کد خبر : 256317 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۲۱

فال روزانه یکشنبه 13 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز شما نسبت به روابط عاطفی خود احساساتی کمال طلبانه دارید. آنهایی را که به شما نزدیک هستند خیلی بهتر از همیشه می بینید و نگاهتان نسبت به شخصی که دوست دارید با تحسین و ستایش همراه است و او را همچون قهرمانی افسانه ای می بینید. …

فال روزانه یکشنبه 13 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما نسبت به روابط عاطفی خود احساساتی کمال طلبانه دارید. آنهایی را که به شما نزدیک هستند خیلی بهتر از همیشه می بینید و نگاهتان نسبت به شخصی که دوست دارید با تحسین و ستایش همراه است و او را همچون قهرمانی افسانه ای می بینید. شما در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی برای جدی کردن رابطه ی عاطفی خود و ورود به مرحله ی بعدی این رابطه به سر می برید، اما به این شرط که به کمبودها و نواقص طرف مقابلتان آگاه باشید. دوست داشتن شخصی که کامل و بدون نقص است کار ساده ای است، عشق واقعی این است که طرف مقابلتان را با خطاها و کمبودهایش هم قبول داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما امروز احساس می کنید که باید به دیگران کمک کنید. غرایز انسان دوستانه ی شما خیلی قویتر از همیشه هستند، اما می شود گفت که دیگر دارید زیاده روی می کنید. کمک کردن به آنهایی که به اندازه ی شما خوش شانس نیستند بسیار ارزشمند است اما معمولا وقت و انرژی زیادی از شما می گیرد. اگر بخواهید به همین روش برای همیشه ادامه بدهید زندگی شخصیتان به طور جدی تحت تأثیر این شرایط قرار خواهد گرفت. خودتان را برای برخی تغییرات اساسی که در ابتدا اصلا برایتان خوشایند نیستند آماده کنید. کنار آمدن با این تغییرات به میزان انعطاف پذیری شما بستگی دارد و در درجه ی اول خودتان باید به خودتان کمک کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز هنر و فعالیت های هنری برای شما از جذابیت فوق العاده ای برخوردار هستند. این احتمال هم وجود دارد که به صورتی کاملا ناگهانی عاشق شوید. اگر در حال حاضر در یک رابطه ی عاطفی جدی هستید شرایط شما در جهتی مثبت و امیدوار کننده رو به تغییر خواهند بود و با جنبه هایی از وجود عشقتان آشنا خواهید شد که تا بحال برایتان ناشناس بوده اند. اگر مجرد هستید شخص فوق العاده ای پیش رویتان قرار خواهد گرفت که پیش از وابسته شدن باید شناختی کامل نسبت به او پیدا کنید. حتی اگر این شخص در حال حاضر بی عیب و نقص به نظر برسد هم نباید فراموش کنید که او یک انسان است و قطعا کمبودهایی نیز دارد.

فال روزانه متولدین تیر

اتفاقاتی که امروز می افتند باعث خواهند شد که میزان انرژی مثبت و عشق و محبت موجود در خانه و زندگی شما خیلی بیشتر از همیشه باشد. مهمان هایی که به مسائل معنوی و ماورایی علاقه مند هستند اطلاعات جدید و هیجان انگیزی را برای شما به همراه خواهند داشت. خبرهای خوب غیر منتظره ای که به دستتان می رسند نه تنها خود شما، بلکه تمام خانواده و دوستانتان را نیز خوشحال خواهند کرد. شاید در یک جلسه با اهداف انسان دوستانه یا معنوی شرکت کنید که با حضور در آن کارهای ارزشمندی را به انجام خواهید رساند که امواج مثبت آن را تا مدتی طولانی در وجود خود و در خانه تان احساس خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز برخی افراد جدید که به نظر خیلی جالب می رسند به محله یا ساختمان شما نقل مکان کرده و کنجکاوی شما را برخواهند انگیخت. امروز از پشت تلفن و یا به صورت حضوری مکالمات جالبی در رابطه با مسائل معنوی آن که جواب سؤال هایتان را برای شما به همراه داشته باشد باعث خواهد شد که علامت سؤال بالای سرتان سبز شود. مطالعه در این مورد می تواند به یافتن جواب سوال هایتان کمک کند. امروز شاید نرسید تمام کارهایی را که در لیست وظایف روزانه تان دارید به انجام برسانید، تنها دلیل آن هم این است که خیلی راحت برنامه های خودتان را رها کرده و درگیر مسائل و مشکلات دیگران می شوید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز با تجربه های جدیدی روبرو خواهید شد. استعدادی که نمی دانستید دارید برایتان آشکار خواهد شد. این استعداد ممکن است ترکیبی از هنر و تکنولوژی، مثل گرافیک کامپیوتری یا انیمیشن باشد و یا شاید فعالیت های معنوی و انسان دوستانه را در بر بگیرد. همچنین کارهایی مانند فعالیت در زمینه ی جمع آوری کمک های خیریه یا فعالیت های سیاسی و اجتماعی در برنامه ی امروزتان جای خواهند داشت. درنگ نکنید و کارهایتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. شما می خواهید کمی بحال خودتان باشید و وقتتان را صرف خودتان و اهداف شخصیتان بکنید، با این حال باید مواظب قدم هایی که بر می دارید باشید. کاری نکنید که فردا نشود بهای آن را پرداخت یا آن را به حالت اولش بازگرداند.

