کد خبر : 256785 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه چهارشنبه 3 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین وقتی به یک چیزی گیر می دهید تقریبا همیشه تا شورش را در نیاورید بیخیال قضیه نمی شوید، اما امروز به نفعتان است که کمی منطقی تر برخورد کرده و از چنین رفتارهایی خودداری کنید. اگر بخواهید رفتارهای افراطی از خودتان نشان بدهید در نهایت بدون شک …

فال روزانه چهارشنبه 3 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

وقتی به یک چیزی گیر می دهید تقریبا همیشه تا شورش را در نیاورید بیخیال قضیه نمی شوید، اما امروز به نفعتان است که کمی منطقی تر برخورد کرده و از چنین رفتارهایی خودداری کنید. اگر بخواهید رفتارهای افراطی از خودتان نشان بدهید در نهایت بدون شک پشیمان خواهید شد، پس امروز زمام امروز را به عقل و منطقتان بسپارید. خودتان را با مسائلی که برای دست و پنجه نرم کردن با آنها آماده نیستید درگیر نکنید. در هر موقعیتی که امروز پیش آمد آهسته و با احتیاط پیش بروید و مواظب واکنش ها و حرف هایتان باشید. هر وقت هم دیدید که دارید خیلی تند می روید ترمز گرفته و حتی اگر لازم بود به عقب برگردید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ذهنتان به شدت درگیر و نگران است. در واقع همه چیز داشت خیلی خوب پیش می رفت، تا این که مانع غیر منتظره ای سر راهتان قرار گرفت که به شما اجازه نداد به مقصد مورد نظرتان برسید. انگار همه چیز را روی دور کند گذاشته اند و شما هم هر چقدر بیشتر تلاش می کنید کمتر پیش می روید و زحماتتان راه به جایی نمی برند. شاید بهتر باشد که فعلا دست از تقلا کردن برداشته و به خودتان استراحتی بدهید. کمی کنار بایستید و اوضاع را در آرامش و بی آن که درگیر تقلا کردن باشید از نظر بگذرانید. این کار قطعا به نفع شما خواهد بود و باعث خواهد شد بتوانید ایراد کار خودتان و دلیل کاهش سرعتتان را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

انعطاف پذیری بالای شما و توانایی زیادی که در وفق دادن خود با شرایط دارید همیشه در موقعیت های آشفته ی زندگی به کمکتان می آید و معجزه می کند. امروز تصوراتی که در مورد خودتان داشته اید دارند به میزان قابل توجهی تغییر می کنند و شاید ذهنیتی که نسبت به خودتان داشته اید کاملا تغییر پیدا کند. این موضوع اهداف و همچنین عقاید معنویتان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. به اعصاب خود مسلط باشید و اوضاع را تحت کنترل خود دربیاورید. شما در موقعیتی کاملا متفاوت قرار گرفته اید و فصل جدیدی در کتاب زندگیتان باز شده است. به آنچه حس ششمتان به شما می گوید اعتماد داشته باشید و با قدم هایی محکم پیش بروید.

فال روزانه متولدین تیر

شما در ارتباط با موضوع خاصی آنقدر احساساتی برخورد کرده اید که تمام رفتارها و واکنش هایتان در ارتباط با آن به بیراهه کشیده شده اند. خوشبختانه امروز عقل و منطقتان دوباره سر جایش برگشته است و بالاخره کنترل احساسات خود را در دست گرفته اید. حالا وقت آن فرا رسیده است که اوضاع را مورد بررسی قرار داده و به مغزتان فرصتی بدهید تا سر و سامانی به اوضاع فعلی داده و همه چیز را به تعادل برساند. شاید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این باشد که در جهت مخالف پیش رفته و هر آنچه کرده بودید را به حالت اول بازگردانید. این راه حل مناسبی نیست، سعی کنید خلاقیت بیشتری به خرج دهید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما به احتمال زیاد تغییر و تحولاتی را در تفکرات خود تجربه خواهید کرد. این موضوع زندگی شما را از جنبه های بسیاری تحت تأثیر قرار خواهد داد. ذهن شما بسیار فعال است و با جستجو به دنبال جواب سؤال هایی که مدام در ذهنتان نقش می بندند مشکلات پیچیده ای که به داشتن دیدی باز و تفکری منطقی نیاز دارند را به خوبی حل می کنید. سعی کنید ذهن خود را به روی تفکرات نو باز گذاشته و افکار و عقایدی که دیگر کاربردی ندارند و نسبت به آنها دچار تردید شده اید را کنار بگذارید. البته که شما آدم بسیار خوش لباسی هستید، اما امروز حواستان باشد که لباس پوشیدنتان با جایی که می روید متناسب باشد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز سر و کار داشتن با یک نفر که اصلا انتظارش را نداشته اید که با او برخوردی داشته باشید شما را عصبی و نگران خواهد کرد. این شخص، خواسته و یا ناخواسته، دارد برنامه های امروز شما را به هم می ریزد و این اصلا برایتان خوشایند نیست. به جای این که عصبی شده و تسلطی که روی اوضاع دارید را از دست بدهید سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و خودتان را با تغییراتی که پیش آمده اند تطبیق بدهید. آنقدر ذهن خود را روی یک روش خاص برای انجام کارها متمرکز نکنید که نتوانید راه های جدیدتر و بهتر را ببینید. امروز تا می توانید به ظاهر خود برسید چون چه خوشتان بیاید و چه نیاید،امروز از روی ظاهر خود مورد قضاوت قرار خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شاید بعضی ها بی آن که از آنها نظری خواسته باشید در مورد مسائل شخصی و یا کاری شما اظهار نظر کنند. این رفتار آنها برای شما اصلا خوشایند نیست، اما بد نیست پیش از آن که واکنشی نشان دهید کمی به حرف هایشان فکر کنید. شاید شنیده هایتان دقیقا همان اطلاعاتی باشند که برای تکمیل کارها و یا حل مشکلات خود به آنها نیاز داشته اید و کیهان دارد آنها را از این طریق در اختیار شما قرار می دهد. هیچ چیزی را بدون آنکه در موردش فکر کرده باشید نادیده نگیرید، حتی اگر در نگاه اول به نظرتان عجیب یا بیهوده باشد. البته که جذابیت شما شهره ی آفاق است، اما بد نیست کمی بیشتر به سر و لباستان برسید!

