دیدگاهتان را بنویسید

پریناز در تاریخ 2 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

آخه مامانش چه نازه خودشم خیلی بامزه است

مهدی در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

آقای جعفری دمتگرم من از بچگی دوست دارم.کارت درسته خسته نباشی

سورنا در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

اين عكس سراسر عشق و احساسه. مرسي خيلي عكس با حاليه .ايشاله هر دو شون لبشون خندون باشه.