کد خبر : 268597 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱:۰۷

فال روزانه سه شنبه 18 شهریور 99

فال روزانه سه شنبه 18 شهریور 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : دلتان می خواهد با کارهای هیجان انگیز آدرنالین خونتان را کمی بالا ببرید، اما بهتر است پیش از هر اقدامی تعهدات و مسئولیت‌هایتان را در نظر گرفته و …

فال روزانه سه شنبه 18 شهریور 99

فال روزانه سه شنبه 18 شهریور 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

دلتان می خواهد با کارهای هیجان انگیز آدرنالین خونتان را کمی بالا ببرید، اما بهتر است پیش از هر اقدامی تعهدات و مسئولیت‌هایتان را در نظر گرفته و آنها را به خطر نیندازید. احساس می کنید یکی از دوستان نزدیکتان و یا حتی عشقتان از شما فاصله گرفته است و این موضوع باعث نگرانی و سردرگمی شما شده و دارید با خودتان فکر می کنید نکند او دیگر به ادامه رابطه خود با شما علاقه ای ندارد. اجازه ندهید که این احساس عدم امنیت عاطفی به شما غلبه کنید. به احتمال زیاد این شخص مشکلات دیگری دارد که او را درگیر خود کرده‌اند و او به زودی به تکیه گاهی نیاز خواهد داشت که به احتمال زیاد خود شما خواهید بود.


فال روز متولدین اردیبهشت :

یکی از اطرافیانتان خودش را مرکز این دنیا می داند و به این که کارها و رفتارهایش چه تأثیراتی روی دیگران، برنامه‌ها و زندگیشان می گذارد هیچ اهمیتی نمی دهد. به جای این که در سکوت نظاره گر این رفتارها باشید بهتر است پیش از آن که اوضاع از کنترل خارج شود با او روبرو شوید و خیلی رک و صریح و البته با ملایمت نظرتان را درباره این برخوردها بگویید. شاید او کمی از دستتان ناراحت شود، ولی خودتان و خیلی از اطرافیانتان از نتیجه ای که به دست خواهد آمد خوشحال و راضی خواهید بود. وقت آن رسیده که به رابطه عاطفی‌تان کمی هیجان بخشیده و آن را از یکنواختی درآورید، البته برای این کار بهتر است انتظارات و علایق طرف مقابلتان را نیز در نظر داشته باشید.


فال روز متولدین خرداد :

احساس می کنید دنیای اطرافتان دارد تغییر می کند و گسترده تر می شود، با این حال اگر اهدافتان را با تغییرات ایجاد شده تطبیق دهید و فعالیت‌هایتان را روی آنها متمرکز کنید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. البته شرط اول این است که اهدافتان منطقی و بر اساس واقعیت‌ها باشند. شاید با یک پیام و یا تماس تلفنی تمام برنامه ریزی‌هایی که مدت‌ها برای یک سفر انجام داده بودید به هم بریزند و این موضوع شما را به شدت ناراحت و عصبانی کند. اما اگر کمی با دقت به وضعیت به وجود آمده نگاه کنید خواهید دید که با مشکل خیلی حادی مواجه نیستید و با کمی دقت و برنامه ریزی از پس آن بر خواهید آمد و به برنامه سفرتان نیز خواهید رسید.

فال روزانه سه شنبه 18 شهریور 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

خبرهای به ظاهر ناخوشایند در ارتباط با مسائل مالی ممکن است آرامش و خونسردی ذاتی شما را بهم ریخته و باعث عصبانی و نگرانی شما شوند. پیش از آن که هول شوید و خودتان را ببازید موضوع را به دقت مورد بررسی قرار دهید. شاید موضوع فقط یک سوء تفاهم جزئی باشد و خطایی در محاسبات صورت گرفته باشد، سر حوصله همه چیز را مورد بازرسی مجدد قرار داده و این مشکل را در آرامش برطرف کنید. ممکن است از حرف‌هایی که عشقتان به شما می زند برداشت اشتباهی داشته باشید و بیهوده آنچه گفته را به دل بگیرید و حتی قضاوت های اشتباهی در مورد او بکنید، سعی کنید به موضوع از زاویه دید طرف مقابلتان نگاه کرده و تردید و بدبینی را کنار بگذارید.


