کد خبر : 28532 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱:۲۸

فال روزانه دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین اگر امروز در خانه مانده اید، شاید حس کنید که دیوارها شما را خفه می کنند. شاید بین شما و اعضای خانه مشاجراتی پیش بیاید و کم انرژی بودن شما را اذیت کند. امروز روز خوبی برای ورزش کردن است. پیاده روی کنید، دوچرخه سواری کنید یا …

فال روزانه دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

اگر امروز در خانه مانده اید، شاید حس کنید که دیوارها شما را خفه می کنند. شاید بین شما و اعضای خانه مشاجراتی پیش بیاید و کم انرژی بودن شما را اذیت کند. امروز روز خوبی برای ورزش کردن است. پیاده روی کنید، دوچرخه سواری کنید یا به باشگاه بروید. این عصبانیت شما را خاموش می کند و انرژی جسمانی بیشتری برایتان می سازد. یک جلسه غیرعادی امروز زندگی شما را زیر و رو می کند. قطعاً امروز فرصتی عالی برای بیرون رفتن و اجتماعی شدن در مکان هایی خواهید داشت که تابحال نرفته اید. نوع افرادی که ملاقات می کنید به روی شما درهایی به سوی فرصت های جدید می گشایند و یک فرد خاص از ملاقات با شما بسیار خوشوقت خواهد شد. امروز یادداشت های دقیقی بردارید. اگر در جلسه ای با رئیس یا همکاران هستید، نترسید و یک کاغذ و قلم بردارید و با دقت نکات مهم را یادداشت کنید. جزئیات بسیاری مورد بحث قرار می گیرد که نمی خواهید فراموش کنید. آنها را بنویسید.

فال متولدین اردیبهشت

امروز شاید منتظر نامه یا تماسی از سوی دوست صمیمی یا عشقتان باشید. تأخیر در آن باعث می شود که احساس غم و اندوه نمایید. نگذارید این موضوع روزتان را خراب کند. ارتباط شما برقرار خواهد شد و اگر امروز نشود، ظرف چند روز آینده این اتفاق می افتد. در این حین، زمان خوبی در اختیار دارید تا کارهای دلخواهتان را انجام دهید. در این زمان خلاقیت به خرج دهید. حتی می توانید به دوست دیگری زنگ بزنید. یک جلسه خاص امروز در محل کار تبدیل به چیز جالبی می شود که تصورش را هم نمی کردید. فرد موردنظر خیلی منحصر بفرد است و قطعاً کاریزماتیک هم هست. شما مسلماً می خواهید راهی برای آشنایی بیشتر با او پیدا کنید. شما در موقعیتی عالی هستید تا ریسک کنید. اگر تابحال به شروع کسب و کار خودتان فکر کرده بودید، حالا بهترین زمان برای شروع آن است. موضوعات الکترونیکی و یا اینترنتی برایتان کاملاض مطلوب خواهند بود.

فال متولدین خرداد

امروز توانایی ها و استعدادهای شما برای رسیدن به اهداف فعلی تان هرچه باشند، امروز با مانع روبرو می شوند. این می تواند شما را عصبانی کنید، ولی سعی کنید در این دام نیفتید. اگر انگیزه ای ندارید، روی چیز دیگری تمرکز کنید و فعالیتی انجام دهید که قبلاً امتحان نکرده بودید. این باعث می شود که مهارت های شما دوباره به کمکتان بیایند تا کارتان را انجام دهید. گاهی رویدادی که موجب شروع یک رابطه جدید می شود خیلی ناگهانی رخ می دهد و هشدار نمی دهد. امروز در کار روزانه شما چنین اتفاقی می افتد. یک جلسه ساده کاری شاید فرصتی بشود که شما در آن چیز خاصی را در میان بگذارید. شاید با فردی با دوستی شروع کنید و این دوستی تبدیل به رابطه ای دائمی شود. امروز اگر به جزئیات خاصی که نیاز به دقت و وسواس دارد توجه نکنید پشیمان می شوید. اگر چنین اشتباهاتی رخ داد به آنها اعتراف کنید و تظاهر نکنید که ربطی به شما ندارند. دفعه بعد باید کارتان را بیشتر چک کنید.

