کد خبر : 52527 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۱۵

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین یک رویداد اجتماعی باعث می شود تا با دوستان قدیمی خود ملاقات داشته باشید که معامله خوبی برای شما به شمار خواهد رفت. فرصت های امروز به شما صمیمیت و انرژی بسیاری می بخشند و احساس می کنید رام آنها هستید و خودتان اختیاری ندارید. خیلی نگران …

فال روزانه امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲فال متولدین فروردین

یک رویداد اجتماعی باعث می شود تا با دوستان قدیمی خود ملاقات داشته باشید که معامله خوبی برای شما به شمار خواهد رفت. فرصت های امروز به شما صمیمیت و انرژی بسیاری می بخشند و احساس می کنید رام آنها هستید و خودتان اختیاری ندارید. خیلی نگران این مساله نباشید. گاهی سکوت و خوش اخلاقی بسیار بهتر از حرف زدن، انسان را در موقعیت های خوب و مرکز توجه قرار می دهند. بهتر است امروز به کار خود توجه زیادی داشته باشید و به حرف های اطرافیان نیز گوش دهید. امروز متاسفانه ممکن است حرفی به فرد مورد علاقه خود بگویید که باعث ناراحتی او بشود و خودتان نیز در آینده از آن پشیمان خواهید شد.

فال متولدین اردیبهشت

امروز با فردی همکاری خواهید داشت که از نظر روحی بسیار به او احساس نزدیکی و صمیمیت دارید. این می تواند یک رابطه رمانتیک باشد. اگر این رابطه بیشتر عاطفی است تا کاری، بهتر است در حال حاضر حرفی نزنید و هیچ اقدامی انجام ندهید. موقعیت های امروز شما را در وضعیت های احساسی قرار می دهند. البته این را بدانید که امروز جذاب و زیبا شده اید و این جذابیت فقط امروز دوام دارد. بنابراین از آن نهایت استفاده را ببرید. با این همه احساس و لطافت روحی که امروز دارید، خوب است فرد مورد علاقه خود را دعوت کنید تا بعدازظهر شاد و رمانتیکی با یکدیگر داشته باشید.

فال متولدین خرداد

امروز بیشتر زندگی شما حول محور عشق و تاثیرگذاری می چرخد. احتمالا امروز ارتباط بسیار نزدیک با یکی از دوستان صمیمی، اعضای فامیل یا حتی نامزدتان پیدا کنید. حتی شاید در این زمینه کلی رویاپردازی هم کنید. هر رابطه ای که امروز برقرار کنید تا ابد ادامه خواهد داشت. مسایل احساسی امروز بسیار بختکی و بی پایه و اساس هستند. به طور مثال، نامزدتان یک دقیقه خوب و پر احساس است و دقیقه دیگر اصلا نمی توان با او حرف زد. اگر می خواهید ار روز خود بهره ببرید، برای هر لحظه آن برنامه ریزی کنید.

فال متولدین تیر

امروز توضیحات واقعی اما باورنکردنی در مورد غیبت یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود پیدا خواهید کرد. همه دلایل بسیار مثبت هستند و شما از اینکه تفکرات بدی در مورد او داشته اید بسیار شرمنده خواهید شد. این حساسیت به بقیه افراد برای مدتی با شما همراه خواهد بود و گاهی احساس می کنید، افزایش نیز می یابد. شاید این همه کنجکاوی باعث شود تا آنها را بهتر و بیشتر بشناسید و درک کنید. امروز با احساسات خود صادق هستید. اگر باید حرفی را مطرح کنید، بدانید امروز زمان مناسبی نیست زیرا حرف هایتان برای طرف مقابل چندان واضح و شفاف نیستند و شاید به خراب شدن رابطه شما منجر شود.

فال متولدین مرداد

امروز به طور عمیقی تحت تاثیر فردی قرار خواهید گرفت که قلبا به او احساس علاقه و نزدیکی می کنید. حتی پیش از بیان حرف های دل خود نیز دچار شعف و کیفوری خاصی می شوید که برایتان بسیار جذاب است. کمی شک و تردید به آدم ها کاملا نرمال و حتی لازم است اما اجازه ندهید خیلی زیاد شود. اگر در اثر تجربه متوجه شده اید احساساتتان هرگز به شما دروغ نمی گویند، به آنها اعتماد کنید. هر چه بیشتر با خود فکر می کنید، بیشتر گیج و سردرگم خواهید شد. بهتر است در مورد احساسات و نیازهای خود با فرد موردعلاقه صحبت نکنید زیرا نتیجه ای ندارد. آن را به فردا موکول کنید.

