کد خبر : 267513 تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

درباره کاندوم خاردار بیشتر بدانیم

درباره کاندوم خاردار بیشتر بدانیم یکی از محصولات جنسی بسیار پرطرفدار و کاربردی برای زوجین هنگام مقاربت، کاندوم خاردار است. کاندوم خاردار یکی از انواع کاندوم هایی ست که در حین رابطه جنسی باعث می شود مردان به سرعت انزال همسران خود کمک کنند. این کاندوم بدلیل داشتن برجستگی های …

درباره کاندوم خاردار بیشتر بدانیم

یکی از محصولات جنسی بسیار پرطرفدار و کاربردی برای زوجین هنگام مقاربت، کاندوم خاردار است. کاندوم خاردار یکی از انواع کاندوم هایی ست که در حین رابطه جنسی باعث می شود مردان به سرعت انزال همسران خود کمک کنند. این کاندوم بدلیل داشتن برجستگی های شبیه به خار، کمک می کند انزال و ارگاسم بانوان در حین رابطه جنسی سریع تر شود. کاندوم خاردار بعد از وارد شدن داخل دهانه رحم با تحریک نقطه جی  باعث انزال زودهنگام زنان می شود.

درباره کاندوم خاردار بیشتر بدانیم

انواع کاندوم خاردار 

  • کاندوم درشت ژله ای (قابل شستشو)
  • کاندوم فضایی (یلی درشت)
  • کاندوم چرخشی
  • کاندوم تاخیری
  • کاندوم فانتزی
  • کاندوم خنک کننده
  • کاندوم خاردار معمولی

بدلیل اهمیت بسیار زیاد بهداشت روابط جنسی، ما در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره کاندوم خاردار صحبت کنیم:

تعریف کاندوم خاردار 

تنوع کاندوم بسیار زیاد است. اما عموما تمامی کاندوم ها در یکی از چند دسته بندی مشخص انواع کاندوم دسته بندی می شود. کاندوم ها در کل به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم می شوند. کاندوم نقطه دار یا خاردار یکی از انواع کاندوم های طرح دار است که بدلیل داشتن برجستگی های خار مانند به آن کاندوم خاردار می گویند. البته این برجستگی ها در سایز و طرح های مختلفی وجود دارد که می تواند با انواع دیگر کاندوم هم ترکیب شود. برای مثال کاندوم خاردار میوه ای / کاندوم تاخیری خاردار و …

کاربرد کاندوم خاردار برای چه کسانی مناسب است؟

کاندوم خاردار مردانه بیشتر برای بانوانی که زایمان طبیعی نجام داده اند و ناحیه تناسلی آنها تغییر شکل داده و دچار دیرانزالی هستند مناسب است. همچنین برای بانوانی که باوجود تنگی دهانه رحم آنها، همچنان دچار دیرانزالی هستند، که از جمله دلایل این موضوع می توان به کوچک بودن سایز آلت تناسلی همسر اشاره کرد. یا اینکه همسران این بانوان ، خود دچار زودانزالی هستند و فرصت کمی برای خانم ها باقی ست تا بتوانند به نقطه اوج لذت جنسی خود برسند، پس بهتر است با یک پوشش کمک کننده ، بانوان نیز به ارگاسم سریع تری برسند. همچنین برای بانوانی که سن بالایی دارند نیز مناسب است.

درباره کاندوم خاردار بیشتر بدانیم

نکات مهم استفاده از کاندوم خاردار

اگر از نوع کاندوم خاردار درشت استفاده میکنید باید یادتان باشد که از این کاندوم باید نهایتا به مدت پنج دقیق استفاده کنید. (بدلیل زخم کردن ناحیه تناسلی بانوان).

بهتر است از این کاندوم بیش از دوبار در هفته استفاده نشود.

اگر به تازگی ازدواج کرده اید،استفاده این کاندوم برای شما مناسب نیست.

نتیجه؟

  1. افراد مسن تر
  2. افرادی که دهانه رحم گشادی دارند.
  3. افراد دیر ارگاسم
  • استفاده از کاندوم خاردار برای این دسته از افراد مناسب تر است.

از کجا کاندوم خاردار بخریم؟

برای خرید کاندوم خاردار می توانید به داروخانه های اطراف محل سکونت خود مراجعه کرده یا اینکه با استفاده از فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی خرید خود را انجام دهید.

معرفی چند فروشگاه برتر برای خرید لوازم جنسی

اگر بدنبال خرید آنلاین لوازم جنسی هستید، می توانید با مراجعه به سایت های زیر میتوانید انواع کاندوم زنانه و مردانه، کاپ قاعدگی، نوار بهداشتی و تمامی محصولات جنسی جهت بهداشت شخصی را از این وب سایت ها خریداری کنید:

  • مو تن رو
  • داروخانه آنلاین
  • دیجی کالا
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : زناشویی بازدید 1,018 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php