کد خبر : 36438 تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱:۲۶

فال روزانه سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین بعضی اطلاعات که برای پروژه های خاصی به آنها نیاز دارید گیج کننده به نظر می رسند. از هر وبسایتی که کمک می گیرید، با مطالب جالبی روبرو می شوید که دقیقاً همان چیزی نیستند که دنبالشان بودید. اگر این کار ضروری نیست شاید بهتر باشد که …

فال روزانه سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

بعضی اطلاعات که برای پروژه های خاصی به آنها نیاز دارید گیج کننده به نظر می رسند. از هر وبسایتی که کمک می گیرید، با مطالب جالبی روبرو می شوید که دقیقاً همان چیزی نیستند که دنبالشان بودید. اگر این کار ضروری نیست شاید بهتر باشد که آن را به بعد موکول کنید. در غیر این صورت، زمان زیادی را صرف انجام کاری غیرممکن خواهید کرد. گاهی دوست داریم که منافعمان را کنار بگذاریم تا به دیگران کمک کنیم یا به خودمان استراحت بدهیم. امروز برای هر دوی شما سخت می شود که هر چیزی را بخواهید کنار بگذارید، زیرا هر دوی شما دوست دارید اقدام و عملی صورت دهید. این می تواند منجر به آن شود که هیچ کدام از شما به جایی نرسید. مسائل مربوط به غرور و کبر می توانند یک روز خوب و مطبوع را خراب کنند.

فال متولدین اردیبهشت

امروز باید به رویاهایتان توجه کنید، ولی امشب ضمیر ناخودآگاهتان برایتان اطلاعاتی می فرستد که زیاد معنایی ندارد. اگر این پیام مشخص و واضح بود، باید به آن دقت کنید، ولی اگر قرار باشد که ژیمناستیک ذهنی زیادی بکار ببرید تا معنا هر نشانه و هر چیزی که در خوابتان هست کشف کنید، ممکن است اصلاً معنایی نیابید. گاهی اوقات خواب فقط یک خواب است. امروز شاید تشویق شوید که بیش از آنچه توانایی اش را دارید پر زرق و برق شوید. ولی توانایی مالی شما و پولی که در جیبتان است مشخص است و در عین حال شما مجذوب زیبایی و زرق و برق دنیوی شده اید و دوست دارید که همه این زیبایی ها را برای فرد خاصی در زندگی تان بیاورید و او را به شام مفصلی دعوت کنید. در هر صورت قبل از هر کاری، مطمئن شوید که منابع مالی کافی برای این کار را دارید.

فال متولدین خرداد

سوءتفاهم یا سوء تعبیر از سوی شریک زندگی تان یا شریک کاری تان ممکن است امروز برایتان دردسر درست کند. باید هر وقت اطلاعات یا خبری به آنها می دهید، کاملاً موضوع را توضیح دهید تا این مسئله رفع شود. باید مطمئن شوید که شریک تان چیزی که می گویید را می فهمد تا نرود بر اساس سوءتفاهم عمل کند! برای خودتان هم می گوییم که از پرسیدن سوال و فهمیدن منظور اصلی افراد خجالت نکشید. یادتان باشد که بهتر است سوال احمقانه ای بپرسید تا اینکه اشتباه احمقانه ای انجام دهید! امروز شما حس می کنید که پر از جادوی زندگی هستید. کارهای زیادی هست که می توانید انجام دهید تا حیات رمانتیک خود را ارتقا دهید، ولی باید این کار بر مبنای واقعیت باشد و نه وعده و وعیدهای بیهوده. برایتان این احتمال هست که روز خوبی داشته باشید، ولی اگر می گویید که می خواهید عشقتان را برای ناهار به جای خاصی ببرید، حتماً به وعده خود وفا کنید، در غیر این صورت برایتان دردسر درست می شود.

فال متولدین تیر

آیا با اسناد و مدارک زیادی کار می کنید؟ اگر اینطور است، امروز مدارکی که لازمشان دارید را گم می کنید. انگار این مدارک در حفره سیاهی ناپدید شده اند. همه جا را بگردید، شاید کسی آنها را برداشته و خودش حواسش نیست. خجالت نکشید و از همه در مورد آنها سوال کنید. با این کار در انرژی خود صرفه جویی می کنید. امروز احتمال اینکه صمیمیت و حس خوب شما بالا برود زیاد است. انتظار تجربه کردن شادی و نشاط در روابط نزدیک خود را داشته باشید. زمانی عالی برای مهمانی گرفتن و هر نوع سفر است. سعی نکنید که همه انرژی خود را یک دفعه تخلیه کنید و خسته و کوفته شوید. برای هر دوی شما بهتر است که شتاب و سرعت حرکت خود را تنظیم کنید. در غیر این صورت، قبل از شروع خسته و درمانده خواهید بود.

