کد خبر : 34729 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۳۳

فال روزانه دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین امروز باید نسبت به نیازهای خود توجه بیشتری نشان دهید. به قلب خود مانند عضله قدرتمندی فکر کنید که نیاز به تمرین سنگین دارد. باید اطرافتان را پر از افرادی کنید که به شما ایمان دارند و از تلاش های شما حمایت می کنند. خودتان را با …

فال روزانه دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

امروز باید نسبت به نیازهای خود توجه بیشتری نشان دهید. به قلب خود مانند عضله قدرتمندی فکر کنید که نیاز به تمرین سنگین دارد. باید اطرافتان را پر از افرادی کنید که به شما ایمان دارند و از تلاش های شما حمایت می کنند. خودتان را با زندگی و اعتماد به نفس شارژ کنید. زمانی را به ورزش و مدیتیشن اختصاص دهید. تعادل و هارمونی بیشتری وارد زندگی تان کنید. امروز عواطف و احساسات شما کمی سرد و منجمد می شوند یا شاید به دلیلی از احساسات عمیق خود ببرید. بخاطر انرژی امروز نمی توانید از کمک دیگران بهره مند شوید. شما چیزهای زیادی در سر دارید و باید درباره آنها حرف بزنید. ولی در عین حال از چیزی می ترسید. باید تلاش بیشتری بکنید و حرف دلتان را بزنید.

فال متولدین اردیبهشت

امروز شما انگار روی صندلی داغ نشسته اید. دیگران شما را در موقعیتی قرار می دهند و برای این کارشان ظاهراً دلیلی دارند. این حس ناراحت کننده می تواند در شما تنش ایجاد کند و واکنشی افراطی نشان دهید. حواستان به همه مسائل مربوط به این موقعیت باشد و بعد از فکر کردن واکنش نشان دهید. کل این موقعیت ممکن است فقط یک سوء تفاهم باشد. با احترام و مهربانی، وضع موجود را در سطح تعادل نگه دارید. امروز پیچیدگی هایی در مورد روابط صمیمی و شخصی شما پیش می آید. شما حس می کنید که نمی توانید به فردی که برایتان مهم است دسترسی یابید. انرژی امروز نشان می دهد که شما از نزدیک شدن به او و حرف زدن درباره مسئله مهمی با او می ترسید. اگر بتوانید بر ترس تان غلبه کنید، شانس زیادی وجود دارد بتوانید پلی به فاصله بین تان بزنید.

فال متولدین خرداد

اگر چیزی هست که باید برایش بجنگید، امروز زمان آن رسیده که حتماً این کار را بکنید. مدتی است که شما تحقیقات و بررسی هایی انجام داده اید تا این را به نحو احسن صورت دهید. زمان حرکت رسیده است. شما انرژی و سرزندگی فراوانی دارید و غریزه جنگجوی شما بسیار قوی و نیرومند است. حس می کنید مانند آتشفشانی هستند که گدازه های داغ شما در حال فوران هستند. ایمان داشته باشید و غرایزتان را دنبال کنید. شما معمولاً خیلی پرحرف هستید ولی گاهی هم پیش می آید که با چاقو هم نمی توان دهانتان را باز کرد. امروز از آن روزهایی است که شما انگار اصلاً نمی توانید حرف بزنید و این امر عجیبی است. شاید موضوعی که می خواهید درباره اش حرفی بزنید به ناشناخته ها مربوط می شود و شما کمی از عواقب آن می ترسید. ولی اگر قدم اول را بردارید، تفاوت زیادی را مشاهده می کنید.

فال متولدین تیر

امروز شما حال و حوصله دعوا و مشاجره را ندارید. اگر کسی سعی کرد شما را به چالش بکشد، با او صحبت کنید و از این کار منصرفش کنید. شما با حرف ها و قدرت کلام خود می توانید در هر مبارزه ای پیروز شوید. بجای جنگ بارز از منطق و استدلال استفاده کنید. خوب به نگرانی های طرف مقابل گوش دهید و حرکت خود را عاقلانه انجام دهید. این مسابقه نیست. فقط یک صحبت دوستانه بین دو نفر است. شما ترس هایی قدیمی دارید که به نظر می رسد امروز رابطه شما را به خطر می اندازند. شاید شما برای این حس خود، دلیل ملموسی نداشته باشید، ولی باید حواستان به نگرانی هایی باشد که وضع کنونی شما را به معما تبدیل می کنند. بهتر است در حال حاضر هیچ تصمیم مهمی نگیرید.

