کد خبر : 268684 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰:۲۸

فال روزانه سه شنبه 1 مهر 99

فال روزانه سه شنبه 1 مهر 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز بدون آن که دلیلش را بدانید احساس بیقراری می کنید و آرامش ندارید، اما در واقع دلیل این وضعیت شما می تواند فشارهای کاری زیادی باشد که …

فال روزانه سه شنبه 1 مهر 99

فال روزانه سه شنبه 1 مهر 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز بدون آن که دلیلش را بدانید احساس بیقراری می کنید و آرامش ندارید، اما در واقع دلیل این وضعیت شما می تواند فشارهای کاری زیادی باشد که باعث شده‌اند رنجش و خشم ناشی از اتفاقات گذشته دوباره در وجودتان زنده شوند و نیاز داشته باشید این احساسات خود را تخلیه کنید. حتی اگر نتوانید به دلیل اصلی این استرس و نگرانی درونیتان پی ببرید هم با رها کردن این احساسات حال خیلی بهتری خواهید داشت. امروز خودتان را زیاد درگیر فعالیت های اجتماعی نکنید و مشغول کارهای خودتان باشید و به جنبه های معنوی زندگی خود رسیدگی کنید. اگر به قدرت تخیل خود مجال بدهید و به ابعاد دیگر زندگیتان نیز بیندیشید، گنجینه های زیادی هستند که می توانید کشف کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز حرفهایی را در مورد یکی از دوستان نزدیک تان می‌شنوید طوری که نظرتان در مورد او تغییر می کند. اما بهتر است قبل از هر گونه پیش داوری و پذیرفتن، تمام اطلاعات دریافتی را به خوبی بررسی کنید و حقایق را بسنجید. در نهایت به این نتیجه می رسید که بیشتر اطلاعاتی که به گوش شما رسیده، شایعه ای بیش نبود. حال که قدرت تخیل تان افزایش یافته، بهتر است کاغذی بر دارید و ایده های خود را روی آن بنویسید یا حتی نقاشی کنید. ممکن است دیگران شما را فردی نامهربان خوانده باشند اما این شمایید که حقیقت را می دانید پس غم به دلتان راه ندهید. برای تغییر روحیه تان با عشق زندگی تان به گشت و گذار بروید. حتی اگر حوصله خندیدن ندارید، این کار را بکنید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز خیلی ها در تلاش برای به دست آوردن توجه شما هستند و همه آنها هم به کمک ها و مشورت شما نیاز دارند. این باعث می شود احساس خوبی به شما دست بدهد و احتمالا دلتان می خواهد هر کاری که از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید، اما این کار می تواند دشوار باشد و باعث شود نتوانید روی انجام کارهایتان تمرکز کنید و آنها را به درستی انجام دهید. اجازه ندهید این وضعیت شما را کلافه کند و باعث شود با دیگران بد رفتاری کنید. درخواست‌هایی که از شما می شود را یکی یکی مورد بررسی قرار دهید و به هیچ کس وعده و وعید بیهوده ندهید. کای است تمام تلاشتان را برای رسیدن به نتیجه مطلوبتان بکنید.

فال روزانه سه شنبه 1 مهر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شاید امروز بین شما و یکی از نزدیکان و یا همسایگانتان درگیری لفظی ایجاد شود. توانایی فوق العاده شما در کنار آمدن با دیگران قطعا در این وضعیت به کارتان خواهد آمد. اگر دقت کافی نداشته باشید این وضعیت می تواند به یک نبرد تمام عیار تبدیل شود. به محض به وجود آمدن این اختلاف و درگیری سعی کنید آن را به یک وضعیت برد دوطرفه تبدیل کنید، در غیر این صورت حرف هایی به زبان آورده خواهند شد که احساسات شما را برای مدتی طولانی آزرده خواهند کرد. هرچند حال و هوای امروزتان نمی‌گذارد که از تعطیلات خود لذت ببرید ولی کار زیادی برای تغییر دادن این وضعیت از دستتان بر نمی‌آید. بهتر است کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند را در برنامه امروزتان قرار دهید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز با پی بردن به این که موضوع بسیار مهمی را نادیده گرفته‌اید که باید خیلی زود مورد توجه قرار بگیرد، ممکن است در راهی که شما را به سوی اهدافتان می برد تغییراتی به وجود بیاید. شاید فعلا کاری در این رابطه انجام ندهید، ولی همین که به اولویت‌هایتان فکر کرده و تغییرات لازم را در آنها به وجود بیاورید هم ایده خیلی خوبی می تواند باشد. در معیارهایتان برای سنجش موفقیت تغییرات زیادی به وجود آمده است ولی بهتر است فعلا انرژی خود را برای توضیح دادن این تغییرات به دیگران هدر نکنید. بعدازظهر امروز را با دوستان و نزدیکانی که سلایق مشترکی با شما دارند بگذرانید و تعطیلات آخر هفته تان را کمی زودتر شروع کنید.


فال روز متولدین شهریور :

اکنون در مرز آینده خود قرار گرفته‌اید، ولی هنوز به طور کامل برای برداشتن اولین قدم بزرگ خود آماده نیستید. شاید وسوسه شوید که در مورد آینده قضاوت کنید ولی هنوز برای این که بخواهید در مورد آن چیزی بگویید خیلی زود است. بهتر است بجای این که نظرهایتان که دائم دارند عوض می شوند را با دیگران در میان بگذارید، سکوت کنید و بدون آن که تغییراتی بزرگ به وجود بیاورید شرایط موجود را در سکوت نظاره کرده و با قدم‌هایی کوچک ولی مطمئن جلو بروید. امروز مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی در مورد خودتان و اطرافیانتان در اوج قرار دارند. خبر عروسی یکی از دوستانتان را خواهید شنید و پیام‌هایی عاشقانه دریافت خواهید کرد، خودتان را برای روزی پر از ماجراهای عشقی حاضر کنید.

