کد خبر : 98555 تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۳۸

فال روزانه امروز جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین امروز را می توانید همان طور که انتظار داشتید برای خود جشن بگیرید و خوشحالی کنید. در میان دوستان یا اعضای خانواده خود خواهید بود و می توانید به خوبی از عهده فعالیت های اجتماعی خود بر بیایید. از پر بودن باک بنزین ماشین خود مطمئن …

فال روزانه امروز جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز را می توانید همان طور که انتظار داشتید برای خود جشن بگیرید و خوشحالی کنید. در میان دوستان یا اعضای خانواده خود خواهید بود و می توانید به خوبی از عهده فعالیت های اجتماعی خود بر بیایید. از پر بودن باک بنزین ماشین خود مطمئن شوید و به دل طبیعت بزنید و از لحظه های شاد لذت ببرید. سعی کنید غذاهای سالم میل کنید. اختلاف هایی که با عشقتان داشته اید امروز از میان می روند و می توانید شادی را دوباره میان خود تجربه کنید. با هم بیرون بروید و تفریح کنید. ناراحتی های قبل را نیز فراموش کنید.

فال روزانه متولدین اردیبشهت

امروز زمان جشن و خوشحالی است. در میان جمع باشید و رفتارهای اجتماعی خود را بهبود ببخشید. شاید لازم باشد دوستان خود را بازبینی کنید و بهترین آنها را برای وقت گذرانی انتخاب کنید. در خوردن احتیاط کنید و تا حد امکان آب زیاد بنوشید. فعالیت های ورزشی را فراموش نکنید. به طور مثال صبح پیاده روی کنید یا عصر برای دوچرخه سواری بیرون بروید. رابطه عاشقانه تان کمی کدر شده است. اما اگر فکر می کنید حرفی برای بیان هست، آن را با آرامش و بدون عصبانیت به او بیان کنید. باید فاصله میان خود را حفظ کنید تا مشکلی پیش نیاید و در ذهن خود نیز هیچ کس را کامل تصویرسازی نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بسیار دوست دارید جشن بگیرید و در میان جمعی از دوستان حاضر باشید. اما شاید بهتر باشد خیلی هم زمان خود را به تفریح سپری نکنید. لازم نیست در هر مجلسی که از شما دعوت شده است، شرکت کنید. در جمع های کوچک و دوستانه خوشحال تر خواهید بود تا جشن های بزرگ و شلوغ. احساسات خود را مخفی نکنید و در همین فرصت های شاد، خودتان باشید. آب زیاد بنوشید و فعالیت های ورزشی را نیز فراموش نکنید. در رابطه عاشقانه خود، به جای تمرکز روی موضوع های ناراحت کننده که احتمال بحث دارند، خیلی عادی و ساده با هم معاشرت کنید. اگر هم مجرد هستید، امروز به سختی می توانید فردی را بیابید که شریک عاطفی شما باشد. بهتر است مسایل احساسی را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز زمان جشن و خوشحالی است و باید از این فرصت ها استفاده کنید. در جمع های دوستانه یا خانوادگی شرکت کنید و سعی کنید از همه لحظه های خود لذت ببرید. این را به خاطر داشته باشید باید خودتان باشید اما نباید موجب ناراحتی شریک عاطفی یا همسرتان بشوید. گرم گرفتن با دوستان خوب است اما محدودیت ها را نیز رعایت کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید. شاید به مهمانی یا اجتماع بزرگی هم دعوت شوید. اما بدانید جمع های کوچک تر انرژی بهتر و بیشتری برای شما خواهند داشت. احتمال اینکه با شریک عاطفی خود دچار بحث بشوید زیاد است. ترجیحا از هر موقعیت ناراحت کننده ای دوری کنید تا این همه شادی که در این روز جاری است، خراب نشود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز به جمع ها و مهمانی های متعددی دعوت می شوید. بهتر است یکی از دعوت های دوستانه و کوچک را قبول کنید و در میان آنها شادی را تجربه کنید. در خوردن غذا نیز بسیار محتاط باشید. غذاهای ساده و سبک و حتی سالاد میل کنید تا از نظر تغذیه دچار مشکل نشوید. امروز خیلی راحت می توانید از دست شریک عاطفی خود عصبانی شوید و هر حرفی را نیز به زبان بیاورید. اما بهتر است مسایل را آسان تر بگیرید و از موقعیت های ناراحت کننده دوری کنید. وقتی زیاد از خود حرف می زنید می تواند برای دیگران بسیار ناراحت کننده باشد. در انتخاب واژه های خود دقت بیشتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بسیار دوست دارید حرف بزنید و هر چه در دلتان هست را به زبان بیاورید. اما بهتر است کمی سیاست داشته باشید و از انرژی های مثبت روز استفاده کنید. در جمع های دوستانه شرکت کنید و با یکدیگر این تعطیلی را جشن بگیرید. البته در تغذیه و نوع خوراکی هایی که میل می کنید بسیار احتیاط کنید. اگر متوجه شدید کسی قصد رقابت با شما را دارد، فقط به او لبخند بزنید و ساده از کنارش رد شوید. اینکه خود را همه چی تمام بدانید و دایم از توانایی های خود دم بزنید می توانید موجب ناراحتی شریک عاطفی شما بشود. در انتخاب واژه ها بسیار دقت کنید. اگر مجرد هستید شاید فرصت آشنایی با فرد جدیدی را داشته باشید. اگر فردی در زندگی شما هست، بهتر است کمی احساسی تر باشید و از سخنرانی و خودنمایی در برابر او دست بردارید.

