دیدگاهتان را بنویسید

آیناز در تاریخ 8 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

ازش خوشم میاد ، هر چی هست

آیناز در تاریخ 3 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

مثل الانش بی مزه وزشته

آیناز در تاریخ 3 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

مثل الانش بی مزه و زشته

SARA در تاریخ 8 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

وای وای چه باحاله بامزست

سمیرا در تاریخ 8 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

خود خودشه ببین چ نازه…!

فتانه در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

ویکی جون واقعا قلب مهربونی داری.

ویکی در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

کوچولوی نازی هست، من که ایرادی در چهره ش نمی بینم… چشم های قشنگی داره .

فتانه در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

واقعا منو مات این همه مهربونیت کردی پسر

فاطمه در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

برو بابا بیخیال اینکه خودش نیست!!!!! فک کنم این بچه سره راهیه عکس از بچگیش نداره یکیو به جاش گذاشتند! خخخخخ

مهدی در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

من فک میکردم این طفلک تازه تریلی از رو صورتش رد شده الان فهمیدم از بچگی همینجوری بوده.بیچاره.

یگانه در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

سلام آقا مهدی، قیمت استخر آبسار رو پرسیدم !!! دو ساعت 17500 تومان !!!! ولی خیلی خوبه ، آدرسشم وقتی اومدید اصفهان باید برید سپاهان شهر!!!

مهدی در تاریخ 8 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

ممنون. اجرت باآقا!!!

یگانه در تاریخ 8 سپتامبر 2013 گفته :

قابل نداشت!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخ

سایه در تاریخ 8 سپتامبر 2013 گفته :

خداهمه مریضاروشفابده

سیاوش در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

الان هم به لطف آرایش بهتره و قابل تحمله

saye در تاریخ 8 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

ای جانم

یگانه در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

نه بابا این که خودش نیست !!!!1 آخه باید یکم شبیه حالاش باشه ولی نیست !! نه ،نچ ، خودش نیست!!!!!! باور کنید

faezeh در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

vay cheghad bad bo0ddddd.alan behtare.vali y kocholo shabie alanesh

shadi در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

na bozorgish khube………..engar taze az khab bidar shode