کد خبر : 93414 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۵

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین مانند بازی شطرنج شما باید برای هر قدمی که برمی دارید خوب فکر کنید. شاید رقیبتان مدت زمان زیادی را صرف فکر کردن درباره قدم بعدی اش کنید و شما صبر نداشته باشید. در نتیجه شتابزده تصمیم می گیرد. شما هم باید هرچقدر وقت نیاز دارید …

فال روزانه امروز یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

مانند بازی شطرنج شما باید برای هر قدمی که برمی دارید خوب فکر کنید. شاید رقیبتان مدت زمان زیادی را صرف فکر کردن درباره قدم بعدی اش کنید و شما صبر نداشته باشید. در نتیجه شتابزده تصمیم می گیرد. شما هم باید هرچقدر وقت نیاز دارید بگذارید و خوب فکر کند. رقیب شما در مورد دو سه حرکت بعدی اش هم فکر کرده است، پس خوب تمرکز کنید. امروز حس می کنید که انگار دارید روی صحنه تئاتر نقش بازی می کنید. همه در حال تماشای شما و حرکاتتان هستند. شما می توانید از پس آن بربیایید. از اینکه به راحتی و با اعتماد به نفس از موقعیتی به موقعیت دیگر بروید مشکلی ندارید. سرتان را بالا بگیرید و چانه خود را جلو بدهید، چون امروز روز درخشش شماست.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز باید از لاکتان دربیایید. شما متوجه می شوید که افراد نسبت به احساسات شما حساس تر شده اند، زیرا به نظر می رسد که خودشان عاطفی تر هستند. ارتباطات امروز از طریق کانال های غیرمکالمه ای و نه روش های سنتی انجام می شود. حرف های زیادی پشت یک نگاه، یک چشمک یا یک احوالپرسی طولانی هست. بگذارید دیگران بفهمند که شما به آنها با جان و دل گوش می دهید. اعتماد به نفس شما باعث می شود که امروز از هر موقعیت دشواری سربلند بیرون آیید. سعی کنید در هر مسئله ای زیاد احساساتی نشوید. باید همه چیز را آسان بگیرید و انرژی خود را بالا نگه دارید. اگر فکر می کنید در موقعیت بدی گیر افتاده اید، ننشینید و منتظر کمک بمانید. خودتان باید خودتان را از مخمصه درآورید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز کمی احساس بیقراری می کنید زیرا می دانید که چیزی قرار است اتفاق بیفتد ولی دقیقاً نمی دانید که چیست. این انرژی مانند رودی است که زیر پاهایتان جریان دارد و شما روی پلی ایستاده اید. این آب وسوسه کننده است، ولی شما هنوز جسارت شیرجه زدن را نیافته اید. اینطور نیست که شما مجبور باشید بخشی از هر چیزی باشید. شاید سرنوشت شما آن طرف پل باشد. شما از لحاظ فیزیکی و جسمانی احساس نیرو و قدرت و انرژی زیادی می کنید. روز خوبی برای گسترش افق هایتان است. همه نشانه ها به موفقیت شخصی و کاری شما اشاره می کنند. ارتباطات خوب و شگفت انگیزی با دوستان و همسایه ها دارید و این برای شما اطلاعات و اخبار مفیدی را تهیه می کند. شما می دانید با این اخبار چه کنید. با حس ششم تان جلو بروید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر امروز صبح از خواب بیدار شدید و چیزی جز ماندن زیر لحاف نخواستید، بدانید که شما تنها نیستید. گرمای خوبی در مورد امروز وجود دارد که باعث می شود شما آسیب پذیر شوید. سعی کنید خودتان را با افرادی که از شما حمایت می کنند محاصره کنید. کلمات و حرف های ناملایم امروز بیش از همیشه نیشدار هستند و باعث می شوند که آرزو کنید کاش تمام روز در منزل می ماندید. نبوغ و اهل عمل بودن شما امروز موفقیت را از آن شما می کند. امروز کاری را به انجام می رسانید که مفهوم مهمی برای شما دارد و از خودتان بسیار راضی و خوشحال خواهید شد اگر این کار به ثمر برسد، حتی ممکن است هیجانزده شوید. افراد زیادی به خانه شما می آیند و می روند و این افراد اعضای خانواده یا مهمان هستند. تعادل خود را حفظ کنید و تمرکزتان را از دست ندهید.

