کد خبر : 30824 تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳

دایی روی دیگرش را نشان داد!

نود، پرسپولیسی‌ها در حالی نیمه اول بازی با تراکتورسازی را به پایان رساندند که این تیم با بی‌‌دقتی رضا حقیقی یک پنالتی را از دست داد به همین دلیل آنها بعد از پایین نیمه اول از ترس دایی با استرس فراوان در رختکن حضور یافتند. بازیکنانی که در گذشته سابقه …

نود، پرسپولیسی‌ها در حالی نیمه اول بازی با تراکتورسازی را به پایان رساندند که این تیم با بی‌‌دقتی رضا حقیقی یک پنالتی را از دست داد به همین دلیل آنها بعد از پایین نیمه اول از ترس دایی با استرس فراوان در رختکن حضور یافتند. بازیکنانی که در گذشته سابقه کار با دایی را دارند می‌‌گفتند قبلا هر وقت تیم نتیجه نمی‌‌گرفت یا بازیکنی پنالتی از دست می‌‌داد با ناراحتی شدید و داد و فریاد علی دایی مواجه می‌‌شدیم به همین دلیل فکر می‌ کردیم چنین عاقبتی بین دو نیمه در انتظارمان است.

علیرضا نورمحمدی، غلام‌رضا رضایی، محمد نوری و هادی نوروزی بعد از مشاهده چهره ریلکس دایی در بین دو نیمه کلی متعجب شده و از تغییر رفتار سرمربی تیم‌شان صحبت کردند. این عده از بازیکنان گفتند انتظار داشتیم وقتی دایی به رختکن آمد به رضا حقیقی گیر بدهد و این بازیکن را محکوم کند اما دایی تنها به جمله فدای سرتان اکتفا کرد تا نشان دهد خیلی آرام‌تر از گذشته شده است. دایی به شاگردانش گفت: هیچ ایرادی ندارد و انگیزه‌تان را از دست ندهید یک نیمه دیگر باقی مانده و باید جبران این پنالتی را بکنید.

دایی خطاب به حقیقی گفت اصلا فکر پنالتی از دست رفته را نکن و روحیه‌ات را نباز فدای سرتان. همچنین بعد از پایان بازی دایی تک‌تک بازیکنان را در آغوش گرفت و از آنها تشکر کرد. او به پیام صادقیان گفت: درست است انتظارم از تو بیشتر از این حرف‌هاست و در یک صحنه باید با دقت بیشتری توپ را تبدیل به گل می‌‌کردی اما از تو کاملا راضیم. دایی از بازیکن گلزن تیمش یعنی سیدصالحی نیز تشکر ویژه کرد و به او تبریک گفت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 512 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php