فال متولدین تیر

امروز احساس می کنید خلاقیت هنری و ایده های خوب شما در مورد پروژه های جدید به اوج خود رسیده اند. ولی مسئولیت های دیگر شما نمی گذارند که این پروژه ها را آغاز کنید. در عین حال، ذهن شما آنقدر بر آنها متمرکز است که کارهای دیگرتان بیشتر از همیشه طول می کشد تا تمام شوند. ایده هایتان را یادداشت کنید تا از یادتان نروند و سپس روی وظایف فعلی تان تمرکز کنید. آنها را تمام کنکید و سپس چیزهایی که می خواهید را پیگیری کنید. امروز فرصت دارید که با یکی از دوستان قدیمی تان آشنا شوید. با آنکه آن موقع مشکلاتی با هم داشتید، احتمالاً دلیلش این بوده که هر دوی شما آن موقع در مورد رابطه بی تجربه بودید. حالا درک عمیق تری از خود دارید و دوست دارید دوباره به هم فرصت بدهید. فقط مطمئن شوید که این همان چیزی است که می خواهید. امروز در محل کار بعضی افراد از شما ایراد می گیرند و انتقاد می کنند. باید هر چیزی را دو سه بار قبل از ارائه بررسی کنید و سپس به مرحله بعدی پروژه بروید. عجله نکنید و بجای شتاب کردن کارتان را درست انجام دهید.

فال متولدین مرداد

مسائل معنوی امروز خیلی ذهنتان را درگیر می کنند. شما تمایل دارید که به مطالعات متافیزیکی و مدیتیشن هم بپردازید، ولی مسئولیت های کاری یا خانوادگی با تحقق بخشیدن به آن تمایلات تداخل می کنند. نگذارید این شما را ناامید کند. در عوض روی کارهای عادی تمرکز کنید و آنها را تمام کنید. بعداً می توانید به مسائل جالب و هیجان انگیز بپردازید. امروز از احساسات خود نسبت به فردی که او را دوست می پنداشتید تعجب می کنید. بعد از گفتگویی که هر دو در یک مهمانی اجتماعی داشتید حالا مسائل شفافیت بیشتری می یابند. شما متوجه می شوید که زیر نقابی که او اغلب می زند، در واقع یک دل رئوف و مهربان است و این برای شما بسیار خوشایند است. اطلاعات غیرمنتظره ای امروز از سوی یکی از همکارانتان دریافت می کنید. به این اطلاعات جالب توجه داشته باشید. نکاتی که در این کار یاد می گیرید به شما کمک می کنند که تصمیم به پیشروی کردن در کار یا پروژه جدیدی بگیرید و بال هایتان را باز کنید.

فال متولدین شهریور

یکی از دوستان شما امروز کمی اندوهگین به نظر می رسد و به نظر می رسد نمی خواهد در موردش با شما حرف بزند. او را مجبور به این کار نکنید. این احتمالاً به شرایط دوست شما مربوط می شود نه شما. بهتر است که به پیگیری اهدافتان ادامه دهید. نه تنها می توانید علایق خود را پیش ببرید بلکه این به دوست شما نیز الهام می دهد و او را به حال و هوای همیشگی اش برمی گرداند. امروز رابطه شما تغییر غافلگیر کننده ای می کند. با آنکه از خودتان می پرسید آیا رابطه شما امیدی دارد و می توانید او را بهتر بشناسید یا خیر، ولی دیگری نیازی به گمانه زنی نیست. شما با یک صحبت یک ویژگی او را درک می کنید که قبلاً پنهان بوده است. متوجه می شوید که شما دو نفر می توانید زمان های لذتبخش بیشتری با هم داشته باشید. امروز مراقب پولتان باشید. حواستان باشد که آن را برای چه خرج می کنید، به خصوص در محل کار. بجای هر روز بیرون رفتن و بیرون غذا خوردن، پول هایتان را جمع کنید. پس اندازهای روزانه در ابتدا شاید کم و کوچک به نظر برسند، ولی خیلی زود جمع می شوند و مبلغ بزرگی می شوند.

