کد خبر : 267656 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه چهارشنبه 4 تیر 99

فال روزانه چهارشنبه 4 تیر 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز استرس بسیار زیادی دارید ولی برای حفظ ظاهر همیشگی خود آنقدر به خودتان فشار می آورید که احساس می کنید دارید می شکنید و دلتان می خواهد فریاد …

فال روزانه چهارشنبه 4 تیر 99

فال روزانه چهارشنبه 4 تیر 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز استرس بسیار زیادی دارید ولی برای حفظ ظاهر همیشگی خود آنقدر به خودتان فشار می آورید که احساس می کنید دارید می شکنید و دلتان می خواهد فریاد بزنید. وقتی در آستانه انفجار هستید به یکی از افراد مورد اعتمادتان زنگ زده و با او صحبت کنید و خودتان را سبک کنید. یادتان باشد که هر چقدر هم اوضاع طاقت‌فرسا به نظر برسد، این نیز بگذرد! حتی بد نیست جشن بگیرید چرا که به زودی اوضاع اقتصادی‌تان بهبود خواهد یافت. شما احساس می کنید که دقیقا می دانید عزیزانتان چه می خواهند و همین مسئله ممکن است باعث شود دست به کارهای اشتباهی بزنید که اثراتی معکوس روی روابط شما داشته باشند، پس قبل از عمل کردن کمی به کارهایتان فکر کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

دیگران فکر می کنند که می دانند چه کاری باید بکنید و چه چیزی برایتان بهتر است، ولی آنها در اشتباه هستند. در واقع هر کسی بر اساس انتظاری که خودش از شما دارد سعی در تعیین مسیرتان دارد، در حالی که علایق شما با آنها فرق می کنند و اگر بخواهید راهی را بروید که خودتان دوست دارید آنها از شما دلخور خواهند شد. ولی نگران نباشید، شما پیش از هر کس نسبت به خودتان مسئولید. برای گفتن عبارت «دوستت دارم» چند راه بلد هستید؟ امشب احساسات خود را به وضوح و با صدای بلند بیان کنید و به عشقتان بگویید که چقدر دوستش دارید. چنانچه نیمه گمشده خود را هنوز پیدا نکرده‌اید کافی است جسور و شوخ طبع باشید تا در این آخر هفته فرصت های مناسبی برایتان پیدا شود.


فال روز متولدین خرداد :

اگر اوضاع به کامتان نیست نفس بکشید، عمیق نفس بکشید. امروز از آن روزهایی است که احساستان به منطقتان غلبه خواهد کرد. اگر متوجه شدید که دارید از روی عصبانیت، ترس و یا حسادت عکس‌العمل نشان می دهید قبل از این که اوضاع را از این که هست خرابتر کنید با فرد مورد اعتمادتان تماس بگیرید و با او صحبت کنید تا به آرامش برسید. چه مجرد باشید و چه متأهل سعی کنید در مکالمات خود با کسی که دوست دارید به جای آن که کلام را بپیچانید و حرفتان را در لفافه بگویید، واضح و رک حرف بزنید و منطقی باشید. شاید عکس‌العملی که دریافت می کنید چیزی نباشد که دوست دارید، ولی حداقل از مشکلی بزرگ در آینده‌تان جلوگیری کرده‌اید.

 

فال روزانه چهارشنبه 4 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز احتمال دارد با فردی که در سطح شما نیست درگیر شوید. هرچند به نظر می رسد که این فرد هیچ بهره ای از منطق نبرده است و مثل چکش در مغزتان فرو می رود به نفعتان است که کنترل خودتان را حفظ کنید. اگر بتوانید خشمتان را مهار کنید و به حرف‌هایش گوش کنید شاید حتی تا حدودی منطقی به نظر برسد و به او حق بدهید. این ماه در مرکز توجه خواهید بود و در هر جمعی که قرار بگیرید به سادگی دیده خواهید شد. امشب به ویژه از آن شب‌هایی است که همه را به خودتان جذب می کنید. اگر در جستجوی عشق هستید امشب وقتی با دوست‌هایتان بیرون می روید به صورتی جادویی می توانید فرد مورد نظرتان را به خودتان جذب کنید.