فال متولدین شهریور

خوش‌رفتاری و مهربانی شما امروز بالاخره پاسخ می دهد و فردی که دوست دارد با شما معامله بزرگی انجام دهد، به شما ایده هایی می دهد تا درآمد خود را افزایش دهید. شاید این آشنایی بسیار قدیمی باشد و به همین دلیل می توانید برای مدت طولانی و به خوبی با یکدیگر همکاری داشته باشید. این موقعیت و فرصت خوبی است آن را از دست ندهید. اگر فرد خاصی را دوست دارید، احتمالا امروز به طور مدام رویاپردازی می کنید و در ذهنتان با او به مکان های جالب می روید و تفریح می کنید. شاید همه این مسایل را با او در میان بگذارید. اما پیش از هر حرف و اقدامی به نیرو و احساسا ت واقعی خود توجه کنید.

فال متولدین مهر

امروز روابط رمانتیک، عاشقانه و احساساتی در صدر خواسته های شما هستند. همه وجوه زندگی شما نیز با آنها گره خواهد خورد. این مساله رابطه میان شما و فرد موردعلاقه تان را بهتر می کند. با هم بودن حس قدرت به شما می دهد. اگر هم دوست یا نامزد ندارید، تعجب نکنید که امروز با فرد رویاهای خود آشنا خواهید شد. البته این امکان نیز وجود دارد که بسیار دمدمی باشید و این در یک رابطه عاطفی به هیچ عنوان خوب نیست. زیرا طرف مقابل روی حرف ها و قول های شما حساب باز می کند.

فال متولدین آبان

شما انسانی هستید که ذاتا به پیشرفت و کسب دانش علاقه دارد. امروز ممکن است ایده های خود را با فردی که اطلاعات خوبی نیز دارد در میان بگذارید. اگر در نظر دارید کسب و کار جدید راه اندازی کنید، امروز بهترین فرصت است. تنها نکته منفی آن این است که خیلی خود را سرگرم کار می کنید و همین باعث می شود از مسایل دیگری که ارزشمند هستند، غافل شوید. امروز مدام نامزد خود را برای کارهای کرده و نکرده مواخذه می کنید. در برخی موارد او هیچ تقصیری ندارد و شما مصرانه او را تقصیرکار قلمداد می کنید. این باعث از بین رفتن رابطه می شود. بهتر است به جای این بحث ها با هم بیرون بروید و غذا میل کنید.

فال متولدین آذر

امروز باید برای یک دوست صمیمی یا فردی که دوستش دارید نامه بنویسید یا با او تماس تلفنی برقرار کنید. این روزها خیلی کار می کنید و نمی توانید به ساده ترین مسایل زندگی خود برسید. دوستان می توانند الهام بخش شما در آغاز کاری جدید باشند یا مشکلات کار موجود را به شما یادآوری کنند. خوبی های آنها را همیشه به یاد داشته باشید. شاید در آینده آنها به کمک شما نیاز پیدا کردند. عشقی که امروز احساس می کنید مملو از بحث و خوشحالی است. به زبان سده تر، تضادی میان احساسات شما وجود دارد. امروز در خانه نمانید و بیشتر وقت خود را با یکدیگر بیرون سپری کنید.

فال متولدین دی

ایده های بسیار جالب و ارزشمندی در حوزه کاری به ذهن شما خطور می کند. تنها سوال اینجا است آیا می توانید این فرضیه ها را اجرایی کنید یا خیر؟ برخی از آنها کاربردی و قابل اجرا هستند، اما برخی دیگر این خصوصیت را ندارند. اما اگر در این مسیر جدی هستید، باید تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام دهید. بهتر است لباس های شاد و روشن بپوشد و به وضع ظاهری خود رسیدگی کنید. عینک بدبینی را کنار بگذارید و با آرامش و مهربانی در مورد نیازها و احساسات واقعی خود با شریک زندگیتان صحبت کنید.

فال متولدین بهمن

امروز احتمالا غرق در معنویات خواهید بود. همیشه مسایل روحی و ماورایی شما را جذب کرده است و امروز بیش از هر زمان دیگری بروز خواهد کرد. البته الهاماتی که به شما می شوند همه در هنر نقاشی، شعر یا موسیقی شما تاثیر بسیار خواهد داشت. فقط سعی کنید ایده های خود ا سریعا یادداشت کنید تا فراموش نشوند. اگر رازی دارید که شما را از نامزد/همسرتان دور نگه می دارد، بدانید امروز بیش از همیشه درباره آن احساس گناه خواهید کرد. گاهی دوست دارید آن را برملا کنید اما به خود فکر می کنید بیان آن نیز دردی را دوا نخواهد کرد.

فال متولدین اسفند

امروز این خبر خوش به شما می رسد که پولی که مدت ها منتظر آن بوده اید، بالاخره امروز به دست شما خواهد رسید. این خبر بسیار عالی و خوشایندی است و حتی ارزش جشن گرفتن دارد. اگر هنوز باور ندارید، باید باور کنید که همه انتظارهای طولانی شما سرانجام امروز به پایان می رسند. شاید کمی خجالتی باشید اما این را بدانید اگر در رابطه عاطفی قدم پیش بگذارید، ترس و خجالت شما نیز از بین خواهد رفت و می توانید رابطه خود را به بهترین شکل مدیریت و هدایت کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 522 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php