فال متولدین مرداد

عدم صحبت با شریک رمانتیک زندگی باعث می شود که در جایگاه اشتباهی منتظر بمانید. اگر قرار است با این فرد خاص امشب جایی بروید، اطلاعات و جزئیات آن مکان را از او بپرسید و دقیقاً نشانی، چهارراه و کروکی آن را یادداشت کنید. ساعت این قرار را هم فراموش نکنید. امروز روز اکشن و کار برای شماست و پر از چیزهایی است که از انجامشان لذت خواهید برد. امروز جو و فضای شاد و پرنشاطی خواهید داشت. قبل از آنکه شما و شریک زندگی تان عازم فتح دنیا شوید، باید کنترل کنید و ببینید که چیزی را از قلم نینداخته اید. شما دو نفر فقط به خودتان فکر می کنید و زیادی هیجان دارید. به دیگران هم فرصت استفاده کردن و لذت بردن از این فضای شاد را بدهید. امروز فردی در محل کار با شما دعوایش می شود. کارهای او بسیار نسنجیده و بچگانه است. موضع خود را نگه دارید و بگذارید ذات قابل اطمینان و محکم شما نمونه و سرمشقی برای همه باشد.

فال متولدین شهریور

امروز حس می کنید که چیزی را در خانه جا گذاشته اید. چاره ای ندارید، باید برگردید و آن را بردارید. این باعث می شود که دیر به محل کارتان برسید. آرام باشید. این ناراحتی موقتی است و می گذرد. اینکه خودتان را به خاطرش دیوانه کنید فقط به شما استرس می دهد. بعد از ناهار یک چای آرامش بنوشید. امروز روزی آفتابی است که روحیه شما را باز می کند. حس خوش بینی در فضا وجود دارد. شما و عشقتان از این فضا بهره می برید و از با هم بودن لذت می برید. حضور دوستان هم برای شما گنجی محسوب می شود. زمان بسیار خوبی برای مهمانی گرفتن و جشن گرفتن چیزهای خوبی است که در زندگی دارید و از مصاحبت و همنشینی با عزیزان خود استفاده می کنید. امروز روز خوبی برای ریسک پذیری در کار است. جسارت درونی تان را بکار ببرید و هدف کاری نهایی خود را تعیین کنید.

فال متولدین مهر

امروز شاید مجبور شوید که زمان بیشتری را در اتومبیل بگذرانید. شاید به ترافیک بخورید و افرادی که باید ببینید را نبینید. ناراحتی ها سریع تبدیل به عصبانیت می شوند، پس باید مراقب باشید. اتومبیل خود را پارک کنید و تا مقصد پیاده بروید. این باعث می شود که استرس ترافیک از ذهنتان دور شود. امروز روزی نیست که شما و عشقتان بخواهید تنها باشید. دوست دارید بیرون بروید و از معاشرت با بقیه لذت ببرید. امروز روز درخشش شما و خندیدن و خوش گذراندن است. بهتر است با دوستانتان بروید شام بخورید و از با هم بودن استفاده کنید. از “منطقه امن” خود بیرون بروید و به کسی که از کمک خواستن خجالت می کشد کمک کنید. از مرزهایتان فراتر بروید و موفقیت را بدست آورید.

فال متولدین آبان

کاغذبازی و کارهای اداری و مالی امروز باید انجام شوند و این شما را از چیزهایی که دوست دارید، یعنی کار کردن روی پروژه های خود و بودن در کنار همسر و شریک زندگی تان، دور می کند. سر این مسئله خودتان را ناراحت نکنید تا دچار اشتباه نشوید. تصحیح خطاها زمان بیشتری می گیرد. بطور روشمند و فوری به آنها رسیدگی کنید تا بتوانید سر زندگی تان برگردید. جو امروز بسیار پرنشاط و جادویی است. اگر دنبال عشق و رمانس می گردید، زمان خوبی برای ماندن در خانه نیست. رمانس در جاهایی پیدا می شود که حس و روحیه خنده و دوستی و شادی باشد. شاید بهتر باشد به سفر بروید یا به جایی بروید که بتوانید از این زمان بیشتری استفاده را ببرید. همانقدر که در مورد شغلتان، همکارانتان و یا رئیستان شکایت می کنید، باید از داشتن این شغل خوشحال و قدردان هم باشید. اگر در حال حاضر شغلی ندارید، ایمان داشته باشید که خیلی زود کاری پیدا می کنید. مثبت فکر کنید.