فال متولدین مهر

علایق حرفه ای و کاری شما ناگهان با حیات اجتماعی تان تداخل می کنند. این باعث می شود که اصطکاک کمی بین شما و دوست صمیمی تان یا شریک زندگی تان بوجود بیاید. دوستتان بیشتر دوست دارد که روی آن فکر کند و در موردش با شما صحبت نکند. نگران نباشید. این فرد از دلتنگی و اندوه در می آید و درک بیشتری نشان می دهد. این موقعیت را بیشتر توضیح دهید و به کارتان ادامه دهید. دوست دارید در کارهای خانه هم تغییراتی صورت دهید. اگر شما و شریک زندگی تان از بعضی از جنبه های زندگی خود احساس محدودیت می کنید، چیزی تحریکتان می کند که کاری در این مورد انجام دهید. با آنکه این کار در کوتاه مدت برایتان آشفتگی می آورد، ولی در بلندمدت رابطه شما را بهبود می دهد. هر دوی شما به این نیاز دارید. پایداری عاطفی که امروز حس می کنید امروز در محل کارتان نیز جریان می یابد و صحنه را برای روابط عالی با دیگران فراهم می کند. نگرش شما به معنای همه چیز است و باید مثبت و واقع گرا باشید. کار شما مؤثر و تأثیرگذار خواهد بود.

فال متولدین آبان

مسئولیت های کاری، خانوادگی و یا هر دو موقتاً تعطیلات شما را به تأخیر می اندازند. این کمی شما را افسرده می کند، ولی ناامید نشوید. در اسرع وقت به مسئولیت هایتان رسیدگی کنید و نقشه های خود را پیش ببرید. همه نشانه ها نشان می دهند که این سفر برای شما مهم است و باید طبق برنامه جلو بروید. شما نمی خواهید به همراه عشقتان همان کارهای قدیم را انجام دهید. شما به تغییر نیاز دارید و دوست دارید جاهایی بروید که قبلاً نرفته بودید و با افرادی زمان بگذرانید که که هرگز ندیده بودید. این برای هر دوی شما یک دنیا خوبی دارد و انرژی زیادی وارد زندگی شما می کند. تغییرات غیرمنتظره در پروژه ای که رویش کار می کردید امروز لازم و ضروری می شود. انعطاف پذیر باشید. باید ایده های دیگران را با ایده های خود تلفیق کنید تا این وظیفه را تمام کنید. مطمئن باشید که تغییرات انجام شده به نفع شما خواهند بود. آنها را با لبخندی بر لب انجام دهید.

فال متولدین آذر

موقعیت مالی شما باید شروع به توسعه و رشد کند. به خودتان ایمان داشته باشید. اگر شایعاتی شنیدید که آینده را برایتان مبهم کرد نگران نشوید. این احتمالاً اطلاعات اشتباهی است که از سوی منابع غیرقابل اعتماد می آید. به تلاش برای رسیدن به اهداف خود ادامه دهید. شایعات را بشنوید و حقیقت را دریابید. احتمالاً کشف می کنید که همه چیز خیلی بهتر از آن بوده که از غیبت کننده ها شنیده اید. اخباری که می شنوید و نقشه های شما را به کلی تغییر داده اند، بهترین چیزی هستند که مدتهاست برای شما اتفاق افتاده اند. امروز تغییری ناگهانی باعث می شود که فردی را ملاقات کنید که پتانسیل رمانس را دارد. با آنکه در ابتدا دوست هستید، ولی دوستی شما صمیمی تر می شود و از اینکه به هم برخورد کردید خوشحال می شوید. اگر منتظر زمان مناسبی بودید تا درخواست افزایش حقوق یا ترفیع بدهید، اکنون زمان خوبی برای این اقدام است. انرژی امروز به نفع شماست پس باید از آن بهره بگیرید.

