دیدگاهتان را بنویسید

بهداد در تاریخ 26 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

بابا اینا بعضیاش خارج از صفحه کاغذه .
چطور ممکنه با مداد باشه فقط؟

نگار در تاریخ 31 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

منم بلدم ولی بین خودمون بمونه چون نمیخوام ریا بشه (به قول مامان جمره ههههههههههههههههههه) عالی بود

نازنوش در تاریخ 30 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

بسیار عالی خوشمان آمد

یگانه در تاریخ 29 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

اینکه چیزی نیس!!!!!!!!!!من بهتر از اینا رو میکشم ولی رو خود نمیارم!!!!!!خخخخخخخ

shadi در تاریخ 29 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

vaghan dastetun dard nakone….merc

نجمه در تاریخ 29 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

باور نکردنیه مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

nazanin در تاریخ 28 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

شاهکاره…