کد خبر : 268213 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۰۷

فال روزانه چهارشنبه 15 مرداد 99

فال روزانه چهارشنبه 15 مرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز نظر اطرافیانتان با شما فرق می کند و همین باعث می شود که نتوانید همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش بروید. در هر صورت تسلیم انرژی …

فال روزانه چهارشنبه 15 مرداد 99

فال روزانه چهارشنبه 15 مرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز نظر اطرافیانتان با شما فرق می کند و همین باعث می شود که نتوانید همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش بروید. در هر صورت تسلیم انرژی منفی اطرافیانتان نشوید و تمام تلاشتان را برای انجام همان کاری که خودتان دوست دارید انجام دهید. درست است که امروز روز تعطیل و زمان استراحت است، با این حال اگر مسائل کاری ذهنتان را درگیر کرده‌اند بد نیست در خلوت و به صورت جدی به آنها فکر کنید. شاید خطرهایی شما را تهدید کنند، ولی در زمینه حرفه ای اتفاقات خوبی در انتظارتان هستند، پس با دقت و درایت برای آنها برنامه ریزی کنید. نتیجه ای که به دست خواهید آورد ارزش این را دارد که روز تعطیلتان را صرف فکر کردن به کارتان کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز شما آنقدر انرژی مثبت دارید که باعث می شوید حتی اطرافیانتان نیز احساس کنند که در دل صحرا هم می شود گل های زیبا کاشت. این همه انرژی باعث می شود خوشحالی و احساس خوشبختی را به آنها هدیه کنید. سعی کنید از این موقعیت استفاده کرده و با وقت گذراندن با عزیزانی که این روزها حال و هوای خیلی خوبی ندارند حالشان را بهتر کنید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بهترین دارایی‌تان است، از استفاده از این قدرت خود نترسید. به خاطر داشته باشید که حقیقت چیزی کاملا نسبی است و این نگرش شما است که در این زمینه نقش تعیین کننده دارد.


فال روز متولدین خرداد :

یادتان نرفته است که اعضای خانواده‌تان با شما هم خون هستند و این وفاداری و عشقی که نسبت به یکدیگر دارید است که شما را به یک خانواده تبدیل می کند؟ در این روزها که عزیزانتان به کمک شما نیاز دارند آنها را تنها نگذارید و اجازه ندهید مشکلات کوچکی که بین شما وجود دارند میان شما و آنها فاصله ایجاد کنند. امروز دوست دارید احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، ولی از این کار می ترسید چرا که نگران هستید مورد سرزنش آنها قرار بگیرید. این کار باعث می شود که در روابط شما مشکلاتی به وجود بیایند که حل شدن آنها ممکن است مدت‌ها طول بکشد. قرار نیست یک روزه همه چیز روبراه شود، صبور باشید و به خود و اطرافیانتان فرصت بدهید.

 

فال روزانه چهارشنبه 15 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز از صبح با خودتان قرار بگذارید که برای خودتان و خواسته‌هایتان وقت بگذارید. درست است که وفای به عهد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به وعده‌هایی که به دیگران داده‌اید عمل کنید، ولی دنبال کردن رویاهایتان نیز بی اهمیت نیست و نمی شود خودتان را قربانی دیگران و خواسته‌هایشان کنید. اگر می خواهید که رابطه‌تان رشد کرده و محکمتر شود باید سعی کنید هر چقدر هم که برایتان سخت باشد خودتان را جای طرف مقابلتان گذاشته و از زاویه دید آنها به وضعیت موجود نگاه کنید. مطمئن باشید که او تمایلی که شما به حل مشکلات موجود نشان می دهید را تحسین می کند و از شما بسیار متشکر خواهد بود.


فال روز متولدین مرداد :

طی چند روز آینده برطرف شدن برخی سوء تفاهم‌ها شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. شما تصمیم گرفته‌اید که به خواسته های قلبی خود برسید، ولی به نظر می رسد همه آن چیزهایی که می خواهید زمانی بیش از آنچه انتظار دارید می برند و سخت به دست می آیند و این موضوع شما را تا حدودی ناراحت می کند. با این حال خوشبختانه در حال حاضر شما به سادگی تسلیم سختی‌ها و انرژی منفی نمی شوید. امروز از آن روزهایی است که میل شدیدی به پول خرج کردن احساس می کنید ولی این تمایلات اسراف کارانه اواخر ماه برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است کمی احتیاط به خرج دهید و برخی کارهای گران و غیر ضروری را از برنامه‌تان حذف کنید.


فال روز متولدین شهریور :

شما به طور معمول با قدرت تمام راه خود را به سوی پیشرفت ساخته و در همان مسیر به سوی موفقیت پیش می روید، ولی امروز در جستجوی راه‌هایی هستید که پیش از این هرگز امتحان نکرده‌اید. این کار هیچ اشکالی ندارد اگر بتوانید بهترین راه را یافته و در همان مسیر راهتان را ادامه دهید. امروز احساسات شما در اوج قرار دارند و کنترل آنها برای شما کار آسانی نخواهد بود. این مسئله باعث می شود کمی در خودتان فرو بروید و دلتان نخواهد با کسی حرف بزنید چرا که فکر می کنید به زبان آوردن افکار و احساستان برایتان دردسر ساز خواهد بود. با این حال می توانید با خیال راحت با عشقتان در این باره صحبت کنید و خیالتان راحت باشد که هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

