کد خبر : 220053 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

رفتار غیر اخلاقی ورزشکاران در المپیک ریو 2016 + تصاویر

میهن فال: المپیک 2016 ریو با تمام فراز و فرودهایش به پایان رسید و آمریکا با کسب 46 طلا در مکان نخست ایستاد و بریتانیا با 27 طلا در جایگاه دوم و چین با 26 طلا سوم شد. کاروان کشورمان نیز با 3 طلا یک نقره و 4 برنز در …

میهن فال: المپیک 2016 ریو با تمام فراز و فرودهایش به پایان رسید و آمریکا با کسب 46 طلا در مکان نخست ایستاد و بریتانیا با 27 طلا در جایگاه دوم و چین با 26 طلا سوم شد. کاروان کشورمان نیز با 3 طلا یک نقره و 4 برنز در جایگاه بیست و پنجم به کار خود خاتمه داد.

اما فارغ از این توزیع مدال‌ ها و البته ناداوری هایی که به خصوص علیه ایران شد، اتفاقاتی در میدان المپیک رخ داد که شاید تا مدت ها از اذهان ورزش دوستان پاک نخواهد شد.

یکی از این اتفاقات، اقدام غیراخلاقی دوچرخه سوار بریتانیایی در پیست بود که با برهم زدن تعادل یکی از دوچرخه سواران باعث سرنگونی تعداد دیگری از شرکت کنندگان شد.

رفتار غیر اخلاقی ورزشکاران در المپیک ریو  2016 + تصاویر

در رقابت های شنا نیز، شناگر فرانسوی در یک اقدام ناجوانمردانه حین نزدیک شدن به خط پایان، تلاش کرد رقیب ایتالیایی خود را غرق و مانع رسیدن وی به خط پایان شود.

رفتار غیر اخلاقی ورزشکاران در المپیک ریو  2016 + تصاویر

اما برخلاف این رفتارهای غیراخلاقی، آن طور که برخی رسانه‌ها عنوان کردند، مارلین وان و مادلین میبلینک بازیکنان والیبال ساحلی هلند در حمایت از بازیکنان زن تیم مصر، در زمین مسابقه پوشش کامل بر تن کردند.

رفتار غیر اخلاقی ورزشکاران در المپیک ریو  2016 + تصاویر

فارس

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 506 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php