کد خبر : 262197 تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۵۳

فال روزانه جمعه 29 شهریور ۹۸

فال روزانه جمعه ۲۹ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: امروز اتفاقات غیر مترقبه زیادی رخ خواهند داد و شما قادر به جلوگیری از رخ دادن آنها نخواهید بود. انرژیتان شما را به حرکت وا می دارد و آنچنان قوی است که اگر از آن به خوبی استفاده کنید از …

فال روزانه جمعه 29 شهریور ۹۸

فال روزانه جمعه ۲۹ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز اتفاقات غیر مترقبه زیادی رخ خواهند داد و شما قادر به جلوگیری از رخ دادن آنها نخواهید بود. انرژیتان شما را به حرکت وا می دارد و آنچنان قوی است که اگر از آن به خوبی استفاده کنید از پس هر مشکلی به آسانی بر خواهید آمد. اطرافیانتان بسیار دمدمی مزاج عمل می کنند و مدام مشغول انجام دادن کارهای تکراری هستند. سعی کنید تحت تاثیر اعمال آنها قرار نگیرید و تمرکزتان را بر روی هدفتان حفظ کنید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید محدودیت هایتان را زیر پا بگذارید و به هدفتان برسید، همین حالا باید دست به کار شوید و تمام توانتان را به کار بگیرید تا بتوانید با وجود این محدودیت ها به خواسته تان برسید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

ممکن است امروز نتوانید تمام کارهایتان را به انجام برسانید و چند کار را نیمه تمام رها کنید. سعی کنید از اینکه این اتفاق افتاده زیاد ناراحت نباشید و مدام به کارهای نیمه تمامتان فکر نکنید. این کار فقط ذهن شما را مشغول می کند و توانایی معقولانه عمل کردن را از شما می گیرد. بیشتر اوقات افرادی سر زده به دیدن شما می آیند و از شما می خواهند به آنها کمک کنید و یا قصد مشورت کردن با شما را دارند. سعی کنید هنگام مواجهه با این حجم از مسئولیت و کارها خونسردی خود را حفظ کنید و با حوصله و تمرکز بالا به حل مشکلات بپردازید. به توصیه های دیگران خوب گوش کنید و سعی کنید به کارهای ناتمام فکر نکنید. تمرکزتان را بر روی کارهای تمام شده بگذارید.

فال روزانه متولدین خرداد:

روزی فوق العاده و پر از شگفتی در انتظار شماست. از هر نظر آماده رفتن به یک سفر هیجان انگیز و پر از اتفاقات غافلگیر کننده هستید و این سفر خود به خود برای شما مهیا خواهد شد. کارهای نیمه تمامتان را تکمیل کنید و همه چیز را برای این سفر آماده کنید. انرژی بالایی برای این سفر خواهید داشت و چیز های زیادی را کشف خواهید کرد و چه بسا شیوه زندگیتان در این سفر تغییر کند. توانایی بالایی در استفاده هماهنگ از وسایل برقی و تکنولوژی های جدید دارید. این توانایی به شما در دست یافتن به فرصت های طلایی کمک خواهد کرد. سبک قدیمی زندگی را رها کنید و کمتر به دنبال روش های تکراری برای زندگی خود باشید.

فال روزانه متولدین تیر:

امروز در زمینه های مختلف آزمایش می شوید، پس خود را برای هر اتفاق غیر منتظره ای آماده کنید. بخش مهمی از زندگیتان مورد امتحان و آزمایش قرار می گیرد و شما چاره ای جز روبرو شدن با این واقعیت سخت و ترسناک نخواهید داشت. آیا این موضوع با شخصیت درونی شما ارتباط مستقیم دارد؟ اگر اینگونه است پس به احتمال زیاد به آسانی از پس آن بر می آیید و سر بلند از این امتحان بیرون می آیید. اگر با زحمت و سختی مواجه شده اید، بدانید که وقت آن است که تغییری اساسی در زندگیتان ایجاد کنید. نتیجه این آزمایش هر چه باشد، شما توانایی کنار آمدن با آن را خواهید داشت. سردرگم نباشید و تمرکزتان را بر روی کارهایتان حفظ کنید.

فال روزانه جمعه ۲۹ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین مرداد:

