کد خبر : 73467 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۴

فال روزانه امروز جمعه 2 اسفند ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین امروز به طور موقت حس به ستوه آمدن دارید و احساس می کنید همه چیز با شما سر عناد دارد. امروز یک زن با توطئه چینی شایعه پراکنی و جوی که شما در آن حاضر هستید را متشنج می کند. شاید شما هم وسوسه شوید به …

فال روزانه امروز جمعه 2 اسفند ۱۳۹۲فال روزانه متولدین فروردین

امروز به طور موقت حس به ستوه آمدن دارید و احساس می کنید همه چیز با شما سر عناد دارد. امروز یک زن با توطئه چینی شایعه پراکنی و جوی که شما در آن حاضر هستید را متشنج می کند. شاید شما هم وسوسه شوید به او ملحق شوید اما این کار را نکنید. پیش از اینکه فریب او را بخورید در مورد صحت حرف هایش تحقیق کنید زیرا ممکن است بعدها از کار خود پشیمان شوید. شما اصولا دوست ندارید با عجله و هیجان وارد یک رابطه شوید و ترجیح می دهید در وجود خود از عشقتان لذت ببرید. اما بد نیست علاقه خود را بروز دهید، شاید با واکنش خوب و مثبتی روبه رو شدید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز دچار نوعی پیش آگاهی ماورایی می شوید. برخی از رویدادهای درونی باعث می شود تا فشارهای روحی بالا بیایند و بتوانید آنها را تشخیص دهید و برطرف کنید. رویاهای شما بسیار واضح هستند و نباید با دید منفی به آنها بنگرید. آنها را یادداشت کنید و از اینکه شاید یک هنرمند ذاتی باشید چندان تعجب نکنید. امروز احساسات پرهیجانی دارید و در همین راستا، فرد خاصی که او را می شناسید از شما دعوت می کند تا با یکدیگر مثلا برای صرف شام به رستوران بروید. قبول کردن یا نکردن این دعوت به حس شما بستگی دارد. اگر دوست دارید، تعلل نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بیش از هر مساله دیگری به عشق و رابطه خود فکر می کنید. امروز احساسات و اشتیاقات شما بسیار زیاد هستند. بسیار تمایل دارید همه وجود خود را به فرد مورد علاقه تان تقدیم کنید. این حس خوب به شریک عاطفی شما نیز منتقل می شود و با یکدیگر یک روز عالی و پر از هیجان را سپری خواهید کرد. به واسطه انرژی های مثبت امروز می توانید تغییرات مثبتی در دوستی خود با یک دوست قدیمی تغییرات مثبتی به وجود بیاورید. امروز احساسات در فاز جدیدی قرار دارند که بسیار خوشایند شما هستند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز یکی از اعضای خانواده شما احساس ناراحتی و غمگین بودن دارد و دوست دارید با او حرف بزنید تا از این فاز بیرون بیاید. اما او به حرف زدن تمایلی نخواهد داشت. همین مساله موجب ایجاد تنش و فضای پراسترس در خانه می شود. شاید همیشه سعی می کنید که سرتان به کار خود باشد، اما امروز این استرس بر شما نیز تاثیر می گذارد. سعی کنید با همه اطرافیان منصفانه برخورد کنید. اگر مجرد هستید احتمالا امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید. یا اینکه فرصتی پیدا خواهید کرد تا به فردی که دوستش دارید نزدیک شوید. این دوستی می تواند تجربه متفاوتی برای هر دو شما باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

استفاده زیاد از انواع کتاب، مجله یا کامپیوتر باعث می شود تا در معرض سردردهای ناشی از خستگی چشم قرار بگیرید. هنگام استفاده از این وسایل فاصله را رعایت کنید و هر یک ساعت یکبار به چشمان خود استراحت دهید. البته مسایل احساسی و عاشقانه امروز بر کار کردن شما تاثیر خواهد گذاشت. امروز بیشتر دوست دارید به جای کار کردن، با عشقتان تلفنی حرف بزنید. تقریبا همه این را دوست دارند اما باید میان شغل و زندگی شخصی خود تعادل برقرار کنید. امروز شما و شریک عاطفیتان هر دو دوست دارید با یکدیگر بیرون بروید و یک شام عاشقانه صرف کنید و پس از آن کارهایی را انجام دهید تا جاهایی بروید که تاکنون نرفته اید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما ذاتا روانشناس هستد. لازم نیست فردی را خیلی خوب بشناسید تا احساسات و تفکرات او را بخوانید و تشخیص دهید. شما خیلی راحت و به واسطه استعدادهای درونی می توانید به فکر و روح افراد نفوذ کنید و از واقعیتِ وجودی آنها آگاه شوید. مطالعه سرتیتر خبرها امروز ایده هایی را در ذهن شما متبادر می کنند. خوب است هر چه به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید تا بعدها بتوانید از نشانه های آنها برای تعیین مسیر درست استفاده کنید. امروز با همه وجود حواستان به یک فرد خاص است و فکر کردن به او همه ذهن شما را اشغال خواهد کرد. این فکر زیاد در بخش های دیگر زندگی شما تاثیر می گذارد. بهتر است در میزان رویاپردازی های خود تعادل برقرار کنید.