فال متولدین مرداد

امروز به ذات مهربان و پرمهر خود ببالید و آن را پرورش دهید. اگر پرنده ای زخمی دیدید به آن کمک کنید یا به گروه ها بپیوندید و در بحث ها شرکت کنید. کاری انجام دهید که به محیط زیست و حیوانات کمک کنید. نقش فعال تری در حفظ سیاره خود ایفا کنید. شهروندی با اعتنا باشید که همیشه به آنچه ایمان دارد احترام می گذارد و حرف حق را می زند. نگذارید سیاست های دیگران شما را از راه هدفمندتان دور کند. شما با آنکه اغلب گرمایی هستید امروز بطوری غیرعادی احساس سرما می کنید، البته منظورمان از لحاظ رمانتیک و عشقی است. شما باید در مورد رابطه خود اقدامی صورت دهید و بیشتر با هم حرف بزنید و حال و حوصله بیشتری برای هم داشته باشید.

فال متولدین شهریور

امروز کسی یا چیزی شما را وادار می کند که قدم مهمی بردارید. اطمینان یابید که در مسیر درستی هستید. یادتان باشد که قدرت در ارقام خوابیده است. برای موفق شدن باید متحد شد. نفاق افرادی که به مبارزه و جنگ بین همدیگر ادامه می دهند فقط مسئله را سخت تر و پیچیده تر می کند. باید تفاوت های یکدیگر را بپذیرید و با هم کار کنید تا مسائل بزرگتر را حل و فصل کنید. امروز باید کمی روی خودتان تحلیل روانی انجام دهید و در این زمینه تلاشتان را بکنید. شما می دانید که می خواهید یخ های بین خود و عشقتان را بشکنید، ولی می ترسید که او شما را رد کند و عواقب دردناکی در انتظارتان باشد. باید تمرکز کنید و رویکرد درستی در قدم های بعدی اتخاذ کنید. فقط لحظه به لحظه پیش بروید.

فال متولدین مهر

امروز غرور شما قوی شده است و اراده بالایی هم دارید. زمان خوبی برای آن است که نقشه خود را عملی کنید. باید عواطف و احساسات نیرومند خود را به نحوی مثبت هدایت کنید. بجای تخریب چیزها، آنها را خلق کنید. انرژی ای که به نحوی مثبت استفاده نشود منجر به تصادف و سانحه یا دشمنی بین افرادی می شود که حقشان نیست این دشمنی را تحمل کنند. امروز شما انتخاب های زیادی دارید، ولی انرژی امروز نشان می دهد که یک انتخاب خاص بسیار اهمیت دارد. این انتخاب به تصمیمی مربوط می شود که شما برای پل زدن به فاصله ای می گیرید و قدمی به سوی فردی برمی دارید که کمی با شما غریبه است. شاید از فکر نتیجه این کار می ترسید، ولی بهتر است این لحظه را از دست ندهید و حرفتان را بزنید. همه چیز درست می شود.

فال متولدین آبان

امروز بیشتر توجه و تمرکز خود را روی خانه و خانواده تان بگذارید. به مسائل خانگی برسید و کارهای کوچک و بزرگ و وظایف خانوادگی تان را انجام دهید. هرچه بیشتر به خانه رسیدگی کنید، دیگران هم بیشتر انگیزه می گیرند که جلو بیایند و کمک تان کنند. برای شما سخت است که با بعضی افراد ارتباط برقرار کنید، پس امروز بهتر است که کمی تنها باشید. پنهان شدن پشت پرده بی اعتنایی و خونسردی خیلی آسان است. امروز شما و عشقتان هیچکدام حس خوشایندی برای برقرار ارتباط ندارید. ولی ارزشش را دارد که مانع بین خودتان را بشکنید و قدمی به سمت گفتگو با هم بردارید، حتی اگر مدتی برایتان سخت یا ناراحت کننده باشد.