فال روز متولدین مرداد :

اگر امروز کنترل اوضاع از دستتان خارج شده است شاید بهترین کار ممکن این باشد که تسلیم شوید. حتی یک ذره از انرژی خود را بیهوده صرف مرتب کردن اوضاع نکنید. کنار بایستید و ببینید چه می شود. فردا وقتی وضعیت آرام شد به این امور رسیدگی کرده و مشکلات را بررسی کنید. این آخر هفته فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا عشقتان را به مرحله جدیدی وارد کنید. گذشته را برای همیشه فراموش کنید و روی زمان حال متمرکز شوید. متاهل‌ها امروز می توانند خیلی راحت یک مخالفت جزئی را به نبردی بزرگ تبدیل کنند که در نهایت هر دو طرف در آن بازنده خواهند بود. تنها راه برنده شدن در این دعوا این است که آن را اصلا شروع نکنید.


فال روز متولدین شهریور :

هیچ وقت نمی توان از نتیجه یک شرط بندی مطمئن بود، اما می توان گزینه های مختلف را با دقت بررسی کرده و راهی را انتخاب کرد که ریسک کمتری داشته باشد. امروز نمی توانید از نتیجه هیچ کاری مطمئن باشید و آن را تضمین شده بدانید، تنها کاری که از دست شما بر می آید این است که نقشه‌هایی حساب شده داشته باشید و برای اطمینان و آسایش خاطر بیشتر با افراد مورد اعتمادتان مشورت کنید. امروز جذابیتی بیش از همیشه دارید. اگر مجرد هستید کافی است نگاهی مثبت به عشق و زندگی داشته باشید تا بهترین فرد ممکن که برای شما مناسب است را خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید به خود جذب کنید.

فال روزانه چهارشنبه 4 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

شاید در ایجاد کردن تعادل بین کار و خانواده به مشکل بر بخورید و این موضوع باعث ایجاد ناراحتی شود. اگر به دلایل کاری یکی از اعضای خانواده، دوستان نزدیک و یا هم اتاقی‌تان را نادیده گرفته‌اید، این شخص ممکن است امروز کمی از دست شما عصبانی شود. کسی به شما نمی گوید که به خاطر آنها دست از کارتان بکشید، ولی سعی کنید این ناراحتی را از دلش در بیاورید و طوری برخورد نکنید که انگار اصلا وجود ندارد. اگر بین شما و عشقتان بحثی پیش آمده است بهتر است از در مهربانی وارد شوید و دست از دعوا کردن بردارید. این آخر هفته بچه‌ها را به خانه مادرتان ببرید و همراه با عشقتان کمی خلوت کنید و به رابطه عاطفی‌تان رسیدگی کنید.


فال روز متولدین آبان :

اگر بحث پول و شراکت در میان است همه چیز را بنویسید و به صورت کتبی در بیاورید. در مورد هر توافق و قراردادی باید دقتی دوبرابر داشته باشید. شما نمی توانید در مورد مسائل حقوقی و قانونی کوچکترین اهمالی بکنید، پس تا جای ممکن محکم کاری کنید وگرنه ممکن است طرف مقابلتان برایتان ایجاد مشکل کند. حتی اگر از طرف مقابلتان مطمئن هستید هم روزه شک دار نگیرید. با وجود این که معمولا از این که به حال خودتان باشید لذت می برید امروز اصلا دلتان نمی خواهد تنها باشید. این که با دوستان و عزیزانتان وقت بگذرانید خیلی هم خوب است، ولی این که برای احساس امنیت عاطفی به آنها وابسته باشید نشانه خوبی نیست.


