کد خبر : 1216 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۰

زمان شروع برنامه نود و عادل فردوسی پور ۹۰

همزمان با آغاز لیگ دهم فوتبال پخش برنامه «نود» از دوشنبه (۱۱ مرداد ماه) آغاز می‌شود. برنامه ۹۰ که بدون هیچ اغراقی پربیننده ترین برنامه ورزشی تلویزیون است، سال ها است که به مسائل حاشیه ای و مسائل داوری فوتبال می پردازد. . به گزارش ایسنا، آخرین قسمت از برنامه …

همزمان با آغاز لیگ دهم فوتبال پخش برنامه «نود» از دوشنبه (۱۱ مرداد ماه) آغاز می‌شود.

برنامه ۹۰ که بدون هیچ اغراقی پربیننده ترین برنامه ورزشی تلویزیون است، سال ها است که به مسائل حاشیه ای و مسائل داوری فوتبال می پردازد.

زمان شروع برنامه نود و عادل فردوسی پور ۹۰

.

به گزارش ایسنا، آخرین قسمت از برنامه «نود» در لیگ نهم شامگاه دوشنبه(سوم خرداد ماه) به روی آنتن رفت و عادل فردوسی‌پور در این برنامه اعلام کرد که با پایان بازی‌های جام حذفی و لیگ برتر، این برنامه حدود دو ماه پخش نمی‌شود.

بر این اساس به رغم خبرهایی مبنی بر مشکل کمبود جا برای ساخت دکور برنامه «نود» که از سوی مدیر شبکه سه اعلام شد، این برنامه از یازدهم مردادماه و یک هفته پس از آغاز لیگ دهم پخش خواهد شد.

سری جدید برنامه «نود» در لیگ دهم به مدت سه تا چهار هفته در همان دکور قبلی در استودیو ۱۱ سازمان صدا و سیما اجرا می‌شود و با آماده‌سازی دکور جدید، برنامه‌ی «نود» در فضایی جدید توسط عادل فردوسی‌پور اجرا خواهد شد.

پخش برنامه «نود» در ابتدا قرار بود از پنج‌شنبه (هفتم مرداد ماه) آغاز شود که به دلیل پخش سریال «فاصله‌ها» (به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده)، «نود» یک هفته دیرتر از آغاز لیگ برتر به روی آنتن خواهد رفت؛ براین اساس برنامه‌ی عادل فردوسی‌پور از دوشنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده پخش می‌شود و سریال «فاصله‌ها» نیز در این روز کمی زودتر پخش خواهد شد.

برنامه «نود» در اولین قسمت پس از آغاز لیگ دهم، ۹ بازی نخست لیگ برتر را به صورت خلاصه پخش خواهد پرداخت و پس از آن با تمرکز بیشتر ادامه بازی‌ها را بررسی خواهد کرد.

*************************

برنامه ۹۰ که بدون هیچ اغراقی پربیننده ترین برنامه ورزشی تلویزیون است، سال ها است که به مسائل حاشیه ای و مسائل داوری فوتبال می پردازد.

با توجه به مشکلاتی که در سر راه پخش این برنامه در سال پیش به وجود آمد و حتی این برنامه تا آستانه تعطیل شدن نیز رفت، ولی با حمایت برخی مسئولان صدا و سیما از جمله پورمحمدی رییس شبکه ۳ سیما این برنامه تا انتهای فصل قبل مسابقات را پوشش داد.

ولی انگار همان دشمنان همیشگی عادل، در صدد هستند تا اجازه ندهند که ۹۰ روی آنتن برود.

فردوسی پور که خود تهیه کننده برنامه نیز هست، مخافت شدید خود را با پخش ۹۰ پس از سریال فاصله ها اعلام کرده است.

سریال فاصله ها از ساعت ۲۳ از شبکه ۳ سیما پخش می شود و به نظر می رسد که طرفداران زیادی را هم بین خانواده ها پیدا کرده است.

البته ظاهراً مشکل ۹۰ برای پخش زیاد حاد و غیر قابل حل نباشد، ولی باز هم باید نگران بود که آیا این برنامه پرطرفدار پخش خواهد شد یا خیر.

گفتنی است که حرف هایی که فردوسی پور در گزارش هایی که در جام جهانی انجام داد و هشداری که از سوی مسئولین به وی داده شد، نگرانی ها را دو چندان کرده است.

اما به نظر نمی رسد که ۹۰ تعطیل شود، شاید کمی دیرتر به روی آنتن بیاید، ولی این برنامه حامیانی هم دارد که می توانند باعث پخش این برنامه شوند.

باید منتظر ماند و دید که آیا باز هم عادل فردوسی پور با ۹۰ می آیند و یا از دیدن این برنامه جذاب محروم خواهیم شد؟

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 371 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php