فال روزانه متولدین مرداد

شاید امروز مسیر متفاوتی را در پیش بگیرید. شما مانند پرنده ای بر فراز یک چشم انداز در پرواز هستید. همینطور که پرواز می کنید، شریک زندگی تان روی زمین در تلاش است تا به گرد پای شما برسد. اگر به پرواز ادامه دهید، گم می شوید و گیج و آشفته مسیر برگشت را نخواهید یافت. پاهایتان را روی زمین بگذارید و در کنار عشق تان قدم بردارید. امروز از لحاظ عاطفی حس خوبی دارید. پس نگذارید که این اعتماد به نفس از بین برود. بدانید که می توانید از نور درونی خود برای روشن کردن مسیر دیگران هم استفاده کنید. گوش شنوا داشته باشید و برای کسانی که به شما نیاز دارند شانه ای برای گریه کردن ارائه کنید. امروز دیگران مانند آهن جذب آهنربای شما می شوند. زندگی پر از تغییر و دگرگونی است.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز حس می کنید که انرژی شما به خانه آمده است. گاهی اوقات اگر 100 درصد حس نکنید که خودتان هستید، نمی خواهید از خانه خارج شوید. امروز حس بهتری دارید و آماده اید که دنیا را فتح کنید. عواطف و احساسات شما در راستای اعمال و چیزهایی هستند که برایتان مثل روز روشنند. شما می دانید که کدام مسیر را انتخاب کنید. این مسیر کاملاً آشکار و مشخص است. امروز بعضی کارهای کاغذبازی اداری را باید انجام دهید. شاید هم کلی تماس تلفنی داشته باشید. ارتباطات شما امروز واضح، باز و روراست می شود و شما آنچه می خواهید را به انجام می رسانید.

فال روزانه متولدین مهر

شخصیت غیرعادی شما امروز مورد تقدیر قرار می گیرد، ولی نباید زیاده روی کنید. برای جدیت هم جایی بگذارید. حس مبهم و رویاگونه ای در روزی مانند امروز وجود دارد که ممکن است تمرکز کردن روی یک چیز را برایتان سخت کند. اگر تظاهر کنید که راه حل را می دانید در حالیکه واقعا اینطور نیست، فقط آشفتگی و گیجی اطرافیان خود را بیشتر می کنید. در نهایت حقیقت آشکار خواهد شد. امروز انگار همه از شما درخواست هایی دارند و این قضیه شما را مردد و دودل می کند. موفقیت کاری شما با سوءتفاهمی از سوی شریک تان به تأخیر می افتد. این مسئله را می توان حل کرد. بهتر است که قبل از هر کاری کمی استراحت به خودتان بدهید و همه چیز را حل کنید و بعد روانه این راه شوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز باید سعی کنید احساس راحتی بیشتری نمایید. یادتان باشد که آرامش درونی بخش بزرگی از سلامتی شماست. این آرامش از طریق تعمق و بررسی خاموش جایی که در زندگی قرار دارید بدست می آید. سعی کنید زیاد روی مسائل مادی فوکوس نکنید. در عوض بیشتر روی حالت معنوی و عاطفی تمرکز کنید. دیگران هم شاید امروز احساساتی باشند و حال و هوای حزن انگیزی داشته باشند، پس به آنها بپیوندید و با آنها همدردی کنید. امروز روز خوش شانسی شماست، چه از لحاظ کاری، چه عشقی، چه پولی و چه سلامتی. برنامه های شما برای مسافرت به تحقق می پیوندد و راه حلی که مدتها منتظرش بودید امروز خودش را نشان می دهد. شما خیلی اشتیاق دارید و نسبت به آینده خوش بین هستید. با آنکه حس می کنید پر از زندگی و انرژی هستید، ولی حد و مرز نمی شناسید.

