کد خبر : 112159 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۰۰

زندگینامه جذاب تینا آخوندتبار + عکس

تینا آخوند تبار :از تینا آخوندتبار اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما گفته می شود تینا آخوند تبار متولد ۱۳۶۱ در تهران می باشد ،تینا آخوند تبارخانواده ای نسبتأ ثروتمند ودارای مدرک لیسانس میباشد،تینا آخوند تبار عاشق بازیگریست. تیتا آخوند تباراز لحاظ چهره کمی شبیه الناز شاکردوست میباشد و عده ای تینا …

زندگینامه جذاب تینا آخوندتبار + عکس

تینا آخوند تبار :از تینا آخوندتبار اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما گفته می شود تینا آخوند تبار متولد ۱۳۶۱ در تهران می باشد ،تینا آخوند تبارخانواده ای نسبتأ ثروتمند ودارای مدرک لیسانس میباشد،تینا آخوند تبار عاشق بازیگریست. تیتا آخوند تباراز لحاظ چهره کمی شبیه الناز شاکردوست میباشد و عده ای تینا آخوند تبار را شبیه به یکی از بازیگران بالیوود میدانند ،تینا آخوند تبار در فیلم های مانند هر چه خدا بخواهد و طلاق بازی کرده است. 

 

**در خیلی از فیلم های کمدی سینمای ایران چهره های تکراری در مقابل هم قرار می گیرند,از این رو پیشنهاد می کنیم از حامد کمیلی و تینا آخوند تبار بیشتر در فیلم های کمدی استفاده شود.
این دو بازیگر(حامد کمیلی و تینا آخوند تبار) پس از فیلم طلاق به سبک ایرونی نشان دادند که اگر یک فیلم کمدی با داستان خوبی با حامد کمیلی و تینا آخوند تبار ساخته شود می توانند زوج هنری خوبی را در اینگونه فیلم ها داشته باشند.

زندگینامه جذاب تینا آخوندتبار + عکس

زندگینامه جذاب تینا آخوندتبار + عکس

زندگینامه جذاب تینا آخوندتبار + عکس

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر ایرانی بازدید 626 بار
دیدگاهتان را بنویسید

مینا در تاریخ 13 شهریور 1393 گفته : پاسخ دهید

کجای این زندگی نامه جذاب بود ؟؟؟؟ هه هه هه

آتی ;-) در تاریخ 13 شهریور 1393 گفته : پاسخ دهید

اصلاشبیه شاکردوست نیست،بااونکه شاکردوست خیلی به دل نمشینه ولی این اصلا بدل نمیشینه،البته باعرض پوزش از طرفداراشون

css.php