فال روزانه متولدین مهر

شما به نوعی به کار و سخت کوشی معتاد شده اید. اما امروز تعطیل است و می توانید در کنار دوستان یا اعضای خانواده خود وقتتان را به شادی و تفریح سپری کنید. ذهن خود را از مسایل کاری خالی کنید. در عوض در جمع های دوستانه به دنبال آشنایی های جدید باشید تا بتوانید از ایده ها و فکرهای آنها در حوزه کاری خود نیز استفاده کنید. شاید کمی کدورت تا دوری میان خود و عشقتان احساس کنید. اما این مسایل را خیلی جدی نگیرید. شما بیهوده از رویدادها خسته می شوید و تا اندازه ای صبر و تحملتان کم شده است. برخی از آنها سوتفاهاماتی که خیلی زود هم برطرف می شوند. کسی که امروز از دست او شاکی هستید، فردا دوباره بسیار دوست داشتنی خواهد بود.

فال روزانه متولدین آبان

با حس استقلالی که امروز در وجود خود دارید می توانید احساسات بسیار خوب و مثبتی را تجربه کنید. اجازه دهید این همه انرژی مثبت در وجود شما جاری باشد. از این تعطیلی برای استراحت و شادی در میان دوستان یا اعضای خانواده خود بهره بگیرید. اگر به مراسم یا مهمانی خاصی دعوت هستید حتما در آن حاضر شوید و از فرصت آشنایی با افراد جدید غافل نشوید. از نظر عاطفی بهتر است خیلی خود را درگیر مسایل احساسی نکنید. حس عاشقانه شما امروز زیاد نیست. برای آشنایی با فرد جدید هم چندان فرصت خوبی نیست.

فال روزانه متولدین آذر

امروز خود را برای شرکت در جشن یا مهمانی های دوستانه یا خانوادگی آماده کنید. شاید حتی خودتان برگزار کننده یک دورهمی یا مراسم مثلا افطار باشید. از این که در میان دوستان هستید، بسیار شاد خواهید بود. شاید در میان این افراد فردی را ملاقات کردید که به نظرتان بسیار جذاب و مناسب بود. حتی شاید این اجتماعات باعث شوند تا دوستان قدیم خود را ملاقات کنید. هر چه هست، روز شادی در انتظار شما است و باید از انرژی های آن به بهترین نحو استفاده کنید. اگر شریک عاطفی دارید تصور نکنید از هر چه شما لذت می برید او نیز باید لذت ببرد. شاید در مسایل با هم تفاهم نداشته باشید و نباید این مساله موجب ناامیدی شما بشود.

فال روزانه متولدین دی

امروز گویا همه مردم شاد هستند. انرژی های این روز روی روحیه همه تاثیر گذاشته است. شما نیز می توانید از این فرصت برای خوشحالی استفاده کنید. مشغولیت های ذهنی خود را کنار بگذارید و در جمع های دوستانه یا خانوادگی که دعوت شده اید، شرکت کنید. بهترین موسیقی را برای خود بگذارید. فقط مراقب باشید در میان این همه هیجان مثبت، خیلی در مورد مسایل شخصی خود با دیگران حرف نزنید. در رابطه احساسی خود نیز لازم نیست هر چه در ذهن یا قلب شما می گذرد را به شریک عاطفی خود بگویید. البته منظور این نیست که او در جریان احساسات خود قرار ندهید، اما گاهی بد نیست بخش های از تفکرات خود را فقط برای شخص خودتان نگه دارید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز دو فاز متفاوت از هم دارید. از یک طرف می خواهید به کارهای خود رسیدگی کنید و از طرف دیگر دوست دارید در میان دوستان یا خانواده باشید. بهتر است هر دو را انجام دهید. بخشی از روز را به خود اختصاص دهید و بقیه آن را در مهمانی یا مراسمی که دعوت شده اید، سپری کنید. در این جمع می توانید با افراد جالب و جدیدی آشنا شوید و از دیدگاه های خوب آنها برای بهبود شرایط زندگی خود استفاده کنید. در مسایل عاشقانه، شاید کمی بحث یا دلخوری در رابطه شما به وجود بیاید اما آن را جدی نگیرید .

فال روزانه متولدین اسفند

امروز زمان شادی و استراحت است و باید از این همه انرژی خوب استفاده کنید. با جریان زندگی مخالفت نکنید و اجازه ندهید تا افکار منفی یا مشغولیت های ذهنی شما را از اهدافتان دور کنند. با احترام و بسیار شاد با دیگران معاشرت داشته باشید. اگر به جمع یا مراسمی دعوت شدید حتما در آن خاضر شوید تا با انسان های جدید آشنا شوید و از دیدگاه های آنها برای بهبود شرایط زندگی خود بهره بگیرید. اینکه در رابطه عاشقانه خود سکوت اختیار کنید چندان جالب نیست. بهتر است در مورد احساسات خود با شریک عاطفیتان حرف بزنید. البته بخشی از وجود خود را همیشه برای خود نگه دارید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 637 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php