فال روزانه سه شنبه 1 مهر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

وقتی احساساتتان اینقدر دچار نوسان می شوند حال و روز خیلی خوبی ندارید. فعلا بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که احساسات سرکوب شده خود را به زبان بیاورید و نگذارید بیش از این به شما فشار بیاورند. این کار می تواند راه حل مشکل شما باشد و نگرشتان را تغییر داده و شما را به ثبات احساسی رسانده و حالتان را بهتر کند. قدر دوستان و نزدیکانتان را بدانید و به آنها نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارند. امروز راه های جدیدی برای افزایش درآمدتان از طریق کارهای خلاقانه و یا هنری برای شما فراهم خواهد شد، این فرصت ها را دست کم نگیرید. اگر امروز یکی از همکارانتان به شما ابراز علاقه کرد تعجب نکنید.


فال روز متولدین آبان :

همه فکر می کنند که الان همه حواستان پیش کارها و وظایفتان است ولی در واقع دارید به چیزهای مهمتری رسیدگی می کنید. خوشبختانه به راحتی می توانید دیگران را از سر باز کنید تا بتوانید در تنهاییتان به خودتان و مسائل عاطفی و معنویتان بپردازید. به رویاهایتان فکر کنید و یادتان باشد شنیدن بدون گوش هایتان، دیدن بدون چشم ها و حرف زدن بدون زبان نیز ممکن است. اگر احساس کردید نیاز دارید با کسی حرف بزنید به سراغ عشقتان بروید و حرف دل خود را با او در میان بگذارید. او می تواند با همفکری کردن با شما باعث جرقه زدن ایده های جدیدی در ذهنتان شود و زمینه لازم برای ایجاد تغییراتی که مدت ها در انتظارشان بوده اید را فراهم کند.


فال روز متولدین آذر :

بحث پیش پا افتاده ای که با یکی از اطرافیانتان دارید ممکن است به جاهایی کشیده شود که حتی خودتان هم باورتان نمی‌شود، ولی این بحث و رویارویی با ایده های جدید به رشدتان کمک بسیاری خواهد کرد. ورود به دنیاهای ناشناخته برای شما کار سختی نیست چرا که خودتان هم همیشه عاشق تجربه های جدید هستید، ولی امروز وقتی ببینید از محدوده امن خود خارج شده اید و زیر پایتان سفت نیست احساس خوبی نخواهید داشت و اندکی نگران خواهید شد. شجاع باشید و با ترس های خود روبرو شوید. فرصت های پیش رویتان را نادیده نگیرید و در تنهایی به این موقعیت ها فکر کنید و با ترکیبی از عقل و احساس تصمیم بگیرید.

فال روزانه سه شنبه 1 مهر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

شما دوست دارید که انسان عملگرایی باشید، ولی امروز تلاش هایتان برای منطقی عمل کردن به نتیجه خواهند ماند و ناگهان متوجه خواهید شد که به دنبال ماجراجویی های پیش بینی نشده قدم در راهی ناشناس گذاشته اید. منطق نمی تواند عمق احساسات فعلیتان را توضیح دهد، ولی وقتی پای مسائل عاطفی در میان است همه چیز توجیه پذیر است. احساسات خود را با آغوش باز پذیرا باشید، خواه منطقی باشند یا نباشند. عمل کردن بر اساس احساستان در حال حاضر منافعی برایتان خواهد داشت که ارزش ریسک کردن و کنار گذاشتن منطقتان را دارند. امروز شما استاد حرف زدن هستید و می توانید همه را به پذیرفتن آنچه می گویید قانع کنید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز راه های بیشماری برای بروز خلاقیتتان وجود دارند و بهترین کار ممکن این است که هر چقدر از آن ها را که می توانید امتحان کرده و به یک راه اکتفا نکنید. جذب شدن شما به گزینه های مختلف به شما قدرت این را می دهد که با تجربه روش های مختلف برقراری ارتباط به بهترین راه ممکن برسید. شاید یک نفر پیدا شود که بخواهد شما را به ادامه تنها یکی از این راه ها که به نظر خودش بهتر می آید مجبور کند. ولی امروز نباید بگذارید هیچ کس شما را محدود کند و نباید به خاطر رضایت دیگران اصالت هنری خود را کنار بگذارید. در رابطه عاطفیتان بهتر است کلاه ایمنیتان را روی سرتان گذاشته و به هیچ عنوان لجبازی نکنید، این نزاع به نفع شما تمام نخواهد شد.


فال روز متولدین اسفند :

امروز اعتماد کردن به دیگران و نشان دادن افکار و رویاهایتان می تواند کار خطرناکی باشد. یادتان باشد که برخی از افکارتان بهتر است ناگفته باقی بمانند و تنها در ذهن خودتان باشند. دوستان و همکارانتان با حوصله به ایده های عجیب و غریبتان گوش خواهند کرد، ولی به نفعتان است که آنها را برای خودتان نگه دارید. به جای رویاپردازی امروز سعی کنید بر اساس برنامه‌هایتان برای رسیدن به خواسته هایتان در آینده تلاش کنید. اگر با کسی که دوست دارید صحبت نکنید ممکن است بین شما سوء تفاهم هایی به وجود بیاید که حل کردن آنها کار چندان ساده ای نخواهد بود. شاید موضوع مهمی در میان نباشد، ولی ابهام در رفتارهایتان می تواند مشکلات زیادی به وجود بیاورد.

3.8/5 - (69 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 59,305 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php