فال روزانه متولدین آذر

شاید برایتان سخت باشد که امروز جواب ها و راه حل ها را بیابید. همچنین برایتان سخت است که منظورتان را به طرف مقابل تفهیم کنید، به خصوص اینکه امروز همه سر به هوا هستند. اگر خودتان نیز امروز در هپروت سیر می کنید تعجب نکنید. بهتر است بجای تلاش برای مجبور کردن خودتان جهت برگشتن به دنیای واقعی، کمی دیدگاه تان را عوض کنید و از چشم انداز جدیدی به اوضاع بنگرید. اگر منتظر تسویه حسابی بودید، امروز بالاخره به آن می رسید یا نشانه هایش را می بینید. روز بسیار خوبی برای سرمایه گذاری روی ملک زمین یا آپارتمان است. بهتر است قبل از امضای هر قراردادی خوب تحقیق کنید و پرس و جو نمایید. ذهنتان کمی مه آلود است و هر کاری که انجام می دهید مستلزم دقت و تمرکز بیشتر از همیشه است.

فال روزانه متولدین دی

امروز روز شماست. شاید متوجه شوید که امروز افراد برای گرفتن توصیه و حمایت به سوی شما می آیند. آنها گارد خود را زمین می گذارند و آزادانه تر چیزهایی که شما می گویید را می پذیرند. امروز گفتگوها به موضوعات معنوی تری می انجامند و شاید کار به جایی برسد که شما به افراد درس هایی در مورد معنای زندگی بدهید. مسائل کاری و پولی امروز به پیشرفت ادامه می دهند و اعتماد به نفس شما بالا می رود و ذهن و فکر مثبتی دارید. باید به جذب خوش شانس ادامه بدهید. منتظر سورپرایزهای خوشایند بیشتری باشید. شما دوستان تازه ای پیدا می کنید و ارزش های معنوی مشترکی می یابید. دوستی های قدیمی از همیشه محکمتر می شوند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز برای شما بسیار مهم است که بیش از همیشه احتیاط کنید. حتماً باید آرامش خود را حفظ کنید و قبل از نشستن پشت فرمان آمادگی خود را بدست آورید. اگر سوار موتورسیکلت می شوید کلاه ایمنی را فراموش نکنید. امروز احساسات نیرومندی که برایتان بوجود می آیند برایتان جوابی فیزیکی فراهم می کنند که بسیار مؤثر بوده و کمی هم خشونت آمیز است. مراقب چنین مسائلی باشید. شانس مسافرت رفتن بطور غیرمنتظره ای برایتان پیش می آید و شما تردید دارید که به این سفر بروید یا نروید. خوب و با دقت آن را بررسی کنید. اگر برایتان مقدور است به این مسافرت بروید. وقت عقب نشینی و گوشه گیری نیست.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شاید نخواهید آزادانه و رک و راست چیزی را به فردی اعتراف کنید، حتی با اینکه می دانید کاملاً صحت دارد. احتمالش زیاد است که شما تلاش کنید پشت مانعی مخفی شوید که بین شما و عشق تان یا یکی از اعضای خانواده تان بوجود آمده است. اگر روی این رفتار خود پافشاری کنید، شاید به این سوال برسید که اصلاً چرا وارد چنین رابطه ای شده اید که این اصلاً خوب نیست. برای موفق شدن در کار جدید باید ارتباطات صادقانه ای داشته باشید. امروز قطعاً زمان شراکت ها، روابط و جلسات و ملاقات هایی با افراد شاخص است. شما شانس ها و فرصت های زیادی برای تعامل با دیگران خواهید داشت و ایده ها و افکار خود را با آنها مبادله خواهید کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 686 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php