فال متولدین دی

امروز به نظر می رسد که مسئولیت های خانه و خانواده با حیات اجتماعی شما تداخل دارند و این شامل مهمانی خاصی که می خواهید بروید هم می شود. نگران نباشید. همه نشانه ها ثابت می کنند که چیزی غیرمنتظره در دقیقه نود اتفاق می افتد که پیش رفتن با نقشه هایتان را آسان می کند. سعی کنید به همان خوبی که از امشب لذت می برید کارها و وظایف خود را به درستی انجام دهید. امروز یک رابطه که خیلی نویدبخش به نظر می آمد به معنای آن است که امید بیشتری برای شما در زندگی وجود دارد. شاید شما دو نفر در یک مهمانی به هم معرفی شده باشید ولی حس کنید که یک عمر است همدیگر را می شناسید. چیزها ممکن است تغییر کنند و این تغییر خیلی سریع باشد. نگذارید امروز در محل کار فرصتی از دستتان برود. کسی چیزی می گوید که علاقه و توجه شما را جلب کند. نگذارید این الهام بمیرد. این ایده را در ذهن داشته باشید و شماره تماس یا نام فرد موردنظر را یادداشت کنید. این همان فرصت بزرگی است که منتظرش بودید.

فال متولدین بهمن

امروز وقتی از خواب بیدار می شوید احساس انرژی زیادی می کنید و با گذشت زمان، احساس خستگی می کنید. مواظب باشید. ممکن است عصبانیت و خستگی خود را سر دیگران خالی کنید. اگر صبح فوراً از خانه خارج شوید این اتفاق نمی افتد. سرعتتان را تنظیم کنید و روابط خود را با دیگران در بهترین سطح ممکن در کل روز نگه دارید. در پایان روز همه چیز خیلی متفاوت از شروع روز خواهد بود. یک رابطه ممکن است که تغییر زیادی کند و در زندگی شما خیلی بیشتر از همیشه برجسته شود. رویدادی باعث می شود که شما به نحوه جدیدی همدیگر را ملاقات کنی و این باعث می شود که ویژگی های یکدیگر را تحسین کنید. نقشه شما که خوب طراحی شده امروز بخاطر فردی که تأثیر زیادی بر شما دارد کاملاً زیر و رو می شود. نترسید و ایده های جدید خود را با روش های سنتی انجام کارها تلفیق کنید. این ترکیب برای شما موفقیت می آورد.

فال متولدین اسفند

کمبود موقتی پول ممکن است در پروژه های خلاقانه شما یا تفریحات شما تأخیر ایجاد کند. شاید از سوی دوست صمیمی یا شریک زندگی تان با سردی مواجه شوید که اصلاً درکش نکنید. زیاد بزرگش نکنید. این احتمالاً بیشتر به حال و حوصله فرد موردنظر و نه چیز دیگری ربط دارد. دوستتان ظرف چند روز به حالت عادی برمی گردد. امروز شما دوست ندارید دوباره در روتین قبلی گیر کنید و ترجیح می دهید که بیرون بروید و تغییر منظره بدهید. این کار برای شما یک دنیا خوبی دارد و حتی به حیات عشقی شما امیدها و انتظارات بیشتری می دهد. قطعاً همه چیز در حال بهبود است. اعضای تیم در محل کار امروز به شما نیرویی که می خواهید می دهند تا بتوانید در سطح مناسبی کار کنید. از دیگران مشورت بخواهید و نترسید از اینکه خودتان کاری انجام بدهید. کار مستقل امروز برای شما بسیار باارزش است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 314 بار
دیدگاهتان را بنویسید

bahareh در تاریخ 24 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام، امکانش هست فالهای قبلی یا بعدی رو بتونیم ببینیم؟؟

ali در تاریخ 24 تیر 1392 گفته : پاسخ دهید

سلام، بله تو صفحه اصلی این امکان وجود داره.

css.php