کد خبر : 37713 تاریخ انتشار : دوشنبه 2 سپتامبر 2013 - 10:49

شعری زیبا از مریم حیدرزاده، یادته…

13175477271

روزای خیلی طلایی یادته؟ روز ترس از جدایی یادته؟

روز تمرین اشاره یادته؟ شب چیدن ستاره یادته؟

شعر های کتاب درسی یادته؟ یادته گفتی میترسی،یادته؟

عکسمون تو قاب عکسو یادته؟ بله بدون مکسو یادته؟

دستمون تو دست هم بود یادته؟ غصه هامون کم کم بود یادته؟

چشم نازت ماله من بود یادته؟ دیدن من قدغن بود یادته؟

روزگار قهر و آشتی یادته؟ هیچ کسیو جز من نداشتی یادته؟

رویاهای آسمونی یادته؟ قول دادی پیشم بمونی یادته؟

روزای بی غم و غصه یادته؟ ببینم اول قصه یادته؟

عصر ابراز علاقه یادته؟ خبر خوش کلاغه یادته؟

دست گرمت تو زمستون یادته؟ شونیه من توی بارون یادته؟

واسه یه خنده اجازه یادته؟ اونا که میگفتی رازه یادته؟

یادته فال های حافظ تو حیاط، یادته قسم جون شاخه نبات؟

گل سرخ ها رو نچیدیم یادته؟ یه روزی همو ندیدیم یادته؟

شرط هامون سر صداقت یادته؟ تو،تو مجازات خیانت یادته؟

پنهونی سر قرار ها یادته؟ تاخیر هات تو بهار یادته؟

گوش ندادی به نصیحت یادته؟ گشتنت دنبال فرصت یادته؟

دستتو میخوام بگیرم یادته؟ راستی تو ، بی تو میمیرم یادته؟

دونه دادن به کبوتر یادته؟ خاطرات توی دفتر یادته؟

فال با نیت رسیدن یادته؟ طعم قهوه رو چشیدن یادته؟

واسه فال قهوه رو خوردن یادته؟ روزی صد بار بی تو مردن یادته؟

یادته دعا، یادته دعای زیر طاقیا ، کنار بوته های اقاقیا؟

زیر اون درخت گیلاس ، یادته؟ با دو تا شاخه گل یاس یادته؟

یادته گفتن راز با قاصدک؟ یادته چقدر به هم گفتیم ، کمک؟

فکر بودن توی قایق یادته؟ تو به من گفتی شقایق یادته؟

پیش هم بودیم نذاشتن یادته؟ اونا مارو دوس نداشتن یادته؟

نامه بدون امضا یادته؟ اسم مستعار رویا یادته؟

طرح اون انگشتر من یادته؟ پاسخ مختصر من یادته؟

فال حافظ ، شب یلدا یادته؟ اسممو گذاشتی شیدا یادته؟

چیزی خواستیم از خدامون یادته؟ مستجاب نشد دعامون یادته؟

چشمون زدن حسودا یادته؟ چشامون شد مثل رودها یادته؟

گفتی ما باید جدا شیم یادته؟ گفتی باید بی وفا شیم یادته؟

یه دفه از من بریدی یادته؟ خط رو اسم من کشیدی یادته؟

گفتی عشق تو هوس بود یادته؟

گفتی خوب بود ولی بس بود یادته؟

حلقه من تو دست تو دیدم یادته؟ کلی سرزنش شنیدم یادته؟

چشم من به چشمت افتاد یادته؟ کاری که دست دلم داد یادته؟

حالا امدم همون جا وایستادم که تقاضای تو رو جواب دادم. در

اوردم از دستم انگشترو، جا گذاشتم همون جا دفترو، اما قول

دادم به قلبم و خدا دیگه دل ندم به عشق آدما.

هیف شعری که نوشتم یادته؟ شعر من بدم باشه، زیادته.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : ادبیات و مذهب
دیدگاهتان را بنویسید

مهدی در تاریخ 3 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

ببخشید خانوما من شعرو نخوندم الان موضوع بحث چیه؟بگین شاید منم یه نظری داشتم!

نگار در تاریخ 4 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

هیچی چیز مهمی نیست فقط اون بالا دارن آجیل میدن . شوخی کردم امیدوارم ناراحت نشی

مهدی در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

آجیل که نمیخام اگه شله میدادن حتما خبرم کن.

نگار در تاریخ 7 سپتامبر 2013 گفته :

حتما

shadi در تاریخ 2 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

khob harkasi ye tarze fekre khase khodesho dare …vali bishtare shera eshghi hasan …manam bishtar az sheraiy khosham miad ke harfaye kenaie dar o amuzande tush be kar rafte makhsusan unaiy ke shoaraye mashur goftan khili tupan

یگانه در تاریخ 2 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

از شعرای عاشقونه بدم میاد! البته ببخشیدا !!!!!!!!!!!!!!!!!خب منم نظرم و گفتم دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

soodabeh در تاریخ 2 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

besyar delneshin bud

soodabeh در تاریخ 2 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

merci besiyar delneshin bud

soodabeh در تاریخ 2 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

besyar ali va delneshin bud.

نگار در تاریخ 2 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

مریم حیدر زاده یه دونس

shadi در تاریخ 2 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bud makhsusan akharesh…..merc