دیدگاهتان را بنویسید

زیبا در تاریخ 3 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

یادتون نره که رحمتی بهترین دروازه بان ایرانه . این شوخیشش خیلی بامزه بود . استقلالیه دیگه

سادينا در تاریخ 2 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

وفابه پرسپوليس چه كارداري ميگي بي جنبي اونم خودت هستي

سادينا در تاریخ 2 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

وفابه پرسپوليس چه كارداري ميگي بي جنبه خودت هستي

نغمه دولت شاهي در تاریخ 25 نوامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

عااااااااااااااااااااشق لباس آبیش هستم!چقدم بهش میاد

نغمه دولت شاهي در تاریخ 24 نوامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

هههههههههههوووووووووووووووووووو درمورد استقلالی ها درست صحبت کن!!

مجتبي در تاریخ 15 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

هههه.دمش گرم.چه حالت جالبي هم به خودش گرفته!انگار رفته شکار و کمين کرده.خخخخ. حالا کدوم بدبختو داره ميزنه؟

vafa در تاریخ 15 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

پرسپولیسی بی جنبه

FATEME در تاریخ 14 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

اقا مهران شما اول انتظار رو درست بنویس بعدا نظر بده از نظرمن شوخی بدی هم نبوده

mehran در تاریخ 14 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

استقلالیه دیگه از استقلالیا بیش از این انتضار نمیره

مجتبي در تاریخ 15 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

ميگم مثه اينکه بعضي ها حرکت زشت و غير اخلاقي شيث رضايي رو وسط بازي يادشون رفته؟!!!