فال روز متولدین مرداد :

ممکن است امروز موقعیت ناخوشایندی برای شما به وجود بیاید. اولین واکنش شما مخفی کردن مشکل به وجود آمده از نزدیکان و عزیزانتان به منظور حفظ آرامش آنها خواهد بود. شاید فکر کنید بهتر باشد به آنها دروغ گفته و حقیقت را مخفی کنید، اما سخت در اشتباهید. در این که شما از روی خیرخواهی این کار را می کنید هیچ شکی نیست، اما ممکن است برای خودتان و آنها دردسر درست کنید. شما نمی توانید همیشه همه را در برابر همه چیز مورد حفاظت قرار دهید، گاهی لازم است آنها خودشان با مشکلاتی که به وجود می آیند مواجه شوند. از همه این‌ها گذشته وقتی به صورت گروهی با مشکلات مقابله کنید خیلی سریعتر از پس آنها بر خواهید آمد.


فال روز متولدین شهریور :

ذهن شما سرشار از ایده‌ها و افکار مختلف است و تصاویر با سرعت تمام دارند از جلوی چشمتان رد می شوند. اگر کاری نکنید این وضعیت شما را هیجان زده و استرسی خواهد کرد. ایده‌هایی که به نظرتان جالب می آیند را یادداشت کرده و بلافاصله به سراغ کارهایی بروید که باعث آرامش شما خواهند شد. کمی پیاده روی یا ورزش کنید تا انرژی و هیجان درونی‌تان تخلیه و ذهنتان کمی آرام شود. شخص تازه ای وارد زندگی‌تان شده که برای شما به یک باره اهمیت زیادی پیدا کرده است. مواظب باشید او را بیش از اندازه برای خودتان بزرگ نکنید و از او در ذهن خودتان بت نسازید. برای به دست آوردن دل کسی که شما را دوست دارد نیازی نیست خودتان را زیر قرض ببرید.

فال روزانه سه شنبه 18 شهریور 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز شما نگران حال کسی که دوست دارید و یا یکی از دوستان نزدیکتان هستید، او خیلی افسرده و غمگین به نظر می رسد و شما احساس می کنید که هیچ کاری برای بهتر کردن حال او از دستتان بر نمی آید. به همین دلیل هم ترجیح می دهید از او فاصله گرفته و بگذارید کمی با خودش تنها باشد. اما کاملا در اشتباه هستید! الان دقیقا همان زمانی است که باید در کنار او باشید و نگرانی خود را نشان دهید. حتی اگر نتوانید کار زیادی برای او بکنید همین حس همدردی و نگرانی شما برای او بسیار ارزشمند است و می تواند حالش را بهتر کند. امشب سعی کنید کمی استراحت به خودتان بدهید و در صورت امکان زود بخوابید، این هفته خیلی شما را خسته کرده است.


فال روز متولدین آبان :

یکی از اعضای خانواده‌تان افسرده و ناراحت به نظر می رسد و علاقه ای هم به صحبت کردن در مورد موضوعی که باعث ناراحتی او شده است نشان نمی دهد. این حالت او دارد روی همه تأثیر می گذارد و حتی حال شما را هم بهم می ریزد. این موضوع را به او بگویید و از او بخواهید مشکلش را با شما در میان بگذارد تا هر چه زودتر همه از این حالت نجات پیدا کنند. البته مواظب باشید خیلی هم به او فشار نیاورید و اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. اگر در طول روز تماس‌هایی با شما گرفته می شود که احساس می کنید آرامش آخر هفته شما را بهم خواهند زد تا جای ممکن تلفن را جواب ندهید! اگر کار خیلی واجبی باشد حتما از طریق پیام شما را در جریان آن خواهند گذاشت!