فال متولدین آذر

امروز اگر احساسات و عواطف بین شما و فردی نزدیک به شما در زمینه شغلی یا اجتماعی شدت گرفت، تعجب نکنید. حل این مسئله برای شما سخت است. امروز مردم کمی حساس می شوند. اگر چیزی بشنوند که مذاقشان خوش نیاید، به خصوص نظری که زیادی انتقادی باشد، به احتمال زیاد قاطی می کنند. باید مسائل حساس و آزرده کننده را به فردا موکول کنید. امروز متوجه می شوید که رابطه نزدیک بین شما و عشقتان گویی پر از هاله ای از سردی است. انرژی امروز نشان می دهد که شما باید سخت تلاش کنید تا بفهمید که مشکل کجاست. احتمالاً خاطره ای از گذشته دور باعث شده که این مشکل به وجود بیاید. از مهربانی و صمیمیت خود برای آب کردن یخ های بین خود و عشقتان استفاده کنید. بعداً حس بهتری خواهید داشت.

فال متولدین دی

امروز مردم برخوردهای شدیدی دارند، ولی شما هم حق دارید که با برخوردی به نسبت شدید مقابلشان بایستید. مشکل اینجاست که فردی که با شما تقابل دارد، انگار در مورد سیب حرف می زند و شما در مورد پرتقال حرف می زنید! از خر شیطان پیاده شوید و به حرف های او گوش کنید و ببینید که مشکل کجاست. سعی کنید امروز سوءتفاهم ها را به جان نخرید تا بعداً این مسائل برایتان نتیجه معکوس ایجاد نکنند. امروز برایتان سخت است که درباره موضوعی با فردی که بسیار به شما نزدیک است حرف بزنید. انگار بین شما دو نفر مانع و سدی وجود دارد که این کار را سخت می کند و نمی گذارد ارتباط برقرار کنید. در هر صورت، شما باید تلاش زیادی در این زمینه بکنید، زیرا ارزشش را دارد. همیشه ارزشش را دارد که انسان تلاش زیادی بکند و کارهایش را جبران کند. زیاد این کار را معطل نکنید.

فال متولدین بهمن

اگر امروز چیزی برای شما معنا و مفهومی ندارد، حتماً درباره اش سوال و پرس و جو کنید. قوی باشید و به خودتان اطمینان داشته باشید. نگذارید دیگران امروز از شخصیت حساس و مهربان شما سوءاستفاده کنند. گرایش کلی شما به این سمت است که بیشتر از آنکه چیزی بستانید، چیزی ارائه می دهید و این قضیه امروز شما را تحلیل می برد. باید به این تسلسل پایانی بدهید. حواستان به این باشد که چطور انرژی خود را توزیع می کنید. کاری هم برای خودتان انجام دهید. دیگران از خودشان می پرسند که چرا شما دیدگاه جداگانه ای دارید. تأثیر انرژی امروز سبب می شود که شما از رابطه عاطفی خاصی کنار بکشید. شما موقعیت فعلی را به روش خودتان و در زمان خودتان ارزیابی می کنید و نمی خواهید که کسی شما را به شتاب بیندازد در حالیکه هنوز آماده آن نیستید. وقتی دیدگاه درستی پیدا کردید، باز می گردید.

فال متولدین اسفند

امروز سعی کنید پرخاشگری و عصبانیت خود را کنترل کنید. افراد امروز کمی حساس تر و زودرنج تر از همیشه هستند. شما می توانید با ذات قدرتمند خود به روشی مثبت انرژی درونی تان را به سمت موفقیت پیش ببرید. امروز افرادی هستند که سعی می کنند چوب لای چرخ شما بگذارند، پس مراقب و هشیار باشید. امروز شما فرصت آن را دارید که نگاه دقیقی به موقعیت رمانتیکی که اخیراً شما را به تسلسل و چرخش انداخته بود بیندازید. شما باید از این زمان برای تفکر عمیق درباره ارزش های خود و آنچه واقعاً از این رابطه می خواهید استفاده کنید. در مورد هیچ تصمیمی شتابزده یا اجباری اقدام نکنید. صبر داشته باشید. ارزشش را دارد که این کار را بکنید. در این مورد مطمئن باشید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 337 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php