فال روزانه متولدین مهر

مشکلی که با اعضای خانواده خود پیدا می کنید باعث می شود تا فرار را بر قرار ترجیح دهید. لازم نیست با آنها وارد جنگ شوید. فقط کافی است با کمک گذشت زمان، ذهن خود را از ناراحتی هایی که او برای شما به وجود آورده است خالی کنید تا بتوانید راحت تر زندگی کنید و با ذهن بازتر کارهای خود را انجام دهید. امروز احساسات تند و تیز و پرهیجانی دارید و اشتیاقات عاشقانه شما بسیار بالا است. به همین واسطه می توانید در کنار فرد موردعلاقه خود لحظه های خوبی را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین آبان

مشکلات احساسی که همه در گذشته ها ریشه دارند، امروز به شما هجوم می آورند و افکار شما را احاطه می کنند. امروز بسیار زودرنج و حساس خواهید شد و همه چیز به شما برخواهد خورد. همه مسایل را به منظور منفی برداشت می کنید و فقط خودتان را آزار می دهید. بهتر است امروز مثبت‌اندیش تر این که هستید، باشید تا حس خوبی را تجربه کنید. اما در زمینه مسایل عاشقانه این فرصت را دارید تا کارهای هیجان انگیز و بسیار عالی را در کنار معشوق تجربه کنید و با یکدیگر احساس پرواز در آسمان را داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

ناسازگاری یا برخی مشکلات در محیط کار باعث می شود تا در مورد مسایل مالی دچار نگرانی هایی بشوید و کمی آرامش خیالتان را از بین ببرد. شاید بد نباشد در مورد موقعیت کنونی خود کمی بازنگری داشته باشید. برخی موقعیت ها و روندهای کاری خود را تغییر دهید. با ایجاد کمی تغییر می توانید موقعیت ثابت و خوبی در شغل خود پیدا کنید. امروز توان کنترل مشکلات موجود در رابطه عاطفی خود را نیز ندارید. شاید لازم باشد خیلی سخت نگیرید تا این روز پر استرس سپری شود.

فال روزانه متولدین دی

داشتن اعتماد به نفس یکی از مسایل لازم برای امروز است. برخی از اشتباهاتی که در گذشته انجام داده اید دوباره در کمین شما قرار می گیرند اما باید بتوانید بر وسوسه آنها غلبه کنید. اگر توان دور کردن این افکار را نداشته باشید بسیار عصبی و بی حوصله خواهید شد و این ناراحتی بر بخش های دیگر زندگی شما همچون کارتان نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت. داشتن درک و مهارت های خاص باعث می شود تا خود را از دیگران جدا کنید. اگر برای داشتن رابطه جدید در تلاش هستید، احتمالا با فردی مواجه خواهید شد که همه جانبه نظر شما را به خود جلب می کند و باعث می شود تا از روال عادی زندگی خود بیرون بیایید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما اصولا و عموما تمایل دارید بسیار سطحی به مسایل نگاه کنید اما امروز دقیقا برعکس است. تفکرات عمیق همه وجودتان را فرا می گیرد. بعلاوه، بسیار هم به مسایل هنری و معنوی از خود علاقه نشان خواهید داد. امروز بیش از همیشه ژرف اندیشی می کنید و به عمق مسایل فرو می روید. از نظر احساسی نیز بسیار پرانرژی و قدرتمند ظاهر خواهید شد. برخی تغییرات مثبت در زندگی عاطفی شما باعث می شود تا حس بهتری به رابطه خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

برخی نگرانی های مالی باعث می شوند تا در انجام کارهایی که مدت ها برای آنها برنامه ریزی کرده اید، تاخیری ایجاد شود. شاید سرمایه کافی نداشته باشید اما این مسایل همه موقتی هستند و می توانید در مدت کوتاهی به خواسته ها و اهداف خود دست پیدا کنید. با برنامه ریزی درست در مورد هزینه ها شاید بهتر بتوانید به سمت پیشرفت پیش بروید. امروز بسیار دوست دارید با فرد خاصی آشنا شوید که مدتی است از راه دور او را می شناسید. دوست دارید ببینید آیا او همان فردی هست که دوستش دارید یا خیر. به همین دلیل اشتیاق بسیاری برای نزدیک شدن به او دارید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 443 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php