کد خبر : 191821 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

شخصیت شناسی رنگ چشم‌ها

چشم‌های قهوه‌ای/سیاه شما ذاتا رهبر هستید، و ظاهرا آفریده شده‌اید که مردم را در زندگی هدایت کنید. کسانی که رنگ چشم‌شان تیره است احتمالا آدم‌های سازگارتری نیز هستند. شما چندان اهل نوشیدنی نیستید و عاشق ورزش کردن هستید. قدرت نهفته‌‌تان را پیدا کنید تا بتوانید بر جهان حکم‌فرمایی کنید. چشم‌های …

شخصیت شناسی رنگ چشم‌ها

چشم‌های قهوه‌ای/سیاه

شما ذاتا رهبر هستید، و ظاهرا آفریده شده‌اید که مردم را در زندگی هدایت کنید. کسانی که رنگ چشم‌شان تیره است احتمالا آدم‌های سازگارتری نیز هستند. شما چندان اهل نوشیدنی نیستید و عاشق ورزش کردن هستید. قدرت نهفته‌‌تان را پیدا کنید تا بتوانید بر جهان حکم‌فرمایی کنید.
چشم‌های آبی

شما قدرت جسمانی و درونی فوق‌العاده‌ای دارید، هرچند گاهی درک این قدرت برای‌ آدم‌ها یک کشمکش درونی است. مردم غالبا خیلی سریع و قبل از شناختن شما در موردتان قضاوت می‌کنند. آنها شما را ضعیف و خجالتی می‌بینند. هرچند، مشخص شده‌است که زنان چشم‌ آبی درد زایمان را بهتر تحمل می‌کنند. شما همچنین می‌توانید در مهار چند گونه اضطراب و افسردگی بهتر عمل کنید. جاه‌طلب، باهوش و کنجکاو هستید و در زندگی حرفه‌ای هیچ چیز سد راه شما نمی‌شود.
چشم‌های خاکستری

این رنگ چشم به طور باورنکردنی کم‌یاب است. چشم‌های خاکستری در واقع سایه‌ای از رنگ آبی دارند که کمی تیره‌تر است. شما یک شخص فوق‌العاده متعادل هستید اما یک قسمت نهفته از شما هست که کنترل آن دشوار به نظر می‌رسد. شما احتمالا یک شخصیت تدافعی دارید و برای گذشتن از موانع، دیگران را مجبور می‌کنید سخت کار کنند.
چشم‌های عسلی

عسلی نیز یکی از سایه‌رنگ‌های نادر است. این باعث می‌شود که بسیاری از چشم‌عسلی‌ها از سنین کم این جمله را بشنوند: “تو آدم خاصی هستی! ” شما احتمالا مستقل، دارای اعتماد به نفس بالا و خودانگیخته هستید. پیش‌بینی و شناختن شخصیت شما می‌تواند کمی دشوار باشد، اما چه اشکالی دارد آدم‌هایی که در زندگی شما هستند برای تایید شما کمی بیش‌تر تلاش کنند!
چشم‌های سبز

اگر چشم‌های‌تان سبز است، احتمالا آدمی جذاب و رمزآلود هستید. چشمان سبز گیرایی خاصی برای آدم‌ها دارند و اغلب شهوت‌انگیز دیده می‌شوند. شما قابل پیش‌بینی نیستید اما به راحتی‌ هم خشمگین نمی‌شوید. خلاق هستید و زمانی که تحت فشار هستید به خوبی از عهده‌ی کارها برمی‌آیید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 515 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php