کد خبر : 2831 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۱ - ۹:۴۵

شرایط زنان بیوه ولی ثزومتمند چینی برای ازدواج

این روزها بازار ازدواج در چین حسابی داغ است و هرچقدر که وضع‌تان بهتر باشد، شرایط بهتری برای ازدواج خواهید داشت. ماه قبل ۱۱ مرد پولدار چینی دنبال همسر می‌گشتند که طبیعتا به هر موردی هم رضایت نمی‌دانند و کسی که با آنها دست همسری می‌داد! باید جدا از زیبایی …

شرایط زنان بیوه ولی ثزومتمند چینی برای ازدواج

این روزها بازار ازدواج در چین حسابی داغ است و هرچقدر که وضع‌تان بهتر باشد، شرایط بهتری برای ازدواج خواهید داشت. ماه قبل ۱۱ مرد پولدار چینی دنبال همسر می‌گشتند که طبیعتا به هر موردی هم رضایت نمی‌دانند و کسی که با آنها دست همسری می‌داد! باید جدا از زیبایی و جوانی، نجابت هم می‌داشت.


حالا قضیه برعکس شده و آقایان باید خودشان را باب میل خانم‌ها کنند. داستان از این قرار است که ۳۶ زن ثروتمند چینی که دارایی هر کدام‌شان ۵/۱میلیون دلار است، برای پیدا کردن شوهر مناسب آگهی داده‌اند. ملاک‌های ابتدایی آنها چندان چیز خاصی نیست و مردان موردنظرشان باید بالای ۳۰ سال باشند.
قدشان از ۱۶۸ سانتی‌متر کمتر نباشد و حداقل لیسانس داشته باشند اما شرط ویژه خانم‌ها خیلی جالب است و اینکه شوهر دانشگاه‌رفته آنها نباید مخالفتی با ورق‌بازی چینی داشته باشد. به گفته یکی از مسوولان سایتی که آگهی شوهریابی این خانم‌ها را چاپ کرده، زنان ثروتمند به‌خاطر فشار زیاد کاری، علاقه زیادی به ورق‌بازی چینی دارند تا از این راه به آرامش برسند. مردانی که خودشان را واجد شرایط می‌دانند تا اوایل ماه آگوست فرصت دارند که فرم‌های موردنظر را پر کنند البته یک‌سری ملاک‌های دیگر مثل قیافه، اخلاق، شخصیت و خانواده آقاداماد هم باید از طرف عروس‌خانم‌ها تایید شود. جدا از اینها صورت مردان هم آنالیز خواهد شد تا ببینند که قیافه آنها به خانم‌شان برای موفقیت انرژی مثبت می‌دهد یا نه.
اگر همه‌چیز طرفین تاییدشد، آنها ۲۳ آگوست که روز عاشقان چینی است، زن و شوهر خواهند شد. در چین، به زنان مجرد بالای ۲۸ سال به شوخی لقب بی‌مصرف داده شده و این ۳۶ زن ثروتمند که بین ۲۸ تا ۴۹ سال سن دارند – و ۸۰درصدشان سابقه ازدواج دارند– می‌خواهند دوباره شانس‌شان را برای رفتن به خانه‌بخت امتحان کنند. به گفته سایتی که مسوول این برنامه شده تا امروز مردان موفق زیادی برای ازدواج با این بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : مجله خبری بازدید 537 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php