کد خبر : 256788 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه پنجشنبه 4 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز اطلاعات غیر منتظره ای از منابعی که اصلا فکرش را هم نمی کرده اید در اختیارتان قرار خواهند گرفت. این اطلاعات بسیار مهم هستند و باید تا جای ممکن راه را برای تبادل آنها باز نگه دارید. امروز شما درس های مهمی در مورد کار کردن …

فال روزانه پنجشنبه 4 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز اطلاعات غیر منتظره ای از منابعی که اصلا فکرش را هم نمی کرده اید در اختیارتان قرار خواهند گرفت. این اطلاعات بسیار مهم هستند و باید تا جای ممکن راه را برای تبادل آنها باز نگه دارید. امروز شما درس های مهمی در مورد کار کردن در هماهنگی کامل با دیگران یاد خواهید گرفت که نه تنها به برآورده شدن نیازهای خودتان کمک می کنند، بلکه به نفع دیگران نیز هستند. به نظرات دیگران هم گوش کنید و اینقدر خودرأی نباشید! بعد از یک صبح همراه با استرس درونی و یا مخالفت های اطرافیان وقتی بعدازظهر می بینید که مخالفت ها و موانع دارند از بین می روند و اوضاع به حالت عادی باز می گردد خیلی خوشحال خواهید شد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز سعی کنید اینقدر در کارها و مسائل دیگران دخالت نکنید! اگر قرار بود شما هم در مورد موضوعی اظهارنظر کنید و یا در بحثی شرکت کنید قطعا از شما هم دعوت به عمل می آمد، پس تا وقتی کسی از شما نظر نخواسته است نظرتان را برای خودتان نگه دارید. زیر سؤال بردن کارها و انگیزه های دیگران تنها باعث خواهد شد که آنها اعتمادشان را نسبت به شما از دست بدهند، پس افکار منتقدانه تان را به زبان نیاورید. شما انسانی کمال گرا هستید اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که تنها کسی را که می توانید کنترل کنید و از تمام کارهاو کوچکترین ضعف هایش ایراد بگیرید خودتان هستید!

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است در مورد این که کارها چطور باید انجام شوند با دیگران اختلاف نظرهای جدی داشته باشید. خودتان را برای مبارزه آماده کنید، چون آنها زبانی همچون شمشیر دارند و قصد کوتاه آمدن هم ندارند! بهترین کاری که در این شرایط از دست شما برمی آید این است که یک راه میانه پیدا کنید که هیچ یک از طرفین به تنهایی آن را انتخاب نکرده است. سعی کنید با همراهی یکدیگر راهی را پیدا کنید که برای همه بهترین شرایط ممکن را به همراه داشته باشد. این ضرب المثل که «نابرده رنج گنج میسر نمی شود» را امروز شعار خود قرار داده و تا می توانید برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز اطلاعات زیادی به طور پراکنده و بی نظم در اختیار شما قرار خواهند گرفت. در نظر داشته باشید که شنیدن با گوش هایتان کافی نخواهد بود و باید چشم و قلب و ذهنتان همه همزمان مشغول باشند. پیش از آن که بخواهید در مورد دیگران قضاوت کنید خوب به حرف هایشان گوش کنید و اجازه بدهید افکارشان را به طور کامل بیان کنند. امروز روز خوشگذرانی است. اگر کسی را دوست دارید همراه با او به تفریح بروید و با خیال راحت ولخرجی کنید، تازه اول ماه است پس نگران کمبود منابع مالی نباشید. احساس خود نسبت به او را با کلماتی زیبا بیان کنید و جسارت به زبان آوردن احساس واقعی خود را داشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است فرصتی غیر منتظره برای رفتن به یک سفر کوتاه دو سه روزه برایتان پیش بیاید. به جای این که بهانه بیاورید و حتی به خاطر کوچکترین و بی اهمیت ترین مسائل ممکن از رفتن به این سفر سر باز بزنید بهتر است فرصت را غنیمت شمرده و حتی اگر هیچ دلیلی برای رفتن به این سفر ندارید هم بهانه ای جور کرده و بروید! شما در حال حاضر به شدت به تنوع و کمی فاصله گرفتن از شرایط موجود نیاز دارید و خودتان هم این را خوب می دانید. اگر می بینید هیچ راهی برای رفتن به این سفر ندارید حداقل از همین الان برای مسافرتی چند روزه برنامه ریزی کنید. خواهید دید که حتی فکر کردن به این موضوع هم حالتان را بهتر می کند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز اگر حواستان را خوب جمع نکنید فرصت شنیدن حرف های مهمی که مخاطبش شما هستید و یا حداقل شنیدنشان به دردتان می خورد را از دست خواهید داد. اطلاعات مهمی در جریان هستند که نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشید و اگر آنها را به کار بگیرید نتایج فوق العاده ای به دست خواهید آورد. لازم نیست با هر چیزی که می شنوید موافقت کنید، همین که گوش کنید و نکاتی که به دردتان می خورند را یک گوشه ی ذهنتان یادداشت کنید کافی خواهد بود. با نظرات و عقاید دیگران فقط به خاطر اینکه جدید هستند و با افکار و عقاید شما فرق دارند مخالفت نکنید و سعی کنید ذهنی باز و انعطاف پذیر داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز افکار خود را با اعتمادبه نفس تمام به زبان بیاورید. این کار باعث خواهد شد که ببینید اطلاعات زیادی هستند که باید مبادله شوند. شما این قدرت را دارید که پیامی محکم و حساب شده به دیگران بدهید، پس این فرصت را از دست ندهید و به ذهنتان اجازه بدهید که خودش را نشان بدهد. شاید دیگران رفتاری تهاجمی از خودشان نشان دهند و بخواهند بحث به راه بیندازند، اما اجازه ندهید که این موضوع جلوی شما را گرفته و نگذارد افکار و احساسات واقعی خود را به زبان بیاورید. امروز حال و حوصله روابط عاشقانه را ندارید و ترجیح می دهید تنها باشید و برای کارتان وقت بیشتری بگذارید. اگر فکر می کنید این طوری راحت تر هستید در مورد این نیاز خود با او حرف بزنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز احساس می کنید که از دیگران عقب مانده اید و تفکرات و احساساتی که در حال حاضر دارید با مکالماتی که در جریان هستند هیچ هماهنگی و سنخیتی ندارند. فکر نکنید که فقط برای این که نشان دهید با دیگران در هماهنگی هستید و می توانید بخشی از گروه آنها باشید باید با آنها موافقت کنید. شما باید نقطه نظرات خودتان را حفظ کرده و به خودتان و عقایدتان احترام بگذارید، البته که نباید لجباز و یک دنده باشید، اما حزب باد هم نباشید. امروز حال و هوای عاشقی در سر شما است ولی یادتان باشد که قدم هایتان را حساب شده بردارید تا بتوانید به آنچه که دلتان می خواهد برسید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز ذهن شما بسیار خوب عمل می کند و آگاهی روانی شما در سطح بالایی قرار گرفته است. از این فرصت بهره برده و از توانایی هایتان برای آغاز پروژه های جدیدی که پیشرو و متفاوت هستند استفاده کنید. اگر می خواهید با کسی در مورد موضوع مهمی صحبت کنید، وقت خود را با طفره رفتن و این دست و آن دست کردن هدر ندهید و یک راست به سراغ اصل مطلب بروید. شما می توانید به راحتی در بحث های جدی، بازی شطرنج و یا هر کاری که به قدرت ذهنی نیاز داشته باشد حریفان خود را شکست بدهید. امروز هیچ دلیلی برای این که نسبت به خودتان و توانایی هایتان تردیدی داشته باشید ندارید.