فال روز متولدین آذر :

به نغع‌تان است که مواظب جیبتان باشید، چرا که خیلی راحت ممکن است که کنترل بودجه‌تان از دستتان خارج شود و در اواخر ماه به مشکل بر بخورید. اگر ناراحت باشید ممکن است به فکر خرید درمانی بیفتید، ولی مطمئن باشید که این کار نتیجه ای پایدار برای شما به همراه نخواهد داشت. اگر قرارداد و یا معامله ای در پیش دارید بهتر است که تمام جزئیات را در قرارداد قید کنید تا بعدها با مشکل مواجه نشوید. این که بدانید دقیقا چه می خواهید خیلی خوب است، ولی باید حواستان باشد که آگاهی‌تان را به اندازه کافی بالا برده تا بتوانید احساسات و واقعیت را از یکدیگر تشخیص دهید. این نکته را به ویژه در مورد رابطه عاطفی‌تان مد نظر داشته باشید.

فال روزانه چهارشنبه 4 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز ممکن است احساس کنید که کسی به طور عمدی می خواهد کارها را برای شما سخت کند. انگار هرچقدر تلاش می کنید اوضاع را روبراه کنید باز هم کنترل آنها از دست شما خارج می شود. خیلی زود از دست دیگران ناراحت و عصبانی می شوید، اما به نفعتان است که خشمتان را کنترل کنید، چرا که این کار به ضرر خودتان خواهد بود و به احتمال زیاد طرف مقابلتان حتی دلیل عصبانیت شما را نمی داند. تصمیم های جدی و بزرگ نگیرید. به اطرافیانتان هم فشاری وارد نکنید و بگذارید راحت باشند تا امروز را بی دردسر پشت سر بگذارید. شجاع باشید و احساسات خود را در مقابل کسی که دوست دارید به زبان بیاورید تا به رابطه‌تان عمق بیشتری بدهید.


فال روز متولدین بهمن :

یک صبحانه سالم بدون کافئین بخورید. با دیگران در مورد موضوعات روشنفکرانه و معنای زندگی بحث کنید، اما ایده‌هایتان را به آنها تحمیل نکنید، چرا که به احتمال زیاد آنها با شما موافق نخواهند بود. یک چند روزی اوضاع همینطور است، انگار مردم زیاد حال و حوصله ندارند، کمی صبور باشید. به احتمال زیاد احساس استرس و نگرانی خواهد داشت، برای این که از بروز این احساس جلوگیری کنید قبل از شروع روزتان 10 دقیقه به مراقبه و مدیتیشن بپردازید. اگر اهل این کارها نیستید کمی موسیقی آرامش بخش هم کفایت خواهد کرد. اگر هیچ کدام از این‌ها حالتان را خوب نکرد به کسی که دوست دارید بروید، بودن در کنار او حتما حالتان را خوب خواهد کرد.


فال روز متولدین اسفند :

امروز به دنبال معنایی عمیق تر برای زندگی‌تان هستید، ولی دوست ندارید با کسی در مورد این جستجوی درونی حرفی بزنید و ترجیح می دهید به تنهایی راهتان را پیدا کنید. به جای این که پای شکایت‌ها و غم و غصه دیگران بنشینید آنها را به در آمدن از پیله شان تشویق کرده و در شادی خود شریک کنید و بحث های هیجان انگیز راه بیندازید. این کار به خوشحالی بیشتر شما هم کمک خواهد کرد. اما اگر اصرار دارند که ناراحت باشند وقتتان را برای آنها هدر نکنید و به راه خودتان ادامه بدهید. شاد باشید و نگران فردا نباشید، هر چیزی زمان خودش را دارد. این شخصیت شما و رفتارهایتان است که طرف مقابلتان را به شما جذب می کند، طوری رفتار کنید که کسی که دوست دارید

4/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 716 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

Bahar در تاریخ 5 تیر 1399 گفته : پاسخ دهید

فال ۴ تیر متولد اسفند نصفه نیس؟

css.php