انرژی زیادی در دسترس دارید و این انرژی بسیار متغیر و پر قدرت است. شما استقامت لازم برای ایجاد تغییرات بزرگ را دارید و فرصتی برایتان فراهم شده تا محدودیت ها و عواملی که شما را از رسیدن به هدفتان باز می دارند را از بین ببرید. جنبه های تازه و نو از زندگیتان که با شخصیت آزاد گرایانه شما ارتباط مستقیم دارند را بپذیرید و از مخفی کردن آن بپرهیزید. به روح و ذهن خود آرامش دهید. برای این منظور می توانید در طبیعت قدم بزنید و یا به موسیقی مورد علاقه تان گوش کنید. چند وقت است که به سختی کار می کنید. امروز ذهن خود را از هرگونه دغدغه خالی کنید و فقط استراحت کنید.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز ممکن است بعضی ها بخواهند شما را قانع کنند که در ارتباط با مسئله ای نظرتان را تغییر داده و بپذیرید که دارید اشتباه می کنید. فکر نکنید که اگر با کسی در ارتباط با موضوعی اختلاف نظر دارید لزوما حق با اوست و اشتباه از جانب شماست. اختلاف نظر بین دو نفر لزوما نشان دهنده این نیست که یکی از آنها در اشتباه است، شاید فقط زاویه دیدتان با هم فرق داشته باشد. امروز شدیدا احساس می کنید که به استراحت و تجدید قوا احتیاج دارید و دوست دارید تا جای ممکن در رختخواب بمانید و کاری نکنید. اشکالی ندارد، هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید، ولی کارهایی که باید انجام دهید را هم در نظر داشته باشید و در مورد آنها کوتاهی نکنید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز موقعیت های خوبی برای ماجراجویی برای شما فراهم خواهد شد. سعی کنید خودتان را خیلی درگیر کارها و چیزهای کوچکی که اهمیت چندانی ندارند نکنید و از فرصت های به دست آمده استفاده کنید. سعی کنید زاویه دید گسترده ای داشته باشید، دنیای عظیمی پیش رویتان است که باید آن را کشف کنید. امروز غافل گیری هایی در انتظارتان خواهند بود، خودتان را برای هر چیزی آماده کنید. حتی اگر همه چیز خیلی خوب و روبراه به نظر می رسد هم احتیاط کردن و استفاده از عقل سلیم را فراموش نکنید و اطلاعات کافی در مورد قدم هایی که می خواهید بردارید کسب کنید. با قدم های کوتاه پیش بروید و همیشه تعادل را رعایت کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز درست همان وقتی که شما در انتظار کمی هیجان و ماجراجویی هستید ناگهان سر و کله افراد و اتفاق های غیر منتظره ای پیدا خواهد شد. با خیال راحت از این فرصت استفاده کنید و وقتتان را بیش از اندازه صرف دو دو تا چهار تا کردن نکنید. بهتر است به خاطر انجام کارهایی که کرده اید پشیمان شوید، تا این که به خاطر کارهایی که نکرده اید حسرت بخورید. امروز هر چه بیشتر برای توجیه رفتارهایتان تلاش کنید کمتر درکتان خواهند کرد و هیچ نتیجه ای به دست نخواهید آورد. به جای اینکه به کلمات اتکا کنید سعی کنید با کارهایتان نیات خود را به دیگران نشان دهید و دست از بازی با کلمات بردارید.

فال روزانه جمعه ۲۹ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز نباید رفتارتان سلطه جویانه باشد، به ویژه وقتی که پای دیگران در میان است. شما روابط ویژه ای با اطرافیانتان دارید و بهترین راه برای حفظ این روابط این است که اجازه دهید همان طوری که خودشان می خواهند زندگی کنند و چیزی را به آنها تحمیل نکنید، شما مالک آنها نیستید، نمی توانید باشید. بعد از این که به اندازه کافی با دوستانتان وقت گذرانده و نیاز خود به داشتن روابط اجتماعی با کسانی که مورد علاقه تان هستند برطرف کردید و پس از آن انجام وظایفتان، در یک روز تعطیل که کمی هم احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید لم دادن روی کاناپه و خواندن کتاب مورد علاقه تان بهترین کار ممکن می تواند باشد.

فال روزانه متولدین دی:

امروز مسائل مرتبط با عشق و روابط عاطفی به نفع شما پیش خواهند رفت و عشق درست همان زمانی که اصلا فکرش را هم نمی کنید به سراغتان خواهد آمد. در حال حاضر خلاقیتی در درونتان به جوشش در آمده که بهترین شکل برای بروز آن انجام کارهای هنری است. حالا که روز تعطیل است و وقت دارید به برنامه هایتان فکر کنید و اگر تغییراتی لازم دارند آنها را اعمال کنید. هر کاری که اکنون انجام دهید در آینده برایتان نتیجه های خوبی به همراه خواهد داشت. یادتان باشد که هر چقدر بیشتر برای به دست آوردن چیزی تلاش کنید، زمانی که آن را به دست می آورید برایتان عزیزتر خواهد بود، پس اشکالی ندارد اگر مجبور باشید کمی سختی را تحمل کنید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز باید بعضی چیزها را به شانس و اقبالتان واگذار کنید و بپذیرید که برخی چیزها به شرایط موجود بستگی دارند و نمی توانید همیشه همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. شما در حال حاضر خیلی خوش بین هستید و افکار مثبت شما را نسبت به آینده امیدوار کرده اند. این موقعیت خیلی خوبی برای پیدا کردن انگیزه و تلاش بیشتر است، اما مواظب باشید دچار ساده انگار نشوید و هر از گاهی با جدیت بیشتری شرایط را بسنحید تا مبادا مشکلی برایتان به وجود بیاید. امروز ممکن است از لحاظ عاطفی در وضعیتی پیچیده قرار گرفته باشید. به ندای قلبتان گوش کنید، وقتی سخن از عشق به میان می آید چیزی جز گوش کردن به صدای قلبتان به شما کمک نخواهد کرد.

فال روزانه جمعه ۲۹ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز اوضاع به نفع شما خواهد بود و تقریبا بیشتر کارها، به ویژه مسائل مرتبط با عشق و احساسات، همان طوری که خودتان می خواهید پیش خواهند رفت. شور و هیجان عجیبی که در وجود خود احساس می کنید را با شخصی که دوست دارید به اشتراک گذاشته و با هم کارهایی را انجام دهید که برای شما به تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی تبدیل خواهند شد. به هر مهمانی و جشنی که دعوت شدید آن را بپذیرید وگرنه چیزهای با ارزشی را از دست خواهید داد. به ویژه اگر مجرد باشید شرکت کردن در این مهمانی ها فرصت آشنایی با فردی را برایتان فراهم خواهد کرد که ممکن است روزی به عشق زندگیتان تبدیل شود.

فال روزانه جمعه 29 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 29 شهریور ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 361 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php