فال روزانه متولدین دی

امروز افکاری جدید و انقلابی به ذهنتان خواهند آمد که دلتان می خواهد در مورد آنها با اطرافیان خود صحبت کنید و راهی برای عملی کردنشان پیدا کنید. فرصت های خوبی در اطراف شما در پرواز هستند که اگر چشم هایتان را خوب باز کنید آنها را به راحتی خواهید دید و می توانید آنها را مورد استفاده قرار داده و نتایج بسیار خوبی را به دست بیاورید. برای عملی کردن افکاری که می دانید راه را برای پیشرفت شما هموار خواهند کرد باید کمی جدی باشید و حتی در صورت لزوم رفتاری نسبتا تهاجمی داشته باشید. صحبت با افرادی که نظر مخالف دارند می تواند به نفع شما باشد و چیزهای جدیدی را به شما یاد بدهد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز برای بیان افکارتان روز فوق العاده ای خواهد بود. ذهن شما کاملا باز و آماده است و می توانید با هر مسئله ای که سر راهتان قرار بگیرد به راحتی دست و پنجه نرم کنید. شما به دنبال راه های جدید و غیرعادی برای حل مشکلات خود هستید. اگر قصد دارید با شخصی که برای مدتی از شما دلخور بود است صحبت کرده و راه حلی برای مشکلاتتان پیدا کنید امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار باشد. برای او یک نامه، پیام و یا ایمیل بنویسید، با او تماس بگیرید و یا حضوری به دیدنش بروید. این رابطه ارزش این را دارد که برای آن زمانی صرف کرده و راهی برای ادامه اش پیدا کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است که یک نفر بخواهد توانایی های ذهنی شما را به چالش بکشد. شما عادت دارید که همیشه اطلاعاتی که دریافت می کنید را برای مدتی مورد تجزیه و تحیل قرار داده و بعد از مدتی تصمیم یا نظر خود را در مورد آن اعلام کنید. واقعیت مسئله این است که در حال حاضر کارهادارند خیلی سریعتر از آن چیزی پیش می روند که فکرش را می کنید و شما باید خیلی سریعتر تصمیم گیری کنید. با اعتماد به نفس تمام پیش بروید و به قدرت ذهن و منطق خود اعتماد داشته باشید. خیلی خوب است که احساسات واقعیتان را به زبان آورده و با کسی که دوست دارید از صمیم قلبتان حرف بزنید، ولی تنها حرف زدن کافی نیست، در عمل هم گفته هایتان را ثابت کنید.

فال روزانه پنجشنبه 4 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 4 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 432 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php