فال روز متولدین آذر :

امروز اخبار و شایعات بی اساسی به گوش شما و خانواده‌تان رسیده و باعث ایجاد نگرانی های بی مورد خواهند شد. اگر می خواهید روز خودتان را خراب نکنید بهتر است از باور کردن هر غیبتی که به گوشتان می رسد خودداری کرده و سعی کنید ابتدا خودتان از صحت آنها اطمینان پیدا کنید. به احتمال خیلی زیاد منبع خبر دارد از کاه کوه درست می کند. در حال حاضر بهتر است برای هیچ گونه سفری برنامه ریزی نکنید و برای چند روز هم که شده دست نگه دارید. زیرا به احتمال زیاد با تأخیرها و مشکلات کوچک و بزرگ زیادی مواجه خواهید شد. اگر چیزی شما را عصبانی کرده مواظب باشید این تنش را به کسی که دوست دارید انتقال ندهید، شما باید منبع آرامش او باشید، نه ناراحتی و نگرانی!

فال روزانه سه شنبه 18 شهریور 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

شما در حال حاضر ترجیح می دهید که در مرکز توجه دیگران قرار نداشته باشید، چون دلتان نمی خواهد که تصمیم‌هایی که این اواخر گرفته‌اید را برای دیگران توجیه کنید. شاید حاضر شوید در زمان درست در مورد نقشه‌هایتان با دیگران صحبت کنید، اما در دفاع از موضع خود در زمینه‌هایی که اختلاف نظر وجود دارد زیاد خوب عمل نمی کنید. به همین دلیل هم ممکن است بحث‌هایی پیش بیایند و اوضاع به هم بریزد. هر وقت دیدید اوضاع دارد خراب می شود طوری که جلب توجه نکنید و در کمال خونسردی فضا را ترک کنید و از ادامه‌ی بحث خودداری کنید. امروز یکی از دوستانتان برای پول قرض گرفتن به سراغتان خواهد آمد، اگر این پول را به او دادید به این زودی‌ها منتظر پس گرفتنش نباشید.


فال روز متولدین بهمن :

یکی از افرادی که به شما خیلی هم نزدیک است امروز ممکن است در رفتار و حرف های خود زیاد صداقت نداشته باشد. در واقع این فرد به منظور حفاظت از شما و اهمیتی که برایتان قائل است دارد حقیقتی را از شما مخفی می کند و از گفتن حقیقت طفره می رود. به حس ششم خود اعتماد داشته باشید و اگر به نظرتان می رسد که یک جای کار ایراد دارد پیش از پذیرفتن آنچه که می شنوید کمی دست نگه دارید. در هر حال طرف مقابلتان را سرزنش نکنید، هر چند مخفی کردن حقیقت می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد، اما او به هیچ عنوان بد شما را نمی خواهد و تنها سعی در حفاظت از شما بر اساس افکار و باورهای خودش را دارد.


فال روز متولدین اسفند :

امروز احساس خستگی و بی‌حوصلگی می کنید و ترجیح می دهید به جای هر کاری در خانه مانده و تمام وقت خود را به استراحت کردن بگذرانید. با این حال شما آدم در خانه ماندن و تنبلی کردن نیستید و شاید وسوسه شوید با وجود نداشتن انرژی کافی به دنبال کارهایتان بروید. توصیه ما به شما این است که خودتان را اذیت نکنید، کار کردن با این حالت نتیجه چندانی برایتان نخواهد داشت، پس در خانه بمانید و استراحت کنید.هر چقدر که دلتان خواست بخوابید و صبحانه و ناهارتان را یکی کنید. بعد از ظهر که سرحال شدید با دوستان و عزیزانتان به گردش و تفریح بروید. البته در نظر داشته باشید کارهای خیلی هیجان انگیزی در برنامه‌تان قرار ندهید و آرامش امروزتان را بهم نزنید.

3.7/5 - (7 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 8,768 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php