فال روزانه متولدین مهر

شما معمولا آدمی منطقی هستید و ترجیح می دهید راه حل های علمی و منطقی برای مشکلات خود انتخاب کنید، اما امروز حس ششمتان آنقدر خوب کار می کند که می توانید بی آن که به هیچ مشکلی بر بخورید تمام مشکلاتتان را حل کنید. شما با تمام وجود می خواهید وضعیت فعلیتان را تغییر دهید و به همین خاطر هم هر چقدر نقشه تان اساسی تر و افراط گرایانه تر باشد به نظر خودتان جذاب تر خواهد بود. ولی متاسفانه با این رفتارتان ممکن است باعث شوید یکی از ایده های خیلی خوب و هوشمندانه تان ارزش خود را از دست بدهد. اولین قدم که باید بردارید این است که محدودیت هایتان را بشناسید و سپس آگاهانه برای از میان برداشتن آنها تلاش کنید.

فال روزانه متولدین آبان

حس ششم شما معمولا خوب کار می کند، اما امروز این توانایی شما خیلی قویتر از هر زمان دیگری است. اخباری که امروز می شنوید چشم شما را به روی چیزهایی باز خواهند کرد که پیش از این حتی به آنها فکر هم نمی کرده اید. ایده های دیگران امروز به نظرتان آنقدر جالب و خلاقانه هستند که شاید فکر کنید که ایده های خودتان حتی ارزش این که بخواهند به زبان آورده شوند را ندارند. ولی مقایسه کردن افکار خودتان با دیگران اصلا کار درستی نیست، شما می توانید در عین این که از افکار و ایده های دیگران خوشتان می آید و لذت می برید به ایده های خودتان هم احترام بگذارید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز ایده های جدیدی برای دنبال کردن اهداف انسان دوستانه و اجتماعی به ذهنتان خواهند رسید، اما شما در حال حاضر آنقدر کمال گرا هستید که ایده هایی که به سرتان می زنند چندان منطقی و قابل پیاده سازی نیستند. شاید بعدا راهی برای عملی کردن این ایده ها پیدا شود، اما الان نه! شاید ارزش ها و رسوم خانوادگی شما را از زندگی مورد علاقه تان باز داشته باشند. امروز آن روزی است که اگر به خودتان احترام می گذارید باید به خاطر خواسته هایتان بایستید و دیگران را وادار کنید به شما و خواسته هایتان احترام بگذارند. با وجود این که اوضاع اقتصادیتان در حال حاضر بد نیست ممکن است اخباری بشنوید که باعث نگرانی شما در این رابطه بشوند.

فال روزانه متولدین دی

مسائل کاری و مادی در حال حاضر دارند برای شما خیلی خوب پیش می روند و این وضعیت شما را به فکر این انداخته است که به آینده ی خود توجه بیشتری داشته باشید و در صورت امکان کسب و کار مستقلی به راه بیندازید. هر چند الان زمان خوب یباری آغاز این کار نیست، اما ایده پردازی در این مورد ضرری نخواهد داشت. با فشارهایی که این اواخر به شما وارد شده، یک تعطیلات دو سه روزه، یا یک دور همی دوستانه چیزهایی نیستند که بتوانند حال روحی شما را به وضعیت عادی بازگردانند. شما به دوره ای طولانی تر از تفریح و استراحت نیاز دارید که به زودی هم برایتان فراهم خواهد شد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ذهن شما روی مسائل معنوی متمرکز شده است و شاید بخواهید در این مورد به مطالعه و تحقیق و بررسی بپردازید یا در یک کلاس یا کارگاه آموزشی در این مورد شرکت کنید. صحبت کردن در رابطه با این مورد با افرادی که علایق مشترکی با شما دارند هم ایده ی خوبی به نظر می رسد. امروز داشتن ثبات در رفتارتان برای شما بسیار دشوار است و نمی توانید رفتار چندان دوستانه ای با دیگران داشته باشید، ولی مواظب باشید حداقل با اطرافیان و دوستانی که به شما نیاز دارند بدرفتاری نکنید و اگر باری از دوششان بر نمی دارید با رفتار تندتان باری به دوششان اضافه نکنید و باعث ناراحتی و دل شکستگی آنها نشوید.

فال روزانه متولدین اسفند

با وجود این که معمولا نسبت به احساسات دیگران حساس هستید اما امروز آنقدر به احساسات و نیازهای دیگران هستید که حتی قبل از خودشان از خواسته هایشان آگاه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرده و توجه خود را به اطرافیانتان نشان دهید. شاید دلتان بخواهد تمام قول هایی که به دیگران داده بودید را فراموش کرده و تمام روز روی تختتان و یا جلوی تلویزیون لم بدهید. اما یادتان باشد اگر به وعده هایی که داده بوده اید عمل نکنید و وظایفتان را به انجام نرسانید مجبور خواهید شد بهای سنگینی برای آنها بپردازید و به شدت پشیمان خواهید شد. چند روز آینده به اندازه کافی برای استراحت وقت خواهید داشت.

فال روزانه یکشنبه 13 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 13 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 450 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php