی‌توانید یک جا بنشینید!! حتی اگر راهی برای همکاری کردن با دوستانتان در طول روز پیدا نکردید، باید خستگی و بی حوصلگی را از ذهن خود بیرون کنید؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر آماده کردن شرایط لازم هستند. آنها همچنین می‌توانند شما را به داشتن ایده‌های مثبت تشویق کنند، بنابراین به دقت به حرف‌هایشان توجه کنید

 

تیر: شما ممکن است امروز بسیارتلاش کنید که به فردی از طبقه خودتان نزدیک شوید،‌ اما ممکن است با دیدن اینکه دیگران آنچه که برای شما مهم است را بی معنی و بدون اهمیت می‌دانند ناامید  شوید. اگر اکنون احساس پذیرفته نشدن می‌کنید سعی نکنید انرژی و وقت تان را برای التیام بخشیدن به زخم تان هدر دهید. درعوض، به سفری که در پیش دارید تمرکز کنید. در زندگی شما جایی برای افکار منفی وجود ندارد. به نتایج مثبت بیندیشید و آنها در ذهن خود تصور کنید!

 

مرداد: تعطیلات شما به نظر می‌رسد تا فردا به پایان نرسد،‌ و ممکن است بخواهید هر لحظه آن را در ذهن خود ثبت کنید و از آن به بهترین نحو استفاده کنید؛ حتی اگر بدانید که باید خود را برای یک هفته کار مداوم آماده کنید. درباره اینکه تفریح کمتری انتظار شما را می‌کشد نگران نباشید،‌ بلکه به این فکر کنید که شما می‌توانید با  در راه و مسیری نو قرار گرفته و روی دیگران تاثیر مثبتی داشته باشید. شما می‌توانید این رفتار و افکار خود را به دیگران نیز تعمیم دهید.

 

شهریور: شما نمی‌خواهید اگر کسی به شما پیشنهاد کاری را داد آن را قبول کنید حتی اگر وی می‌دانست که این کار از عهده شما بر می‌آید که موقعیت خاصی را اداره کنید یا اینکه برنامه دیگری  را به شما پیشنهاد داد. اما این درباره انتخاب  کار درست در برابر غلط نیست. در حقیقت،‌ می‌تواند حق با هر کسی باشد. به طور آشکار،‌ راه‌های زیادی برای رسیدن به اهداف یکسان وجود دارد، اما اینکه شما راه خودتان را بروید باعث می‌شود که دل تان نیز با کار همراه باشد و شما را قادر می‌سازد که باقی مانده احساسات خود را برای رسیدن به اهدافی متعالی تر یکپارچه و هماهنگ کنید.

 

مهر: پلوتون تیره و سایه افکن به سیاره حاکم شما ونوس چیزی عجیب و مرموز می‌دهد که باید آن را همین امروز بررسی کنید،‌ و این کار باعث می‌شود افکار روشن و آسانی که درباره عشق داشتید تبدیل به عشقی پیچیده و دشوار شود. ممکن است شما همچنان ترجیح بدهید که خود را درگیر احساسات تان نکنید و این کار را با سرگرم کردن خود بوسیله فردی از اطرافیان تان انجام می‌دهید. اما قادر نخواهید بود که در کارهایتان پیشرفت کنید مگر اینکه آنها را اول دسته بندی و بعد اولویت بندی کنید. تلاش برای رسیدن به چیزهای دور از دسترس و دشوار را رها کنید و قدر آن چیزی که درست در جلوی شماست را بدانید.

 

آبان: ممکن است مجبور باشید این روزها به گامی که در زندگی برمی‌دارید توجه بیشتری داشته باشید چرا که اخیرا زیاد به کارهایتان فکر نمی‌کنید و آنها را بدون تامل و توجه انجام می‌دهید در حالیکه معمولا این طور عمل نمی‌کنید؛‌ شاید از این بی فکری خود خشمگین شوید ولی الان زمان آن نیست که بخواهید آن را بپوشانید و انکار کنید. سعی کنید در هنگام عصبانیت احساسات خود را بروز ندهید. به هر حال،‌ امروز اوضاع بهتر نخواهد شد. آنچه که در ذهن دارید را با دیگران تقسیم کنید،‌ در راهی گام برندارید که مانند موقعیتی که قبلا داشتید شما را آسیب پذیر و شکننده کند.

 

آذر: امروز فرصت خوبی برای پیوستن به یک گروه ورزشی است،‌ یا اگه دوست ندارید فعالیتی داشته باشید و فقط نظاره گر باشید آنها را از تلویزیون تماشا کنید. اما شما آدمی هستید که در هنگام تماشای یک بازی داد و فریاد می‌کنید و نظرات خود را در حین بازی بیان می‌کنید! نظراتی که راجع به بازی،‌ بازیکنان، داور مسابقه یا هر چیز دیگری که آن لحظه از ذهن شما عبور کند. شریک کردن دیگران در احساسات و نظرات تان می‌تواند کمک کننده باشد اما نباید سعی کنید که دیگران را مجبور کنید که حتما مانند شما فکر کنند.

 

دی: پلوتون بی‌رحم با ونوس ملایم و مهربان امروز در سومین خانه از ارتباطات شما هارمونی و هماهنگی عجیبی دارند، بنابراین شما نیاز ندارید که از بیان کلمات تان جلوگیری کنید. شما حرف‌های زیادی برای گفتن دارید و نباید اجازه دهید که هیچ چیز مانع از این بیان حقیقت شود. این قضیه فقط درباره این نیست که شما چه می‌گویید،‌ بلکه درباره این است که چگونه آن را بیان می‌کنید. ممکن است شما فکر کنید که نمی‌توانید در عین آشفتگی، ‌مهربان هم باشید، اما نه، شما توان هر کاری را دارید.

 

بهمن: به نظر می‌رسد زندگی برای شما هر روز بهتر و بهتر می‌شود،‌ اما باید قبل از این که بخواهید وارد مرحله جدیدی از زندگی شوید کارهای نیمه تمامی را که کنار گذاشته بودید را تمام کنید. ممکن است در طول هفته‌های آینده سرعت تغییرات در زندگی شما افزایش یابد، ‌اما شما باید الان روی لحظه حال تمرکز کنید نه اینکه نگران آینده باشید؛‌ اگر لازم بود بی باک باشید،‌ اما مواظب باشید که کارهای ناتمام تان به خاطر بی توجهی و سهل انگاری کنار گذاشته نشوند.

اسفند: ونوس عاشق اکنون در نشان شما ظاهر شده است، شادی و انرژی را برای شما به ارمغان می‌آورد و از پلوتون تیره و کدر حمایت دریافت می‌کند، و پلوتون اشعه‌های خوشگذرانی و بی خیالی را به افکار ناخودآگاه شما ساطع می‌کند. دسترسی به تمام زیبایی‌ها الان آسان نیست و الان فرصتی به مراتب دشوارتر

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه بازدید 385 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php