دیدگاهتان را بنویسید

تنها در تاریخ 13 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

چقد زشته خدا نکشش عابرو همه دخترارو برده حالم بهم خورد

نغمه دولت شاهي در تاریخ 2 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

اصلا نظرنمیدم

محمدحسین در تاریخ 29 نوامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

برو با اون قیافه ی ضایع زشتت، حالم بهم خورد اااااااااااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نازنین در تاریخ 14 نوامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

اصلا خوشم نیومد یه جور مسخره کردنه.

اقا علیرضا در تاریخ 2 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

واقعا؟

paniz در تاریخ 10 نوامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

سلام خیلی باحاله

sara در تاریخ 19 جولای 2013 گفته : پاسخ دهید

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…….ooooooooooooooogggggggggggggggggggghhhh.halam be ham khord ikbiri

مهسا در تاریخ 19 جولای 2013 گفته : پاسخ دهید

ایییییییییییییییییی حالم بهم خورد

سارا در تاریخ 18 جولای 2013 گفته : پاسخ دهید

خاک توسرت حیاکن تف به روت خجالتم خوب چیزیه بااون سیبیلای چندشش

fati در تاریخ 18 جولای 2013 گفته : پاسخ دهید

ای جووووووووووووووووووووون میشه شماره ی اونو واسم پیدا کنین؟وقتی دیدمش یه دل نه صد دل عاشقش شدم

سیما در تاریخ 18 جولای 2013 گفته : پاسخ دهید

ولی من از اون خوشگلترما

سحر در تاریخ 18 جولای 2013 گفته : پاسخ دهید

وا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مرد گنده خجالتم نمیکشه

اقا علیرضا در تاریخ 2 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

شما ناراحت نشو.

سینا در تاریخ 18 جولای 2013 گفته : پاسخ دهید

چ دخمل خوشملی خخخخخخخخخخخخ ماشالا……دختر نگو پنجه آفتاب بگو

مهشاد در تاریخ 24 اکتبر 2013 گفته : پاسخ دهید

خوشت اومده داش سینا؟میخوای واست جورش کنممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دریااا در تاریخ 18 جولای 2013 گفته : پاسخ دهید

ای جااااااااااان
چقد خوشگل
قد ناااااااز
خوش ب حالشo_Oo_O:-P

ناشناس در تاریخ 18 جولای 2013 گفته : پاسخ دهید

وای که چقدر خوشگله