فال روزانه متولدین آبان

اکنون دیگر زمان آن فرا سیده است که دانشی را که جمع آوری کرده بوده اید را به کار گرفته و بهترین راهی که برایتان ممکن است را انتخاب کنید. شما برای مدت زیادی اطلاعاتی که به دست آورده بوده اید را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده اید، اما حالا دیگر باید آنها را مورد استفاده قرار دهید، چون دانشی که در عمل به کار گرفته نشود به هیچ دردی نمی خورد. بدون شک اقدامات شما تغییرات زیادی را در زندگیتان ایجاد خواهند کرد که شاید برخی از آنها در نگاه اول منفی باشند، اما در دراز مدت همین تغییرات به ظاهر منفی هم به نفعتان تمام خواهند شد. امروز روز تغییر و تحول است، پس با اعتماد به نفس پیش بروید.

فال روزانه متولدین آذر

وقتی پای مسائلی در میان است که به تفکر جدی نیاز دارند مواظب باشید که کنترل اوضاع را به دست دیگران نسپارید و خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید. شاید گاهی در این مورد کمی تنبلی کنید و ترجیح بدهید که این مسئولیت را به دیگران واگذار کنید، اما چنین کاری شما را در مسیر اشتباه قرار خواهد داد، چون هیچ کس به اندازه ی شما از نیازها و خواسته هایتان آگاه نیست و نمی داند چه چیزی به نفع و صلاح شما خواهد بود. در محل کارتان سعی کنید کمی خلاقیت به خرج دهید و ایده هایی را ارئه دهید که هیچ کس قبل از شما به آنها فکر نکرده بوده است، این کار می تواند زندگی حرفه ای شما را دگرگون کند.

فال روزانه متولدین دی

امروز یک شخص و یا موقعیت با قدرتی فوق العاده که نمی دانید از کجا ریشه می گیرد تفکر شما در ارتباط با یک موضوع خاص را تحت تأثیر قرار داده و یا بهتر بگوییم زیر سؤال برده است. عجله نکنید و اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می گیرند را با دقت مورد بررسی قرار دهید، ممکن است یک نفر سعی داشته باشد با دادن اطلاعات اشتباه شما را در مسیری قرار دهد که به نفع خودش است. دیگران آنقدرها هم که نشان می دهند به فکر منافع شما نیستند، پس خودتان تا می توانید حواستان به این موضوع باشد. محدودیت هایی که ذهنتان برای شما ساخته است را با گوش کردن به صدای قلبتان از بین ببرید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز خودتان و توانایی هایتان را زیر سوال نبرید. شما آنقدر در رابطه با تصمیم گیری در مورد چیزی که ممکن است آنقدرها هم مهم نباشد شک و تردید به خرج داده اید که حالا احساس می کنید آمادگی لازم را برای این کار ندارید. وقتی در رابطه با چیزی تصمیمی می گیرید سر حرف خودتان بایستید و اجازه ندهید دیگران با نظرات بی اهمیت خود شما را دچار تردید کنند. البته که بد نیست به حرف هایشان گوش کنید، اما اعتماد به نفس خود را با انتقادهای منفی به راحتی از دست ندهید و تا وقتی دلیل محکمی برای زیر سؤال بردن تصمیم خود پیدا نکرده اید به قدرت تشخیص خود اعتماد داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز دیگران ممکن است بخواهند اعمال نفوذ کرده و در مسائلی که هیچ ارتباطی به آنها ندارد دخالت کنند. آنها چیزهایی را به زبان می آورند که هیچ کمکی به حل مشکلات شما نمی کنند و در واقع فقط می خواهند دانش و هوش خودشان را به رخ شما بکشند. سعی کنید خودتان را قربانی حرف های بی اهمیت آنها نکنید و اجازه ندهید شما را به مسیر اشتباهی بکشند که برای شما ساخته نشده است. شما خودتان بهتر از هر کس دیگری می توانید مشکلات و مسائل خود را مورد رسیدگی قرار بدهید. امروز فرصت خیلی خوبی برای خریدن آن هدیه ای است که قصد داشته اید به عشقتان بدهید. خسیس نباشید!

فال روزانه چهارشنبه 3 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 3 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 437 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php