کد خبر : 8457 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۶:۵۸

شلوغ‌ترین ایستگاه مترو تهران‌کجاست؟

فردا:مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: بررسی آمارهای تردد مسافران در ماه گذشته نشان می دهد که ایستگاه صادقیه پرتردد ترین و شلوغ ترین ایستگاه مترو تهران است. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران؛ احسان مقدم با بیان اینکه …

 شلوغ‌ترین ایستگاه مترو تهران‌کجاست؟

فردا:مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: بررسی آمارهای تردد مسافران در ماه گذشته نشان می دهد که ایستگاه صادقیه پرتردد ترین و شلوغ ترین ایستگاه مترو تهران است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران؛ احسان مقدم با بیان اینکه براساس آمارهای تردد مسافران مترو تهران در طول یک ماه؛ ایستگاه مترو صادقیه پرتردد ترین ایستگاه مترو تهران است افزود: پس از آن ایستگاه های امام خمینی، میدان آزادی، شهر ری و پانزده خرداد قرار دارند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به تفکیک خطوط هم به سراغ ایستگاه های شلوغ برویم ماجرا از این قرار می شود که در خط یک مترو تهران که از میدان تجریش آغاز و تا ایستگاه کهریزک ادامه دارد؛ پرتردد ترین ایستگاه شهر ری و شلوغ ترین زمان تردد مسافران در این خط، ساعت 17 تا 18 هر روز است.

همچنین در خط دو مترو تهران هم که در حد فاصل فرهنگسرای اشراق تا ایستگاه صادقیه امتداد دارد، صادقیه پرتردد ترین ایستگاه است که اوج تردد مسافران در این خط هم در ساعت 17 تا 18 اتفاق می افتد.

وی در خصوص خط چهار مترو تهران که از ایستگاه شهید کلاهدوز آغاز و تا ایستگاه اکباتان ادامه می یابد گفت: ایستگاه میدان آزادی رتبه نخست ایستگاه های این خط را در میزان مسافران از آن خود کرده است. این خط هم همانند خط یک و دو در ساعت 17 تا 18 حسابی شلوغ است.

مقدم افزود: در خط پنج هم که از ایستگاه صادقیه واقع در ضلع جنوب غربی فلکه دوم صادقیه تا ایستگاه گلشهر واقع در مهرشهر کرج امتداد یافته است؛ شلوغترین ایستگاه (بجز صادقیه) ایستگاه گلشهر است که اوج ساعت شلوغی در این خط ساعت6 تا 7 صبح است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 345 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php