کد خبر : 96031 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

عکس های احسان خواجه امیری و پسرش

احسان خواجه‌امیری از خوانندگان پاپ ایرانی است. او فرزند ایرج خواننده قدیمی موسیقی سنتی ایران و فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب است. خواجه‌امیری در بیمارستان هشترودیان متولد شد. به دلیل متولد شدن در خانوادهٔ هنرمند از سن ۵ سالگی موسیقی را شروع کرد. او در …

احسان خواجه‌امیری از خوانندگان پاپ ایرانی است. او فرزند ایرج خواننده قدیمی موسیقی سنتی ایران و فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب است.

عکس های احسان خواجه امیری و پسرش

خواجه‌امیری در بیمارستان هشترودیان متولد شد. به دلیل متولد شدن در خانوادهٔ هنرمند از سن ۵ سالگی موسیقی را شروع کرد. او در همان سن با انگشتان کوچکش خیلی خوب نت‌ها را می‌گرفت و سیم‌ها را این ور و آن ور می‌کرد «او داشت ساز می‌زد» از هفت-هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های سنتور و ویلن رفت و پیانو را از خواهرش الیکا یاد گرفت.

احسان خواجه امیری و همسرش

عکس های احسان خواجه امیری و پسرش

او و همسرش لیلا در سال 83 به طور کاملا اتفاقی با یکدیگر آشنا شدند و بعد از 5 سال با هم ازدواج کردند . احسان خواجه امیری در برنامه سه ستاره که به مناسبت آغاز سال 1393 از شبکه 3 سیما پخش می شد اعلام کرد که  هم اکنون او و همسرش در انتظار تولد پسرشان در فروردین 1393 هستند.

ترانه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل را «احسان خواجه امیری» خوانندگی کرد. خواجه امیری برای تولید این قطعه از چهره‌هایی سرشناسی چون «روزبه بمانی» در بخش ترانه و «بهروز صفاریان» در بخش تنظیم استفاده کرده است.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 524 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php