فال روزانه چهارشنبه 15 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز منطقتان آنقدر قدرتمند هست که بتواند شما را به درستی راهنمایی کند، ولی شما به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که آن را به کار بگیرید. دیوار دفاعی شما ضعیف شده است و دیگران می توانند جنبه آرامتر و مهربان وجود شما را ببینند. به جای آن که با قلب مهربان خود مبارزه کنید اجازه بدهید کسانی که مورد اعتماد شما هستند از دیوار غیر قابل نفوذی که به دور خود کشیده‌اید عبور کنند؛ در غیر این صورت به جایی خواهید رسید که حتی نمی توانید تصمیم بگیرید که حرکت بعدی‌تان چه باید باشد. درست است که امروز روز تعطیل و بهترین وقت برای تفریح کردن است، ولی اجازه ندهید لذت های زودگذر شما را از کارهای مهم تری که برای انجام دادن دارید بازدارند.


فال روز متولدین آبان :

اشتباهات گذشته‌تان امروز به سراغتان خواهند آمد و خواهید دید که کجای کار اشتباه کرده‌اید. در هر صورت به جای این که خودتان را سرزنش کنید از این اشتباهات درس بگیرید. امروز ممکن است به صورت کاملا ناگهانی بخواهید در مورد موضوع مهمی تصمیم گیری کنید. با این حال باید احتیاط کنید که تحت تأثیر نگرانی‌ها و ترس های فعلیتان تغییرات بیهوده ای ایجاد نکنید که ممکن است بعدا از آنها پشیمان شوید. شما مشتاق هستید که با به اشتراک گذاشتن احساسات قوی قلبی خود با دیگران ارتباط برقرار کنید، ولی همزمان دوست دارید فضای امن خودتان را نیز حفظ کنید. دست از این همه محافظه کاری بردارید و اگر کسی را دوست دارید احساسات خود را به زبان بیاورید.


فال روز متولدین آذر :

امروز طبق معمول نگران کارتان هستید و به راه‌هایی برای بهتر شدن وضعیت حرفه ای خود فکر می کنید. به اندازه کافی در طول هفته به ین چیزها فکر کرده‌اید، حالا دیگر وقت آن رسیده که کمی به ذهن خود استراحت بدهید و وقتتان را همراه با کسانی که دوست دارید بگذرانید. شما فکر می کنید که در زمینه عاطفی دقیقا می دانید که چه می خواهید، ولی خواسته‌هایتان آنقدر که خودتان فکر می کنید واضح نیستند. فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و هیچ نقصی ندارد، ولی نباید بگذارید که این دیدگاه شما را از عالم واقعیت دور کرده و برایتان دردسرساز شود. خودتان را با جریان زندگی همراه کنید تا در مقابل بتوانید تجربیاتی بسیار خوشایند را به دست بیاورید.

فال روزانه چهارشنبه 15 مرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز حرف زدن در مورد اهداف و نیت‌هایی که برای مرحله بعدی زندگی‌تان در نظر دارید از اهمیت بسیاری برخوردار است. این کار به شما کمک می کند با به زبان آوردن افکارتان به خامی احساساتی که پشت برخی تصمیماتتان وجود دارند پی ببرید. البته که باید رویاهایتان را دنبال کنید، ولی نباید عقل و منطق را کنار گذاشته و احساساتی برخورد کنید. در رابطه شما تغییراتی دارد ایجاد می شود و از این که تمام حقایق مربوط به احساسات طرف مقابلتان را بدانید مطمئن نیستید. اگر چیزی وجود دارد که باعث نگرانی شما شده است حتی اگر در خیال خود نسبت به حقیقت آن مطمئن باشید هم، با طرف مقابلتان در مورد آن صحبت کنید.


فال روز متولدین بهمن :

شما طبق معمول همیشه درگیر مسائل کوچک روزمره‌تان هستید، ولی باید توجه داشته باشید که اجازه ندهید این جزئیات شما را از اهداف اصلی و بلند مدتتان باز دارند. با وجود این که خودتان فکر می کنید نیازهایتان را به طور واضح بیان کرده‌اید و دیگران متوجه حرف‌هایتان شده‌اند، آنها هنوز درست نمی دانند که شما چه می خواهید. شما فکر می کنید که نیازی به توضیح واضحات نیست و همین مسئله باعث می شود که سوءتفاهم ایجاد شده و یا منظورتان به درستی درک نشود. یادتان باشد که صداقت همیشه بهترین سیاست است؛ بازی با کلمات راه نیندازید و حرفتان را صریح و بی پرده بیان کنید.


فال روز متولدین اسفند :

در برنامه ریزی برای کارهای امروزتان خیلی ایده آل گرایانه برخورد نکنید و فکر نکنید همه کارها سر موعد مقرر انجام می شوند، برای هر چیزی به اندازه کافی و حتی بیشتر از آنچه که فکر می کنید لازم است وقت بگذارید تا اگر در طی روز مشکلی برایتان پیش آمد تمام برنامه های امروزتان بهم نریزند. شاید وقت آن رسیده باشد که به رابطه آسیب دیده خود رسیدگی کنید، ولی تقریبا غیر ممکن است که بتوانید در حین بحث در مورد این مسئله خشم خود را به طور کامل کنترل کنید. در هر صورت خیلی تا جای ممکن همراه با ملایمت اما رک و صریح در مورد خواسته‌ها و نیازهایتان صحبت کنید، طی روزهای آینده حرف زدن در مورد این موضوع دیگر به این راحتی نخواهد بود.

4.5/5 - (4 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 829 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php