کد خبر : 1151 تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۹

سریال «قلب یخی» به‌ زودی به شبکه نمایش خانگی می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس،  «سید کمال طباطبایی» تهیه کننده این سریال در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد از مراحل فنی و تصویربرداری «قلب یخی» به پایان رسیده است و گروه در لوکیشن‌های مختلف شهر تهران مشغول کار هستند. وی افزود: این …

سریال «قلب یخی» به‌ زودی به شبکه نمایش خانگی می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس،  «سید کمال طباطبایی» تهیه کننده این سریال در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد از مراحل فنی و تصویربرداری «قلب یخی» به پایان رسیده است و گروه در لوکیشن‌های مختلف شهر تهران مشغول کار هستند.


وی افزود: این سریال ویژه شبکه نمایش خانگی است و تاکنون چهار قسمت از این سریال نیز از وزرات ارشاد پروانه نمایش دریافت کرده است.
طباطبایی تصریح کرد: قرار است کار توزیع این سریال توسط تصویر دنیای هنر آغاز شود و اطلاع‌رسانی درباره پخش آن توسط روابط عمومی این مؤسسه انجام خواهد شد.
براساس این گزارش، جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران نظیر: حمید فرخ‌نژاد، حمید گودرزی، الناز شاکردوست، مهراوه شریفی‌نیا، نسرین مقانلو، آشا محرابی، سیدمهرداد ضیایی، لیدا عباسی، شیوا خسرومهر، علیرضا کمالی، محمدرضا داوودنژاد، آنیتا قالیچی و با همراهی امین حیایی و حسین یاری در بخش های نخست این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند و به زودی در بخش‌های بعدی، محمدرضا فروتن نیز جلوی دوربین محمد حسین لطیفی (کارگردان این مجموعه) قرار خواهد گرفت و سایر چهره‌های سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان نیز در قسمت‌های آتی «قلب یخی» حضور خواهند یافت.
عوامل سازنده «قلب یخی» عبارتند از: کارگردان:
محمد حسین لطیفی، تهیه کننده: سید کمال طباطبایی، طراح و نویسنده: حامد عنقاء، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، مدیر تولید: افشین قلی پور، تدوین سیامک مهماندوست، موسیقی متن: کارن همایونفر، صداگذاری و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، صدابرداران: سیامک نیازی و بابک نیازی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح چهره پردازی، ایمان امیدواری، طراحی و ساخت تیتراژ: امیر شیبان خاقانی، مدیر برنامه ریزی: امیر عباس لطیفی، دستیار اول کارگردان: حسن لبافی، مدیر ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی: مصطفی محمـــودی (تصویر دنیای هنر) سرمایه گذاران: سید کمال طباطبایی و شرکت تصویر دنیای هنر.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سینما بازدید 531 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php