کد خبر : 269535 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

طرز تهیه سالاد سزار رستورانی، سالاد شیرازی اصل، سالاد اندونزی ساده

سالاد ها از جمله پیش غذا های بسیار خوشمزه می باشد که می توانید به همراه غذا سرو کنید و یا خود به تنهایی یک غذا سبک می باشد. شما می توانید سالاد ها را با انواع سبزیجات و یا مرغ گریل شده سرو کنید. سالاد ها در دنیا بسیار …

سالاد ها از جمله پیش غذا های بسیار خوشمزه می باشد که می توانید به همراه غذا سرو کنید و یا خود به تنهایی یک غذا سبک می باشد. شما می توانید سالاد ها را با انواع سبزیجات و یا مرغ گریل شده سرو کنید. سالاد ها در دنیا بسیار محبوب هستند زیرا بسیار ساده و کم کالری هستند و به همراه سس ها سرو می شوند. شما می توانید سس های سالاد را به صورت رژیمی و یا با سس مایونز و یا انواع سس دلخواه تهیه و سرو کنید. سالاد ها به دلیل راحتی و خوشمزه بودن گزینه اصلی مهمانی و مجالس می باشد. شما می توانید از سبزیجات یا صیفی جات و یا حتی حبوبات مختلف و دلخواه خود در تهیه سالادها استفاده کنید. در دنیا انواع و اقسام سالاد ها وجود دارد که رسپی های متفاوتی دارد. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین و محبوب ترین سالاد ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از سالاد سزار، سالاد شیرازی، سالاد اندونزی همراه ما باشید.

طرز تهیه سالاد سزار

طرز تهیه سالاد سزار رستورانی، سالاد شیرازی اصل، سالاد اندونزی ساده

سالاد سزار بی شک از محبوب ترین سالاد ها در دنیا می باشد که امروزه بین ما ایرانی ها بسیار محبوب می باشد. سالاد سزار از نان تست شده و مرغ گریل شده تهیه می شود و به همراه یک سس مخصوص سرو می شود. سس سالاد سزار نقش بسیار مهمی در طعم و مزه این سالاد دارد. شما می توانید سس را به صورت ساده و یا رژیمی تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه سالاد سزار به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

 

 

طرز تهیه سالاد شیرازی

طرز تهیه سالاد سزار رستورانی، سالاد شیرازی اصل، سالاد اندونزی ساده

سالاد شیرازی یکی از خوشمزه ترین و اصیل ترین سالاد های ایرانی می باشد که فوق العاده خوشمزه و تابستانی می باشد و با بیشتر غذا های سنتی ایرانی طعم بسیار خوبی دارد. همان طور که از نام این سالاد پیداست برای شهر شیراز می باشد و از چند قلم مواد تهیه می شود و در انتها با آبغوره یا آبلیموترش سرو می شود. اما برای مشاهده دستور تهیه سالاد شیرازی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

 

 

طرز تهیه سالاد اندونزی

طرز تهیه سالاد سزار رستورانی، سالاد شیرازی اصل، سالاد اندونزی ساده

سالاد اندونزی یکی از سالاد های بسیار معروف می باشد که برای کشور اندونزی می باشد. این سالاد خوشمزه از کلم سفید و بنفش و هویج و به همراه کشمش و یک سس مخصوص تهیه می شود و می توانید در کنار بیشتر غذا ها می توانید این سالاد خوش طعم را سرو کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه سالاد اندونزی به سایت آلامتو مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 1,684 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php