فال متولدین آذر

امروز یک مهمان ناراحت به منزلتان می آید. این فرد در حال حاضر خیلی عصبانی است و زیاد دلش نمی خواهد حرف بزند. برایش موسیقی پخش کنید یا فیلم کمدی تماشا کنید. از نتیجه این کار تعجب خواهید کرد. کمی خنده یا شنیدن موسیقی می توانید شگفتی بیافریند. زیرک باشید. شما از انرژی امروز لذت می برید، به خصوص اگر مجرد هستید و دنبال فردی می گردید که دیدگاهی خوش بینانه نسبت به زندگی داشته باشد. به مکان هایی بروید که از فعالیت های ورزشی لذت ببرید یا به گروه های بحث و گفتگوی فلسفی بپیوندید. انرژی امروز کائنات شگفت انگیز است، پس خوش بگذرانید و خودتان باشید تا فرد درست را پیدا کنید. امروز کارتان را کنار بگذارید و به دیگران کمک کنید. ذات شما این گونه است که خودتان را بالاتر از دیگران قرار می دهید، ولی امروز زمان چنین رفتار و نگرشی نیست. باید دست کمک به سوی همکار خود دراز کنید.

فال متولدین دی

آیا منتظر نامه یا پیغام مهمی هستید؟ اگر اینطور است، شاید مدتی آن را دریافت نکنید. اگر امروز این نامه نرسید، با فرد فرستنده تماس بگیرید و بخواهید که دوباره یک کپی از آن برایتان بفرستد، زیرا ممکن است نامه اصلی گم شده باشد. انرژی امروز کائنات لبخند به لب شما می آورد. اگر فرصتش پیش آمد با عشقتان بیرون بروید و جایی بروید که بتوانید آرامش بیابید و روحیه خنده و نشاط را بین خودتان زنده کنید. زمان آن رسیده که نگرانی های زندگی را فراموش کنید و کمی خوش بگذرانید. مسائل و مشکلات محل کار به نقطه اوج خود رسیده اند. بجای آنکه محیطی پر از همکاری و نشاط کاری وجود داشته باشد، انگار شما قدم به میدان جنگ گذاشته اید. گارد خود را بگیرید و سعی کنید نظرات خشنی ندهید که به اشخاص بر بخورد.

فال متولدین بهمن

نگرانی های مالی امروز اعصاب شما را بهم می ریزد. بهتر است روی کاری تمرکز کنید که باید انجام دهید تا بدین ترتیب مشکلاتتان حل شود و زمان شما به ناراحتی در مورد آنها نگذرد. ذهن تجاری شما امروز در سطح بالایی کار می کند. اگر تمرکز تان را حفظ کنید، می توانید غوغا کنید. نقشه ای بکشید و آن را عملی کنید. امروز حس خوش بینانه شما و عشق شما به رقابت برای شما نقش مثبتی دارد. مردم خودشان را می گیرند و دوست ندارند قدمی به عقب بردارند. بهتر است که انتظار زمان آرامش و صلح را نداشته باشید. زیرا این زمان زمان پرانرژی و فعالی است. اگر بتوانید جایی بروید که با عشقتان ورزش کنید از امروز کمال استفاده را می برید. امروز کمی بدون فکر کار می کنید. کارهای شما شتابزده و نسنجیده است. این موجب می شود که بعداً برایتان مشکل پیش بیاید. شما روی زمین ناهمواری هستید. پس با احتیاط جلو بروید.

فال متولدین اسفند

کارهای اداری زیادی امروز باید انجام بدهید و دوست دارید در اسرع وقت آنها را تمام کنید. شاید از وقت تلف کردن دیگران حواستان پرت شوود یا آزرده شوید. نگران حرف های دیگران نباشید. روی کار خودتان تمرکز کنید. سعی کنید دیگران را ناراحت نکنید. وقتی کارتان را شروع کردید خیلی زود آنها را تمام می کنید. حال و هوای امروز پر از شادی و نشاط است. نقشه بکشید و روزتان را با عشقتان سپری کنید و با دوستانتان خوش بگذرانید. زمان خوبی برای تنها بودن هم هست و زمان خوبی برای مهمانی گرفتن یا جشن گرفتن به هر بهانه ای است. موزیک و خوراکی همه جا هست و شما با دیگران زمان خوب و خوشی را می گذرانید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 388 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

مرسانا در تاریخ 5 شهریور 1392 گفته : پاسخ دهید

خوب بود مررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

css.php